自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


子爵府

積分: 14680


21#
發表於 13-9-26 23:32 |只看該作者

回覆:喺外國住過的jm

為小朋友,會!


侯爵府

積分: 22800

2024年龍年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


22#
發表於 13-9-26 23:34 |只看該作者

回覆:喺外國住過的jm

會,多啲返嚟探親就得啦!


寶石宮

積分: 288888

大廚勳章 玩具勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 畀面勳章


23#
發表於 13-9-26 23:34 |只看該作者

回覆:Rivierama 的帖子

如果係美國唔會


水晶宮

積分: 55968


24#
發表於 13-9-26 23:36 |只看該作者
i will go.i hope i.can leave hk in.5 yrs time too


伯爵府

積分: 17147


25#
發表於 13-9-26 23:37 |只看該作者

回覆:喺外國住過的jm




複式洋房

積分: 393


26#
發表於 13-9-26 23:38 |只看該作者

引用:視乎美國邊個州同城市 +

原帖由 oguh 於 13-09-26 發表
視乎美國邊個州同城市
NYC




大宅

積分: 2763

hashtag影視迷勳章 畀面勳章


27#
發表於 13-9-26 23:39 |只看該作者
must go


子爵府

積分: 11575


28#
發表於 13-9-26 23:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+oguh+於+13-09-26+發表視乎美

原帖由 Rivierama 於 13-09-26 發表
NYC
咁都ok, 但要揾多啲錢住好區,讀好學校




公爵府

積分: 29663


29#
發表於 13-9-26 23:44 |只看該作者
Rivierama 發表於 13-9-26 23:38
NYC
NYC 治安又差又多老墨。住 New Jersey 揸車去 NYC 返工得唔得?好多人都係咁!


子爵府

積分: 10857


30#
發表於 13-9-26 23:44 |只看該作者

引用:如果你地已經有小朋友如果老公有機會reloca

原帖由 Rivierama 於 13-09-26 發表
如果你地已經有小朋友
如果老公有機會relocate去美國
你地會考慮移民嗎...
我響美國東岸生活過一段時間,亦去過好多個美國城市,亦有阿姨響New York郊區住左幾十年。如果為小朋友著想,過去我覺得會對小朋友好,但當然要睇下移居邊個城巿,因美國人尤其黑人都比較歧視華人架。




翡翠宮

積分: 90279

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 熱血金章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 大廚勳章


31#
發表於 13-9-26 23:46 |只看該作者

回覆:喺外國住過的jm





The meeting of two personalities is like the contact of two chemical substances: if there is any reaction, both are transformed.

Carl Jung (1875 - 1961)


複式洋房

積分: 393


32#
發表於 13-9-26 23:48 |只看該作者

回覆:喺外國住過的jm

多謝各位意見
等我補充返個情況(其實點樣喺original post edit?)
其實考慮地點係NYC
之前同c6都住過2-3年因為工作關係
但我始終鐘意香港
所以捉咗c6返嚟
但係我地而家多咗兩件小朋友, 多咗considerations
咁arm而家有relocation to NYC (again) 嘅機會先咁15 16



點評

bosch  你響你個post 既下邊襟"編輯" 就可以edit.  發表於 13-9-27 07:20


男爵府

積分: 5837


33#
發表於 13-9-26 23:49 |只看該作者

引用:Quote:Rivierama+發表於+13-9-26+23:38+NYC

原帖由 jellomama 於 13-09-26 發表
NYC 治安又差又多老墨。住 New Jersey 揸車去 NYC 返工得唔得?好多人都係咁!
我朋友當年都係咁.我以前住响西岸,自己就非常鍾意嗰度!


複式洋房

積分: 393


34#
發表於 13-9-26 23:50 |只看該作者

引用:Quote:oguh+發表於+13-9-26+23:18+視乎美國

原帖由 恩盈 於 13-09-26 發表
係囉

LA / SAN FRAN 我 OK!
I know! If it is west coast then i won\'t struggle as much as now




侯爵府

積分: 20513

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


35#
發表於 13-9-26 23:50 |只看該作者

回覆:喺外國住過的jm






複式洋房

積分: 393


36#
發表於 13-9-26 23:52 |只看該作者

引用:我有機會我一定走,可以唔駛對著6299,我乜

原帖由 akmiit 於 13-09-26 發表
我有機會我一定走,可以唔駛對著6299,我乜都得!!!
Good point haa!




子爵府

積分: 11833


37#
發表於 13-9-26 23:53 |只看該作者

回覆:喺外國住過的jm

我會,唔得可以返來,拒絕咗就難有下次




大宅

積分: 1681


38#
發表於 13-9-26 23:54 |只看該作者

回覆:喺外國住過的jm

I lived in New Jersey before, which is pretty good compare to NYC



<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://ladf.lilypie.com/S9BLp10.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie" /></a>


複式洋房

積分: 393


39#
發表於 13-9-26 23:54 |只看該作者

引用:睇下美國邊到,如果治安ok,老公份糧又幾好

原帖由 Vincent913 於 13-09-26 發表
睇下美國邊到,如果治安ok,老公份糧又幾好,我諗我會,因為地方大,又可以揸卓,同埋唔知點解係外地生活, ...
係呀香港返工真係0親子時間
但過到美國分分鐘要做ftm




男爵府

積分: 9899


40#
發表於 13-9-26 23:55 |只看該作者
以前響NY住左7年,最後都係揀返黎。其實凡事吾好只係睇表面,冇人冇物好悶

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo