自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 5554

好媽媽勳章 畀面勳章


21#
發表於 07-1-5 15:28 |只看該作者

Re: 借個位俾黎呻下,嬲到顛呀!

分明這條女人唔想買隻狗啦.......她無借口叫你比返錢她...咪作d野在你舖到亂吠...........她是一個無品的女人


男爵府

積分: 5191


22#
發表於 07-1-5 16:17 |只看該作者

Re: 借個位俾黎呻下,嬲到顛呀!

這個女人咁冇品, 賣隻狗比佢會害


伯爵府

積分: 15536


23#
發表於 07-1-5 16:56 |只看該作者

Re: 借個位俾黎呻下,嬲到顛呀!

都唔知係隻狗時運高, 定係妳時運低.....

但肯定俾個din人買左隻狗, 隻狗一定無好日子過.


男爵府

積分: 8832


24#
發表於 07-1-6 02:21 |只看該作者

Re: 借個位俾黎呻下,嬲到顛呀!

本帖最後由 sako 於 22-2-13 03:09 編輯

D


民房

積分: 75


25#
發表於 07-1-6 02:31 |只看該作者

Re: 借個位俾黎呻下,嬲到顛呀!

sako 寫道:
搞到今日,我地係就算要上雜誌都唔會退錢,
2千蚊對我老闆黎講根本唔算係錢
唔退錢 因為佢地太離譜,但係各位唔洗擔心隻狗bb,
我老闆已經幫狗仔贖左身(俾狗主),賤人夫婦亦講明唔要,
我將功補過今次叻返次做哂記錄,我地亦唔想換狗俾佢,
但因為之前曾答應過換,所以好可能你地好快會係雜誌、報紙上面見到我地喇

以下係to對我地無好感既人:

其實我曾係唔想講我地有愛心,
講左無人信,亦無權講,因為無得量度愛心總重量,
有無愛心,誰又可以鑑定呢?
曾經一次被一個客人鬧我無愛心,
原因係佢隻狗經我剪毛後肚皮敏感發紅,
原來咁樣就叫做無愛心。
問獸醫,獸醫笑說他們抽血時剪的毛,
過後就算敏感得又紅又腫,從來客人都不會有意見。
我開始知道,無論我地如何做,出問題時一定是petshop無愛心。
我地只係由最初喜歡動物,然後好自然想做petshop,
以為就係幫狗仔沖下涼賣下野賣下狗仔咁簡單,
估唔到會俾其他無良的店害得我們形象變成如此,
我知道再儘力做到幾好都無用,
我成日都會去d論壇度講狗經,但如果知道我係係petshop做,佢地就會好似樓上媽咪咁講野,可能身為petshop在職人仕,係無資格談愛狗的。
想唔俾人話無愛心,只可以唔做petshop,
多謝大家,我會誓死苦勸我老闆轉行的,雖然我老闆好鍾意狗。

我以前都係做petshop美容師

好似以前有個客隻狗生晒介x,比我


男爵府

積分: 8832


26#
發表於 07-1-6 03:33 |只看該作者

Re: 借個位俾黎呻下,嬲到顛呀!

本帖最後由 sako 於 22-2-13 03:10 編輯

D


複式洋房

積分: 237


27#
發表於 07-1-6 07:32 |只看該作者

Re: 借個位俾黎呻下,嬲到顛呀!

由 weewaa 於 2007-01-05 11:49:59

如果樓主唔係當出售既狗狗是貨物的話, 請你&你老闆幫下d狗狗找個似番人既人先至賣俾佢. 唔好只係當做生意, 因為動物都有感覺, 有感情!!!
如果你眼見依個衰人咁既行為, 你都賣得落手, 我就真係睇唔到你地有幾愛狗勒~


呢個就係我既睇法~~~但俾樓主鬧囉~~~


男爵府

積分: 8832


28#
發表於 07-1-7 02:39 |只看該作者

Re: 借個位俾黎呻下,嬲到顛呀!

本帖最後由 sako 於 22-2-13 03:11 編輯

D


大宅

積分: 1387


29#
發表於 07-1-8 04:54 |只看該作者

Re: 借個位俾黎呻下,嬲到顛呀!

個女人好唔岩,
其實佢只係來接狗狗,
點解佢唔同當時人來接狗狗呢?
到時就清楚邊個著邊個唔著啦,
似住自己有個臭錢就扮晒野,
叫police來佢都係唔岩果個,
不過有句說話:
馬善被人騎,人善比人欺!
佢就係食住你地囉!
好好地一單生意又好,
同狗狗找個好歸宿都好啦,
起碼你而家知道狗主係咁衰,
好彩狗狗唔係落係個女魔頭手中,
如果唔係就慘慘啦

題外話:
我並唔覺得買賣狗狗既人有咩問題,
問題只在於買賣狗狗既人人格問題!
有品既狗反唔會賣有問題狗狗比人,
有品既狗主唔會蝦無殺害力既狗狗!
賣買寵物只可以話同狗狗找好人家,
賣買問題狗狗係當時人既良心問題!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo