自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


翡翠宮

積分: 96872

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 笑得好勳章 最關心BB問題熱投勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章 炎夏勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 親子王國15週年勳章


21#
發表於 13-9-29 11:32 |只看該作者

回覆:數x燶…差到冇朋友!

覺成日去唔到4G




子爵府

積分: 13085


22#
發表於 13-9-29 11:34 |只看該作者

回覆:數x燶…差到冇朋友!

3中衰,荃灣去旺角一個電話斷三次,早上八點至九點港島線上網永遠上五到剩可whatsapp,暈




水晶宮

積分: 57770

馬年勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 開心吸收勳章 育兒性格勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


23#
發表於 13-9-29 11:38 |只看該作者


珊瑚宮

積分: 119318

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 大廚勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 春季勳章 炎夏勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 瞓得好勳章 笑得好勳章


24#
發表於 13-9-29 11:51 |只看該作者
仲差過萬棟


珍珠宮

積分: 44184

2018復活節勳章


25#
發表於 13-9-29 12:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+quarterday+於+13-09-29+發表

原帖由 may220033 於 13-09-29 發表
我都係它長期客戶!!
年尾約滿!!不過我住上水圍個邊網絡得它收得到,我本身冇家用電話!!試過朋友用pcc ...
咁中國移動呢?好似話上水區收得幾好,之前用衫,成日斷線用緊薯嘜通,初初都幾好,依家收得差咗,上網又慢




珍珠宮

積分: 41540

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 BK Milk勳章


26#
發表於 13-9-29 12:12 |只看該作者

回覆:數x燶…差到冇朋友!

同意




伯爵府

積分: 19013

環保接龍勳章


27#
發表於 13-9-29 12:22 |只看該作者

引用:3中衰,荃灣去旺角一個電話斷三次,早上八

原帖由 hihieveryone 於 13-09-29 發表
3中衰,荃灣去旺角一個電話斷三次,早上八點至九點港島線上網永遠上五到剩可whatsapp,暈



...
你都好,我係連WhatsApp都用唔到!


禁止訪問

積分: 8466


28#
發表於 13-9-29 13:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6629

2018復活節勳章 親子王國15週年勳章


29#
發表於 13-9-29 14:01 |只看該作者

回覆:數x燶…差到冇朋友!

我覺得ok喎!連係巴士上傾Viber都無斷線。


公爵府

積分: 28877

大廚勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


30#
發表於 13-9-29 14:03 |只看該作者

回覆:數x燶…差到冇朋友!

唔用佢好多年了,但1x3而家都差到不得了,一入隧道即斷


男爵府

積分: 7973


31#
發表於 13-9-29 14:07 |只看該作者

回覆:數x燶…差到冇朋友!






大宅

積分: 4333


32#
發表於 13-9-29 14:08 |只看該作者

回覆:數x燶…差到冇朋友!

123真係好差,我連屋企都收唔到,仲衰過3




瑪瑙宮

積分: 136960

2025勳章蛇年勳章 減齡達人勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 春季勳章 炎夏勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


33#
發表於 13-9-29 14:14 |只看該作者

回覆:數x燶…差到冇朋友!

屎馬通,呢幾個月上網差左好多,又慢了


別墅

積分: 797


34#
發表於 13-9-29 14:22 |只看該作者

引用:WhatsApp緊可以自己斷線!用廣管局個apps+c

原帖由 chingcging 於 13-09-29 發表
WhatsApp緊可以自己斷線!用廣管局個apps check直情話冇數據!但顯示係H+!
我經常性發生,都係用數碼窿


翡翠宮

積分: 84197

+3金熱血 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


35#
發表於 13-9-29 14:32 |只看該作者

回覆:Yubi.T 的帖子

我由貴plan一轉68四個月咋,呢幾日無端突然斷線仲有8個月先完約好嬲呀,以前唔會咁架

重新起步,為未來努力


水晶宮

積分: 72336

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 開心吸收勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章


36#
發表於 13-9-29 14:36 |只看該作者

回覆:數x燶…差到冇朋友!

咁睇真係冇邊個台係好


大宅

積分: 4648


37#
發表於 13-9-29 14:43 |只看該作者

回覆:數x燶…差到冇朋友!

佢差左成年幾了!垃圾,走左十世了!




珍珠宮

積分: 44140

好媽媽勳章 畀面勳章


38#
發表於 13-9-29 15:37 |只看該作者

引用:其實都差咗好耐,早幾個月去cs佢話冇人投訴

原帖由 quarterday 於 13-09-29 發表
其實都差咗好耐,早幾個月去cs佢話冇人投訴過差咗喎,但我身邊個個用緊都話差,我先打去,最後佢堅持冇問題 ...
我都用緊拒 仲有一年先約滿 都覺差左 不過驚轉左第二間會五會仲差d




大宅

積分: 2058


39#
發表於 13-9-29 15:42 |只看該作者

回覆:數x燶…差到冇朋友!

我啱啱由數馬燶左人仔台,都係68plan,但係人仔台感覺良好很多


子爵府

積分: 13415


40#
發表於 13-9-29 15:54 |只看該作者

引用:係囉,我又收得幾好wo......我用近無限plan

原帖由 小妹媽媽 於 13-09-29 發表
係囉,我又收得幾好wo......我用近無限plan
我用緊4百幾蚊個plan,荃灣/葵芳/荔景/九龍
塘好多度都收唔到,唔好話上網間中講電話都斷線我仲有一年約,如果賠錢唔多我想轉台


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo