立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珊瑚宮
積分: 113640
Concon830 發表於 13-10-2 19:10 Thanks...等我去搵下先
子爵府
積分: 10102
原帖由 Zafrina 於 13-10-02 發表 我係好厚嘅單眼皮 都痴到呀 人地係痴係眼皮中間 雙眼皮摺嘅位置 但我係痴係眼皮最底下貼近睫毛個到
公爵府
積分: 27111
大宅
積分: 2777
積分: 10581
原帖由 SMILE_CHINGB 於 13-10-03 發表 因為我痴得低就去咗內雙個位,咁痴完就摺埋咗,even痴高啲,都係俾原本內雙個位slip住 ...
禁止訪問
積分: 784
積分: 4168
原帖由 蜜棗 於 13-10-02 發表 我都係用3m磨沙膠紙(真係枱頭用果種).自己剪完貼,坦白講效果最好
原帖由 Concon830 於 13-10-03 發表 我就係有少少你咁既情況啊
原帖由 ZoeyWCY 於 13-09-30 發表 我都系內雙架, 上次我去我家姐到飲, d化妝師都系幫我用網紋,效果真系吾錯,
積分: 871
別墅
積分: 727
原帖由 freeshopping123 於 13-10-02 發表 係COLOR MIX有隻68蚊藍色個隻都幾好用...羽僑都用呢隻.
翡翠宮
積分: 87411
原帖由 Bonbon0224 於 13-10-03 發表 回覆 Concon830 的帖子 台灣隻MISS BOWBOW網紋雙眼皮貼可值得一試~我本身單眼皮加皮厚..雙眼皮膠水托唔起, ...
原帖由 Bonbon0224 於 13-10-04 發表 回覆 小manman 的帖子 佢呢隻好就好在CUT埋個型俾用家~唔使煩~不過如果你覺得都係唔FIT自己眼型就可以再修 ...
原帖由 Zafrina 於 13-10-03 發表 有冇試過痴兩張?有啲人撐唔起個雙眼皮都係痴兩張就得
積分: 2077
男爵府
積分: 8395
積分: 4407
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy