自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 13830


21#
發表於 07-2-21 12:30 |只看該作者

Re: 認住佢地個樣~~~維園年宵打人事件

唔哂郁手打人丫麻?!
君子動口,不動手! 那算君子嗎?


大宅

積分: 1457


22#
發表於 07-2-21 12:39 |只看該作者

Re: 認住佢地個樣~~~維園年宵打人事件

野人行為


男爵府

積分: 8012


23#
發表於 07-2-21 12:52 |只看該作者

Re: 認住佢地個樣~~~維園年宵打人事件

而家d死"靚"仔真係不知所謂 , 唔啱咪冇買咯! 駛唔唔郁d就打人呀? lai 買野定收買人命呀?

話時話個受害人d fd去左邊樹呀, fd 俾人打喎, 唔幫手都報警呀?? 訓晒覺呀..

無論如何, 郁手打人都係唔啱,希望d警察快d拉到佢地la!


子爵府

積分: 14300


24#
發表於 07-2-21 12:53 |只看該作者

Re: 認住佢地個樣~~~維園年宵打人事件

嘩~d途人無幫手既 香港人真係 果班死靚仔無逃wor係慢慢行開架wor ?-( ?-( ?-( 希望警方會做野就最好啦 .......尼班友真係


珍珠宮

積分: 31686

好媽媽勳章 畀面勳章


25#
發表於 07-2-21 14:40 |只看該作者

Re: 認住佢地個樣~~~維園年宵打人事件


大宅

積分: 4575


26#
發表於 07-2-21 14:47 |只看該作者

Re: 認住佢地個樣~~~維園年宵打人事件

污合之眾,好羞家


伯爵府

積分: 16879

畀面勳章 BK Milk勳章


27#
發表於 07-2-21 15:32 |只看該作者

Re: 認住佢地個樣~~~維園年宵打人事件


大宅

積分: 4108


28#
發表於 07-2-21 15:34 |只看該作者

Re: 認住佢地個樣~~~維園年宵打人事件

咁既環境﹐人馬踏踏﹐我係途人都唔敢幫手﹐容乜易連我都打埋

世風日下...依家d靚仔/女真係


jennifer_bc 寫道:
嘩~d途人無幫手既 香港人真係 果班死靚仔無逃wor係慢慢行開架wor ?-( ?-( ?-( 希望警方會做野就最好啦 .......尼班友真係


大宅

積分: 2311


29#
發表於 07-2-21 15:53 |只看該作者

Re: 認住佢地個樣~~~維園年宵打人事件

人多時更要小心


侯爵府

積分: 24109


30#
發表於 07-2-21 16:04 |只看該作者

Re: 認住佢地個樣~~~維園年宵打人事件

不知所謂...
我家有隻曳曳豬


禁止訪問

積分: 8646


31#
發表於 07-2-21 16:49 |只看該作者

Re: 認住佢地個樣~~~維園年宵打人事件

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


寶石宮

積分: 407257

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 醒目開學勳章 hashtag影視迷勳章 貓狗褓姆 認識瑞士牛牛第一回 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


32#
發表於 07-2-21 16:53 |只看該作者

Re: 認住佢地個樣~~~維園年宵打人事件

我鐘意你同我講 I Love U, I Love U Too!
You are the sunshine of my life. That's why I'll always stay around. You are the apple of my eye. Forever you'll stay in my heart.


已刪除用户

積分: 20771

2018復活節勳章 開心吸收勳章 育兒性格勳章 畀面勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


33#
發表於 07-2-21 17:00 |只看該作者

Re: 認住佢地個樣~~~維園年宵打人事件

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 699


34#
發表於 07-2-21 17:06 |只看該作者

Re: 認住佢地個樣~~~維園年宵打人事件

無人幫手


侯爵府

積分: 22006


35#
發表於 07-2-21 17:09 |只看該作者

Re: 認住佢地個樣~~~維園年宵打人事件

唉!我個晚半夜行,有2個男仔好似啪左丸仔咁,
係咁搵人黎撞,我傻佬比佢地撞左下,
佢話個2條友分明搵人黎撞.


伯爵府

積分: 19230


36#
發表於 07-2-21 17:49 |只看該作者

Re: 認住佢地個樣~~~維園年宵打人事件


做乜要認住佢個樣? 果個人為乜被人打? 打架係唔好...但唔知事情始末, 我唔會咬定被打者一定係受害人, 會打架會講粗口既青年唔一定係黑社會, 亦未必會殺人放火, 年青人一時血氣方剛, 我地個年代大把青年人係球場打過架, 一樣會三五成群.....成熟後都可以係好老公好爸爸, 唔好事事放大...睇開d啦!


大宅

積分: 4897

好媽媽勳章


37#
發表於 07-2-21 18:22 |只看該作者

Re: 認住佢地個樣~~~維園年宵打人事件


別墅

積分: 856


38#
發表於 07-2-21 18:26 |只看該作者

Re: 認住佢地個樣~~~維園年宵打人事件

點講都好,郁手打人始終都係唔啱,唔係一句血氣方剛就可以打人,就係而家d年青人有樣學樣,先咁大膽周街打人都仲以為自己好勁,一d都唔覺得收恥!呢個世界有好多人要得教訓先識得改過,識得長大,亦有好多得唔到教訓嘅人只會覺得自己打交一次比一次勁!


大宅

積分: 4599


39#
發表於 07-2-21 19:17 |只看該作者

Re: 認住佢地個樣~~~維園年宵打人事件

有冇攪錯呀...

咁都要打人呀...


伯爵府

積分: 15505


40#
發表於 07-2-21 19:21 |只看該作者

Re: 認住佢地個樣~~~維園年宵打人事件


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo