影視娛樂

跳至

首頁
12

尾頁
   1


翡翠宮

積分: 82134

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 開心吸收勳章 分享愛 wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


21#
發表於 13-9-28 17:39 |只看該作者
唔好~

得朴有天好睇~~

但你會睇到好鬼燥, 點解佢個傻仔係要鍾意件膠海~


珊瑚宮

積分: 100497

2024年龍年勳章 牛年勳章


22#
發表於 13-10-5 21:17 |只看該作者

回覆:再見雷普利小姐,好睇嗎?

唔好睇,不過有天好正




子爵府

積分: 10880


23#
發表於 13-10-5 22:01 |只看該作者

回覆:再見雷普利小姐,好睇嗎?

我鍾有天首歌。


大宅

積分: 4113


24#
發表於 13-10-6 23:59 |只看該作者
loer_er 發表於 13-9-28 17:35
九尾狐我DL左睇2集,唔知點解冇心機追!
之後轉左睇最佳愛情,我岩岩先追完最佳愛情,超正!
車勝元扮演大明 ...
睇完真係會愛上車大叔


珍珠宮

積分: 44400


25#
發表於 13-10-7 12:39 |只看該作者
雖然有有天,但睇到一半,


複式洋房

積分: 412


26#
發表於 13-10-7 15:07 |只看該作者

回覆:再見雷普利小姐,好睇嗎?

麻麻哋咋

[img align=left]http://photo-origin.tickle.com/image/125/7/4/RL/125740430RL391249036.jpg[/img]


侯爵府

積分: 24257


27#
發表於 13-10-8 15:08 |只看該作者
jjman983 發表於 13-9-20 21:15
我飛曬淨係睇有天
呢套唔係好好睇

hahah , me too
我覺得有天最好睇係屋塔上的王世子及成均館緋聞
舊年仲見過佢真人2次


男爵府

積分: 6675


28#
發表於 13-10-8 19:28 |只看該作者

回覆:pp^^ 的帖子

嘩, 你就好啦!! Fans meeting?




侯爵府

積分: 24257


29#
發表於 13-10-9 09:53 |只看該作者
jjman983 發表於 13-10-8 19:28
嘩, 你就好啦!! Fans meeting?

係呀,佢深圳有開fan meeting,
我坐第三行
另外佢開完就黎左香港幾日再飛台灣,
係機場見到佢,超近距離呀,
youtube有視頻睇架 ~


男爵府

積分: 6675


30#
發表於 13-10-9 21:57 |只看該作者

引用:Quote:jjman983+發表於+13-10-8+19:28+嘩,+

原帖由 pp^^ 於 13-10-09 發表
係呀,佢深圳有開fan meeting,
我坐第三行
另外佢開完就黎左香港幾日再飛台灣,
我知堔圳呀, 呢d係咪要入fan club ga




侯爵府

積分: 23417

好媽媽勳章


31#
發表於 13-10-10 00:49 |只看該作者
悶到嘔


侯爵府

積分: 24257


32#
發表於 13-10-10 09:53 |只看該作者
jjman983 發表於 13-10-9 21:57
我知堔圳呀, 呢d係咪要入fan club ga

不用入fan club架 !
我都係撞下彩去到先買票
見到好多單拖去睇


伯爵府

積分: 15937


33#
發表於 13-10-18 21:33 |只看該作者

回覆:再見雷普利小姐,好睇嗎?

因為有天所以睇,不過唔睇冇損失


男爵府

積分: 6790


34#
發表於 13-10-23 01:45 |只看該作者

回覆:再見雷普利小姐,好睇嗎?

有天首歌好好聽




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo