跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 4004


21#
發表於 07-1-7 01:06 |只看該作者

Re: 你地bb識轉身未呀?

澄澄大個你地d bb,但佢到而家都仲未識轉身.佢最多側身咋.唔知佢幾時先識. ?-(


大宅

積分: 4004


22#
發表於 07-1-7 01:07 |只看該作者

Re: 你地bb識轉身未呀?

girahei,

year真係勁勁勁呀!咁快就識企同坐.

佢中英文名好襯呀.


大宅

積分: 4072


23#
發表於 07-1-7 01:59 |只看該作者

Re: 你地bb識轉身未呀?

aquarius721 寫道:
girahei,

year真係勁勁勁呀!咁快就識企同坐.

佢中英文名好襯呀.


tks all 靚媽媽!

係吖, 中英文名都係我幫bb改架, 但係好多筆劃, 希望year第時唔好比人罰抄la!



大宅

積分: 4072


24#
發表於 07-1-7 02:01 |只看該作者

Re: 你地bb識轉身未呀?

bebee0526 寫道:
year真係好勁
我呀仔而家最勁都只係比佢捉住2隻手指企渣~


個個bb都唔同, 唔洗太擔心la!
你個囝囝肥肥白白都好cute吖!




男爵府

積分: 7269

畀面勳章


25#
發表於 07-1-7 02:29 |只看該作者

Re: 你地bb識轉身未呀?

girahei:
year真係好得意呀~
連我阿媽係隔離睇到d相都話呢個bb女好得意.
咁佢係咪都有"挨"住係sofa度借力架?
定係真係可以完全企左係度?
不過你都好勁呀...真係夠膽放心.
我根本連放手俾佢試都唔敢呀.
因為都唔知佢有冇咁既能力.
萬一真係趺落地,我又雞手鴨腳接唔住就pk了~
girahei 寫道:

[quote]
fiti 寫道:
girahei

我覺得咁細個人仔就識企好搞笑~你bb企o個陣係咪唔洗扶都好定嫁企得??[quote]


影呢張相嗰時year得3.5個月!!!!!!!!!!!





06年7月8日在浸會醫院開刀出世,重2.55kg,身長46cm,頭圍32.5cm


洋房

積分: 43


26#
發表於 07-1-7 17:49 |只看該作者

Re: 你地bb識轉身未呀?

我yoyo轉得半身ja, 上半身同個頭轉到, 但下身唔識轉埋過去, 反而"趕"佢係床, 佢就識轉wor
http://x17.xanga.com/9e0d44637043798726692/m69417539.jpg[/img]


別墅

積分: 833


27#
發表於 07-1-7 19:01 |只看該作者

Re: 你地bb識轉身未呀?

點解year可以咁勁架,隻腳仔咁好力,今日我同bb試下企,點知完全失敗 :-(


大宅

積分: 4072


28#
發表於 07-1-8 01:18 |只看該作者

Re: 你地bb識轉身未呀?

[quote]
洛紫 寫道:
girahei:
year真係好得意呀~
連我阿媽係隔離睇到d相都話呢個bb女好得意.
咁佢係咪都有"挨"住係sofa度借力架?
定係真係可以完全企左係度?
不過你都好勁呀...真係夠膽放心.
我根本連放手俾佢試都唔敢呀.
因為都唔知佢有冇咁既能力.
萬一真係趺落地,我又雞手鴨腳接唔住就pk了~[quote]

無架, 完全係放晒手架, 其實我都唔係好放心, 只係比佢企1陣, 2-3mins到la, 之後year自己會坐低架la, 佢自己都feel到累la!






大宅

積分: 4072


29#
發表於 07-1-8 01:22 |只看該作者

Re: 你地bb識轉身未呀?

laishan119 寫道:
點解year可以咁勁架,隻腳仔咁好力,今日我同bb試下企,點知完全失敗 :-(


我諗係我陀住year嗰時食得多花膠, 格日我99就煮架la, 同埋year係全人奶bb, 我食咩佢食咩, 我依家都1個星期食2次, d骨膠原勁吖!



大宅

積分: 4072


30#
發表於 07-1-8 01:26 |只看該作者

Re: 你地bb識轉身未呀?

洛紫:

唔記得恭喜你, 希望你生隻金豬仔!



男爵府

積分: 9146

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


31#
發表於 07-1-8 01:41 |只看該作者

Re: 你地bb識轉身未呀?

金豬仔???????
洛紫你有左咩?

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo