sako 寫道:
搞到今日,我地係就算要上雜誌都唔會退錢,
2千蚊對我老闆黎講根本唔算係錢
唔退錢 因為佢地太離譜,但係各位唔洗擔心隻狗bb,
我老闆已經幫狗仔贖左身(俾狗主),賤人夫婦亦講明唔要,
我將功補過今次叻返次做哂記錄,我地亦唔想換狗俾佢,
但因為之前曾答應過換,所以好可能你地好快會係雜誌、報紙上面見到我地喇![]()
以下係to對我地無好感既人:
其實我曾係唔想講我地有愛心,
講左無人信,亦無權講,因為無得量度愛心總重量,
有無愛心,誰又可以鑑定呢?
曾經一次被一個客人鬧我無愛心,
原因係佢隻狗經我剪毛後肚皮敏感發紅,
原來咁樣就叫做無愛心。
問獸醫,獸醫笑說他們抽血時剪的毛,
過後就算敏感得又紅又腫,從來客人都不會有意見。
我開始知道,無論我地如何做,出問題時一定是petshop無愛心。
我地只係由最初喜歡動物,然後好自然想做petshop,
以為就係幫狗仔沖下涼賣下野賣下狗仔咁簡單,
估唔到會俾其他無良的店害得我們形象變成如此,
我知道再儘力做到幾好都無用,
我成日都會去d論壇度講狗經,但如果知道我係係petshop做,佢地就會好似樓上媽咪咁講野,可能身為petshop在職人仕,係無資格談愛狗的。
想唔俾人話無愛心,只可以唔做petshop,
多謝大家,我會誓死苦勸我老闆轉行的,雖然我老闆好鍾意狗。
