自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 7261


21#
發表於 13-9-30 00:24 |只看該作者

引用:用咗party+card十幾年,就算張咭冇效都唔會

原帖由 liuliu 於 13-09-26 發表
用咗party card十幾年,就算張咭冇效都唔會換happy card,一來冇so, 二來隨時申請happy card都得,洗咩交番 ...
噢,明了!唔換喇!Thanks.


男爵府

積分: 5820


22#
發表於 13-9-30 00:27 |只看該作者

引用:我有party+card,問過職員話用到今年12月31

原帖由 adaho123456 於 13-09-19 發表
我有party card,問過職員話用到今年12月31日,happy card冇折扣,是儲分制,但績分只可儲一星期,每星期更 ...
我登記左但都覺得無咩用 個個禮拜洗牌再計過 點儲到啵 儲左又4唔係平好多


禁止訪問

積分: 20378


23#
發表於 13-9-30 07:34 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo