自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18645


21#
發表於 07-1-24 23:53 |只看該作者

Re: 乜子宮頸癌預防疫苗打架咩??

qooqoo514 寫道:
$7000-


複式洋房

積分: 310


22#
發表於 07-1-24 23:53 |只看該作者

Re: 乜子宮頸癌預防疫苗打架咩??

[quote]
hellokittymama 寫道:
打了共3針大約$7000元,可能覺得好貴,但用這價錢買個保障是絕對抵 [quote]


我問過我睇開的婦科醫生,$1200-1300一支咋喎!


子爵府

積分: 10258


23#
發表於 07-1-24 23:55 |只看該作者

Re: 乜子宮頸癌預防疫苗打架咩??

好貴$7000!

早知就報下呢個啦!Click here人類乳突病毒疫苗硏究計劃
[/quote]
好掛住我家的龜龜,感謝Martin媽咪收養,希望牠們可以開開心心生活。永遠懷念「咬人」、「明仔」、「細龜」及「BB」! 21-6-06

Hi!我叫,是一隻不懂捉老鼠,而且會和老鼠一同偷食物吃的大花貓,但我絕對不是白老鼠!


男爵府

積分: 7239

好媽媽勳章 醒目開學勳章


24#
發表於 07-1-25 00:00 |只看該作者

Re: 乜子宮頸癌預防疫苗打架咩??

$3000-5000度啦,$7000可能係個別醫生,如果你同而家d抗癌化療針藥比,我覺得好抵!


琥珀宮

積分: 152003

秋日勳章 炎夏勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章 有「營」勳章


25#
發表於 07-1-25 00:04 |只看該作者

Re: 乜子宮頸癌預防疫苗打架咩??

甘生完BB、又過左26歲係咪都打得?
囡囡大D,我都會俾佢打,$7000買一個保障,我覺得值得
My Two Princess


禁止訪問

積分: 35771

好媽媽勳章 畀面勳章


26#
發表於 07-1-25 00:28 |只看該作者

Re: 乜子宮頸癌預防疫苗打架咩??

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 48099

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018母親節勳章 親子達人勳章


27#
發表於 07-1-25 17:33 |只看該作者

Re: 乜子宮頸癌預防疫苗打架咩??

大約1500蚊支,要打三支

9-26歲或處女打最好,即係你從未感染過性病毒前打最有效。
一毫之善,與人方便;一毫之惡,勸君莫作;欺人是禍,饒人是福;不信抬頭看,蒼天饒過誰
                      *****請勿將本人网名及言論內容轉載或抄襲到任何平台, 報章或雜誌上*****


子爵府

積分: 10258


28#
發表於 07-1-26 00:00 |只看該作者

Re: 乜子宮頸癌預防疫苗打架咩??

你想飛針呀!

魚生 寫道:
七千蚊!!!!
你俾三千蚊我幫你打!!!講得出做得到! :-x
好掛住我家的龜龜,感謝Martin媽咪收養,希望牠們可以開開心心生活。永遠懷念「咬人」、「明仔」、「細龜」及「BB」! 21-6-06

Hi!我叫,是一隻不懂捉老鼠,而且會和老鼠一同偷食物吃的大花貓,但我絕對不是白老鼠!


禁止訪問

積分: 35771

好媽媽勳章 畀面勳章


29#
發表於 07-1-26 00:01 |只看該作者

Re: 乜子宮頸癌預防疫苗打架咩??

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10258


30#
發表於 07-1-26 00:08 |只看該作者

Re: 乜子宮頸癌預防疫苗打架咩??

職業病囉! 哈哈!
不過上次俾人飛針又真係無咁痛! 不過血流成河


魚生 寫道:
我飛開好難唔飛嫁喎! [quote]
beverly@mimi 寫道:
你想飛針呀!

[quote]
魚生 寫道:
七千蚊!!!!
你俾三千蚊我幫你打!!!講得出做得到! :-x
[/quote][/quote]
好掛住我家的龜龜,感謝Martin媽咪收養,希望牠們可以開開心心生活。永遠懷念「咬人」、「明仔」、「細龜」及「BB」! 21-6-06

Hi!我叫,是一隻不懂捉老鼠,而且會和老鼠一同偷食物吃的大花貓,但我絕對不是白老鼠!


男爵府

積分: 6137

2024年龍年勳章


31#
發表於 07-1-26 09:05 |只看該作者

Re: 乜子宮頸癌預防疫苗打架咩??

我上次去家計會(under 25 years old)
我問個姑娘, 個姑娘話其實宜家都未係好多人打, 佢都唔係好知道詳情, 話不如等d人打左先, 睇下有無事先bor...
同埋第二代都未出, 叫我可以等下先, 因我個age好marginal
佢話今年07年, 家計會都會入呢隻針, 但詳情都未知會係點, 但淨係知會入
香港防癌協會都有得打...我check過最平, $3500/3針, 要一次過俾晒錢, 但唔使見醫生
其他都係$1200/@
上年十二月, 打去浸會無貨, 港安@1200/@, 要見醫生先, 仁安未定價(無貨)..... 全都要見醫生先
我問佢, 打之前使唔使做乜野test, 佢地都答唔出...咁你叫我點打呀, 乙型肝炎都話要驗左血先啦.....
唔驗我點知我係咪已經有子宮頸癌既抗體????因話如已感染, 會有人自己識做抗體, 好似乙型肝炎咁


大宅

積分: 4317

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章


32#
發表於 07-1-26 10:06 |只看該作者

Re: 乜子宮頸癌預防疫苗打架咩??

我剛做婦檢問過醫生(私家)要$1200/針,打三針
相處時需要包容    爭吵時需要溝通
孤獨時需要陪伴    難過時需要安慰
生氣時需要冷靜    快樂時需要分享

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo