跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 281


21#
發表於 07-1-7 18:39 |只看該作者

Re: 餵人奶媽咪, 你哋'上奶'未呀??

各位姊妹你地現在餵成點呀,我已經上左奶了,不過一日都係埋身餵佢一至兩次乍,因為日間成日有d親朋戚友來,有時夜晚又好眼訓,所以奶粉比例多d,不過有時我發現我餵左面好過右面,佢食右面我好痛呀,同埋真係唔知佢食左幾多囉,最後都要補奶粉囉!


男爵府

積分: 5227


22#
發表於 07-1-7 21:50 |只看該作者

Re: 餵人奶媽咪, 你哋'上奶'未呀??

今晚我試下用avent手泵來泵奶, 泵左好耐都係得10ml :-( 但平常俾阿b啜佢都可以啜最少5分鐘, 最多20分鐘。其實bb啜左無奶係咪會唔肯啜? 點解我用手泵泵出來的奶得o甘少? 係咪唔夠奶? (不過我泵出來的已經係奶白色, 唔係水水地的奶)


複式洋房

積分: 281


23#
發表於 07-1-7 21:57 |只看該作者

Re: 餵人奶媽咪, 你哋'上奶'未呀??

hialice,

我聽我d親戚講最初既一兩星期如果泵係大概1安2安到既,第3星期開始就會多d架喇,但記住點丁到要比bb埋身餵下,如果唔係就會愈來愈少。


男爵府

積分: 6406

醒目開學勳章


24#
發表於 07-1-7 21:58 |只看該作者

Re: 餵人奶媽咪, 你哋'上奶'未呀??

avanbb 寫道:
Hi Nillie_Mami,

Thanks! 我都好希望我到時快D上奶,唔洗阿B食奶粉! 最近等阿B出世等到有D心急,唔知幾時穿水or見紅or陣痛,個心越黎越急.....又有D緊張...我真係要放鬆D至得


我宜家嘅心情同妳一様~


男爵府

積分: 6406

醒目開學勳章


25#
發表於 07-1-7 22:06 |只看該作者

Re: 餵人奶媽咪, 你哋'上奶'未呀??

Nillie_Mami,

Thanks for your information, 咁即係阿b一日未出嚟都無嘢可以做.
我見有d媽咪話可以先按摩乳房幫助上奶,但我去上堂個導師就話千祈唔好,因為會令阿b早產,但我阿b宜家都足月啦,應該ok啩


男爵府

積分: 7794


26#
發表於 07-1-8 01:58 |只看該作者

Re: 餵人奶媽咪, 你哋'上奶'未呀??

BABY520,
我係反對產前乳房按摩.. 太危險, 因為會刺激子宮收縮.. 係絕對唔正確.. 你見我嘅用詞咁強硬, 就知..唔好咁做!

關於担心小B食人奶飽唔飽.. check 以下嘅points就會有啲idea..
1. 小B一覺瞓到at least 1.5小時嗎??
2. 小B一日有6條濕片嗎??
3. 小B一日有食8-12次奶嗎?
4. 小B眼眶, 咀唇濕潤嗎?

用泵pump唔出奶唔代表冇奶.. 放心.. 只係可能係姿勢, 奶泵吸力問題..
有担心.有懷疑, 就補奶粉..
左右兩邊奶量不一係好正常, 但要2邊都餵, otherwise, 好易大細胸架..
記得真係想上奶就at least 1 日泵5-8次至會見到好成果

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo