在職全職

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 3134


21#
發表於 13-9-23 12:48 |只看該作者
我BB 2個月已經交俾工人湊, 冇屋企人幫手, 初頭99都有過黎睇下工人, 好快之後佢就冇幫手了

如果你有屋企人幫手就最好啦, 如果冇, 都冇計架啦, 你要返工就要學懂放心, 唔好煩事咁緊張

我工人so far都OK


子爵府

積分: 14243


22#
發表於 13-9-23 14:10 |只看該作者
我覺得NB, 請工人, 加個多人家幫下眼會好啲.
同埋唔好比工人同小朋友一個房.
睇左早前果段, ""I'm ready...新聞""之後, 都怕晒所有工人.

利申, 我係姑媽日頭湊既.

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo