夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 3546


21#
發表於 07-1-3 18:44 |只看該作者

Re: 點解婚後既男人性格唔同以前?



CMMANDY 寫道:


其實女人都有變的, 不過自己唔覺吧! 男人變得來, 女人看落唔順眼吧!


男爵府

積分: 5598


22#
發表於 07-1-3 20:40 |只看該作者

Re: 點解婚後既男人性格唔同以前?

dolla,

睇過你囝囝既相簿, 見到你同你先生......講真吖~得罪d講句, 你老公真係襯你唔起, 有個咁靚既老婆仲同佢生埋個咁可愛既囝囝, 仲任勞任怨, 係你老公唔識寶, 以你既條件出去再搵過個一d都唔難, 男人耐左就係咁, 老婆做乜都好似應份咁, 雖然佢當係應份, 但你自己都唔好當自己係呀四, 得閒約朋友同bb出去食吓飯唔好理個c佬, 等佢唔好以為你無左佢唔得~ :evil:


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


23#
發表於 07-1-3 21:44 |只看該作者

Re: 點解婚後既男人性格唔同以前?

冇喎...我覺得我老公冇乜點變喎 定係我冇留意呢??

反而我想問...如果你地覺得老公有變..係邊方面變得多?


大宅

積分: 2553


24#
發表於 07-1-3 22:49 |只看該作者

Re: 點解婚後既男人性格唔同以前?

Dolla

你都係講緊我呀.我仔仔三歲啦.如果唔係因為佢,我真係想離婚 :-( 我地可以兩三個星期唔同對方講嘢 :-| 雖然係咁,但係我覺得無咩嘢,可以一兩月唔埋我地就係咁,都慣曬.我都唔係要數佢,但係我真係從來都未見過咁小氣嘅男人,對住外面d人,就算唔係好熟,咩都無所謂,對住自己d屋企人就唔同,又話呢樣唔好,樣樣都唔啱佢要求,真煩 有時問自己點解要自己屋企人就曬佢. :cry: 其實呢幾年真係唔係好開心 :cry: 好後悔生咗bb,更後悔結咗婚 唔通以後都要過住呢d生活 :-| :-|
Dolla 寫道:
[quote]
晴B媽 寫道:
Dolla,

你講緊我牙~~? 情形一樣.....真係好累好累呀。

[quote]
Dolla 寫道:
婚前我覺得佢性格好就得人, 無乜所謂, 每日會有打電話關心下我, 結婚後一個電話都無, 間中同朋友出去飲野, 夜左返都唔理. 照訓覺; 成日掛住打機, 上網, 一d家務都唔幫手, 個囝叫佢抱抱佢就叫去阿媽度, 由放工開始就做到我cc下; 我唔係數佢, 只係見到有個帖有好多人搵到個好老公, 好羨慕^^, 講出黎呻下啫, 我唔想屈係個心度.... 有時會靜落黎會覺得好咀喪=,= 但又唔可以同屋企人講(驚佢地話老公對我唔好), 好彩有呢個區, 俾我暢所欲言. :wink:
[/quote]


晴B媽, 真係一樣架~ 唉, 真係攰到cc下!! :cry:你bb幾大呀? [/quote]


別墅

積分: 773


25#
發表於 07-1-4 11:33 |只看該作者

Re: 點解婚後既男人性格唔同以前?

OneTwoThree 寫道:
dolla,

睇過你囝囝既相簿, 見到你同你先生......講真吖~得罪d講句, 你老公真係襯你唔起, 有個咁靚既老婆仲同佢生埋個咁可愛既囝囝, 仲任勞任怨, 係你老公唔識寶, 以你既條件出去再搵過個一d都唔難, 男人耐左就係咁, 老婆做乜都好似應份咁, 雖然佢當係應份, 但你自己都唔好當自己係呀四, 得閒約朋友同bb出去食吓飯唔好理個c佬, 等佢唔好以為你無左佢唔得~ :evil:



多謝你呀OneTwoThree, 係呀, 我都覺得婚後個c6真係當佢自己咩都係應份既咁, 我知結左婚仲生埋仔真係唔可以要求咁多, 但可能一結婚即刻做埋人媽媽既關係啦, 講野囉唆左, 脾4又猛左少少....另佢覺得我煩啦, 唉, 佢而家變得愛理不理咁, 我都唔知要點先可以返去以前咁sweet啦....
做父母不容易~我們努力吧!![/color]


別墅

積分: 773


26#
發表於 07-1-4 11:51 |只看該作者

Re: 點解婚後既男人性格唔同以前?

月希 寫道:
冇喎...我覺得我老公冇乜點變喎 定係我冇留意呢??

反而我想問...如果你地覺得老公有變..係邊方面變得多?[/quote]


月希, 你就好啦, 我真係覺得我c6變得太多, touchwood, 雖然唔係話出去攪3攪4嗰隻, 但成日放工返黎成個大爺咁款, 掛住打機, 睇漫畫書, 上網dl game.....又唔理個囝, 叫佢抱先理下佢(仲要叫成3,4次先應我, 咁算唔算囉唆?) 家務當然唔洗諗啦, 又借d以話我呢樣唔好嗰樣唔好(因我有幾晚氹囝訓自己都訓埋, 要c6浪衫)佢就借題發揮話我要佢做家務, 點點點.....但家我一定每天會執, 因我睇唔過眼亂租租咁...唉, 我當初真係盲左眼, 以為佢對我好以後都會, 而家佢好似應份咁, 我應該點做呀? :cry: [quote]
做父母不容易~我們努力吧!![/color]


別墅

積分: 773


27#
發表於 07-1-4 12:04 |只看該作者

Re: 點解婚後既男人性格唔同以前?

eileenycm 寫道:
引文:

Dolla

你都係講緊我呀.我仔仔三歲啦.如果唔係因為佢,我真係想離婚 我地可以兩三個星期唔同對方講嘢 雖然係咁,但係我覺得無咩嘢,可以一兩月唔埋我地就係咁,都慣曬.我都唔係要數佢,但係我真係從來都未見過咁小氣嘅男人,對住外面d人,就算唔係好熟,咩都無所謂,對住自己d屋企人就唔同,又話呢樣唔好,樣樣都唔啱佢要求,真煩 有時問自己點解要自己屋企人就曬佢. 其實呢幾年真係唔係好開心 好後悔生咗bb,更後悔結咗婚 唔通以後都要過住呢d生活



eileenycm, 又講中你呀? 唉, 我而家先知大家同病相憐, 原來結婚後先知生活唔理想, 又唔知要點扭轉, 女人真係好敏感架, 少少事都可以另我地諗好多野, 生左仔仔真係另我好開心, 但另一方面對住c6 .... 我都唔想一直過呢d生活呀...要諗返以前既點點滴滴我先開心返咋
做父母不容易~我們努力吧!![/color]


洋房

積分: 295


28#
發表於 07-1-4 12:35 |只看該作者

Re: 點解婚後既男人性格唔同以前?

我又係咁呀
個衰人同以前真係好唔同
試過有一次同佢嘈,佢話佢唔怕蝕抵給朋友(不過怕會蝕抵給我﹚。佢有一個非常在乎好朋友,試過幾次佢親眼見過佢朋友兩公婆對我不尊重﹙尤其係個老婆﹚,之後我不再理會佢朋友的老婆﹙大陸婆/第二任老婆/佢朋友以前離過婚﹚,個衰人居然話我唔理人﹙話說有一次佢兩公婆又上來,咁佢朋友要返工走先,個衰人自己又整電腦,我又同個大陸婆無兩句,不過我有叫佢自己招呼佢朋友﹚。
仲有個99,成日要扮大,以前煮野俾佢食,又話尼樣唔好講樣唔好,貴d又話太補,又話老人家唔可以食太補的食物,甚至話我害佢.............太多啦,個衰人都知佢阿媽有問題,但就次次發生問題,都會好大聲又嬲話我唔岩,要就佢阿媽。最近有一次,佢話佢阿媽都咁大囉咪就係佢,叫我委屈d喎,但以前就次次都話我唔岩喎。
因為我覺得在個衰人眼中比不上佢d朋友和阿媽。甚至明知唔係我有問題,佢都叫我要蝕抵d﹙但又唔見佢好面色對我講﹚
仲有一樣好嬲的,係佢對我的要求,唔可以應用係我對佢的要求。
面對呢個衰人,真係做朋友好過。 :-( :-( :-(


大宅

積分: 2553


29#
發表於 07-1-4 22:48 |只看該作者

Re: 點解婚後既男人性格唔同以前?

Dolla

我都係每天都執屋, 因為我好討厭亂租租 但係只要個大少爺係屋企,佢唔單只唔會幫手做家務,唔幫手照顧仔仔,仲會將間屋搞到亂曬,見到就眼火爆 點解佢地會咁 我真係唔想再過呢d生活 :cry: 唔通就係一世 :-( :-( 如果唔係為咗個仔,我真係好想同佢分開.有無人可以比d意見


別墅

積分: 773


30#
發表於 07-1-5 10:31 |只看該作者

Re: 點解婚後既男人性格唔同以前?

eileenycm, 我淨係諗到, 我地好好照顧個仔,,, 分散對個c6既注意力, 俾多d時間個c6, 會唔會好d呀? :cry:
做父母不容易~我們努力吧!![/color]


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


31#
發表於 07-1-5 13:05 |只看該作者

Re: 點解婚後既男人性格唔同以前?

Dolla 寫道:

月希, 你就好啦, 我真係覺得我c6變得太多, touchwood, 雖然唔係話出去攪3攪4嗰隻, 但成日放工返黎成個大爺咁款, 掛住打機, 睇漫畫書, 上網dl game.....又唔理個囝, 叫佢抱先理下佢(仲要叫成3,4次先應我, 咁算唔算囉唆?) 家務當然唔洗諗啦, 又借d以話我呢樣唔好嗰樣唔好(因我有幾晚氹囝訓自己都訓埋, 要c6浪衫)佢就借題發揮話我要佢做家務, 點點點.....但家我一定每天會執, 因我睇唔過眼亂租租咁...唉, 我當初真係盲左眼, 以為佢對我好以後都會, 而家佢好似應份咁, 我應該點做呀? :cry:


咁係咪得你老公一個返工??
我老公都係架...掛住打機, 睇漫畫書, 上網dl game...不過我叫佢都會同個仔玩下..因為仔仔依家大d..好多玩具...我老公本身都like玩
不過仔仔bb時..佢都冇理過仔仔架..連片都未換過..沖涼都係成2,3歲..我病到死死下佢先幫仔仔沖
到近期...佢工作輕鬆左..都多左幫我手^^有時我借d意就叫佢洗碗佢都肯


大宅

積分: 2291


32#
發表於 07-1-5 13:56 |只看該作者

Re: 點解婚後既男人性格唔同以前?

睇完onetwothree講o既野之後,我都忍唔住去左睇o的相
好彩就係你個b一o的都唔似你隻佬
我睇樓主你應該都好細個o者...so waste ar...
你絕對可以搵到個更好o既...
sorry,只係有感而發
我唔係想離間你地~
不過如果冇打算分開,就要諗下辦法攪好o的關係啦~
加油!


別墅

積分: 773


33#
發表於 07-1-5 14:36 |只看該作者

Re: 點解婚後既男人性格唔同以前?

月希, 我都要返工架..... :-(
做父母不容易~我們努力吧!![/color]


別墅

積分: 773


34#
發表於 07-1-5 16:22 |只看該作者

Re: 點解婚後既男人性格唔同以前?

koala小寶寶, 唉, 我c6以前對我好好, 比任何一個前度男友更好, 點知佢而家.... :cry: 我唔想同佢分開, 我會對唔住個囝. 而家無辦法...唯有忍下佢囉.
做父母不容易~我們努力吧!![/color]


大宅

積分: 2553


35#
發表於 07-1-5 23:30 |只看該作者

Re: 點解婚後既男人性格唔同以前?

月希:

若我無記錯,我老公只係幫仔仔沖過兩次涼,你都好呀, 病到死死下你老公都出身相助,我開刀生完同之後再入完醫院做完手術(割開大腿放燶,要全身痳醉),返到屋企,又唔係要做,你話慘唔慘 :-( :-( 雖然呢d嘢係三年前發生,但係我完全唔會忘記,因為我覺一個普通人就算唔係好有感情都唔應該咁,但係呢d嘢就發生係我到.你話點可以忘記呢 :cry:
月希 寫道:
[quote]
Dolla 寫道:

月希, 你就好啦, 我真係覺得我c6變得太多, touchwood, 雖然唔係話出去攪3攪4嗰隻, 但成日放工返黎成個大爺咁款, 掛住打機, 睇漫畫書, 上網dl game.....又唔理個囝, 叫佢抱先理下佢(仲要叫成3,4次先應我, 咁算唔算囉唆?) 家務當然唔洗諗啦, 又借d以話我呢樣唔好嗰樣唔好(因我有幾晚氹囝訓自己都訓埋, 要c6浪衫)佢就借題發揮話我要佢做家務, 點點點.....但家我一定每天會執, 因我睇唔過眼亂租租咁...唉, 我當初真係盲左眼, 以為佢對我好以後都會, 而家佢好似應份咁, 我應該點做呀? :cry:


咁係咪得你老公一個返工??
我老公都係架...掛住打機, 睇漫畫書, 上網dl game...不過我叫佢都會同個仔玩下..因為仔仔依家大d..好多玩具...我老公本身都like玩
不過仔仔bb時..佢都冇理過仔仔架..連片都未換過..沖涼都係成2,3歲..我病到死死下佢先幫仔仔沖
到近期...佢工作輕鬆左..都多左幫我手^^有時我借d意就叫佢洗碗佢都肯 [/quote]


大宅

積分: 2553


36#
發表於 07-1-5 23:36 |只看該作者

Re: 點解婚後既男人性格唔同以前?

koala:

我嘅想法都跟你差唔多,如果可以搵到個好d,又到自己好,係幸福嚟.點解要自己咁委屈.....雖然我現在都唔係話因為第三者而想同老公分開,但係自己仲後生,唔通以後就咁過???
koala小寶寶 寫道:
睇完onetwothree講o既野之後,我都忍唔住去左睇o的相
好彩就係你個b一o的都唔似你隻佬
我睇樓主你應該都好細個o者...so waste ar...
你絕對可以搵到個更好o既...
sorry,只係有感而發
我唔係想離間你地~
不過如果冇打算分開,就要諗下辦法攪好o的關係啦~
加油!


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


37#
發表於 07-1-6 09:15 |只看該作者

Re: 點解婚後既男人性格唔同以前?

eileenycm 寫道:
月希:
若我無記錯,我老公只係幫仔仔沖過兩次涼,你都好呀, 病到死死下你老公都出身相助,我開刀生完同之後再入完醫院做完手術(割開大腿放燶,要全身痳醉),返到屋企,又唔係要做,你話慘唔慘 :-( :-( 雖然呢d嘢係三年前發生,但係我完全唔會忘記,因為我覺一個普通人就算唔係好有感情都唔應該咁,但係呢d嘢就發生係我到.你話點可以忘記呢 :cry:


幫仔仔沖涼...唔係佢自願架..係我迫佢咋 仔仔重細時,就迫都冇用..佢好多借口..話bb細怕整到佢...叫我一係同仔仔沖少日涼就算...
而家務(只係洗碗)...都只係近期佢轉左工...工作輕鬆左先有幫手...而且我近期身體差左...成日好多少病痛~_~

不過你又真係慘喎...點解做完手術老公都可以完全唔幫手??冇同佢傾過咩??


大宅

積分: 2553


38#
發表於 07-1-6 23:56 |只看該作者

Re: 點解婚後既男人性格唔同以前?

仲要我講??我諗如果佢係有少少良心嘅都會自動自覺啦!對嗎?就算唔係做完手術,都應該幫吓手....總之一言難盡,有苦自己知. :-( :-(
月希 寫道:
[quote]
幫仔仔沖涼...唔係佢自願架..係我迫佢咋 仔仔重細時,就迫都冇用..佢好多借口..話bb細怕整到佢...叫我一係同仔仔沖少日涼就算...
而家務(只係洗碗)...都只係近期佢轉左工...工作輕鬆左先有幫手...而且我近期身體差左...成日好多少病痛~_~

不過你又真係慘喎...點解做完手術老公都可以完全唔幫手??冇同佢傾過咩??

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo