有時問自己點解要自己屋企人就曬佢. :cry: 其實呢幾年真係唔係好開心 :cry: 好後悔生咗bb,更後悔結咗婚 Dolla 寫道:
[quote]
晴B媽 寫道:
Dolla,
你講緊我牙~~? 情形一樣.....真係好累好累呀。
[quote]
Dolla 寫道:
婚前我覺得佢性格好就得人, 無乜所謂, 每日會有打電話關心下我, 結婚後一個電話都無, 間中同朋友出去飲野, 夜左返都唔理. 照訓覺; 成日掛住打機, 上網, 一d家務都唔幫手, 個囝叫佢抱抱佢就叫去阿媽度, 由放工開始就做到我cc下; 我唔係數佢, 只係見到有個帖有好多人搵到個好老公, 好羨慕^^, 講出黎呻下啫, 我唔想屈係個心度.... 有時會靜落黎會覺得好咀喪=,= 但又唔可以同屋企人講(驚佢地話老公對我唔好), 好彩有呢個區, 俾我暢所欲言. :wink:
OneTwoThree 寫道:
dolla,
睇過你囝囝既相簿, 見到你同你先生......講真吖~得罪d講句, 你老公真係襯你唔起, 有個咁靚既老婆仲同佢生埋個咁可愛既囝囝, 仲任勞任怨, 係你老公唔識寶, 以你既條件出去再搵過個一d都唔難, 男人耐左就係咁, 老婆做乜都好似應份咁, 雖然佢當係應份, 但你自己都唔好當自己係呀四, 得閒約朋友同bb出去食吓飯唔好理個c佬, 等佢唔好以為你無左佢唔得~ :evil:
定係我冇留意呢??
我都唔想一直過呢d生活呀...要諗返以前既點點滴滴我先開心返咋 Dolla 寫道:
月希, 你就好啦, 我真係覺得我c6變得太多, touchwood, 雖然唔係話出去攪3攪4嗰隻, 但成日放工返黎成個大爺咁款, 掛住打機, 睇漫畫書, 上網dl game.....又唔理個囝, 叫佢抱先理下佢(仲要叫成3,4次先應我, 咁算唔算囉唆?) 家務當然唔洗諗啦, 又借d以話我呢樣唔好嗰樣唔好(因我有幾晚氹囝訓自己都訓埋, 要c6浪衫)佢就借題發揮話我要佢做家務, 點點點.....但家我一定每天會執, 因我睇唔過眼亂租租咁...唉, 我當初真係盲左眼, 以為佢對我好以後都會, 而家佢好似應份咁, 我應該點做呀? :cry:
月希 寫道:
[quote]
Dolla 寫道:
月希, 你就好啦, 我真係覺得我c6變得太多, touchwood, 雖然唔係話出去攪3攪4嗰隻, 但成日放工返黎成個大爺咁款, 掛住打機, 睇漫畫書, 上網dl game.....又唔理個囝, 叫佢抱先理下佢(仲要叫成3,4次先應我, 咁算唔算囉唆?) 家務當然唔洗諗啦, 又借d以話我呢樣唔好嗰樣唔好(因我有幾晚氹囝訓自己都訓埋, 要c6浪衫)佢就借題發揮話我要佢做家務, 點點點.....但家我一定每天會執, 因我睇唔過眼亂租租咁...唉, 我當初真係盲左眼, 以為佢對我好以後都會, 而家佢好似應份咁, 我應該點做呀? :cry:
[/quote]
koala小寶寶 寫道:
睇完onetwothree講o既野之後,我都忍唔住去左睇o的相
好彩就係你個b一o的都唔似你隻佬
我睇樓主你應該都好細個o者...so waste ar...
你絕對可以搵到個更好o既...
sorry,只係有感而發
我唔係想離間你地~
不過如果冇打算分開,就要諗下辦法攪好o的關係啦~
加油!![]()
![]()
eileenycm 寫道:
月希:
若我無記錯,我老公只係幫仔仔沖過兩次涼,你都好呀, 病到死死下你老公都出身相助,我開刀生完同之後再入完醫院做完手術(割開大腿放燶,要全身痳醉),返到屋企,又唔係要做,你話慘唔慘 :-( :-( 雖然呢d嘢係三年前發生,但係我完全唔會忘記,因為我覺一個普通人就算唔係好有感情都唔應該咁,但係呢d嘢就發生係我到.你話點可以忘記呢 :cry:
仔仔重細時,就迫都冇用..佢好多借口..話bb細怕整到佢...叫我一係同仔仔沖少日涼就算...月希 寫道:
[quote]
幫仔仔沖涼...唔係佢自願架..係我迫佢咋仔仔重細時,就迫都冇用..佢好多借口..話bb細怕整到佢...叫我一係同仔仔沖少日涼就算...
而家務(只係洗碗)...都只係近期佢轉左工...工作輕鬆左先有幫手...而且我近期身體差左...成日好多少病痛~_~
不過你又真係慘喎...點解做完手術老公都可以完全唔幫手??冇同佢傾過咩??