嬰兒醫護

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 6949


21#
發表於 07-3-24 19:17 |只看該作者

Re: 急:BB沐浴露邊隻最好呀?

如果你bb皮膚咁乾又鞋鞋地,可能有少少濕疹,chicco唔夠潤架,要用醫生推介既牌子!qv, olitum bath oil 岩你bb用~如果皮膚冇問題,你可以轉用chicco~


別墅

積分: 791


22#
發表於 07-3-24 19:45 |只看該作者

Re: 急:BB沐浴露邊隻最好呀?

我個女之前用過Mustela, 但係唔夠潤. 之後朋友介紹我用Oilatum, 好好呀!! 我都係覺得無香料嘅好啲, 無咁容易敏感.... :-P


複式洋房

積分: 352


23#
發表於 07-3-24 21:44 |只看該作者

Re: 急:BB沐浴露邊隻最好呀?

qv, olitum bath oil 在那裹有得買呢,因為我個女都有這個問題,唔該你e比我 thank's [email protected]


珍珠宮

積分: 36230

馬年勳章 2026勳章 2023年兔年勳章 畀面勳章 DHA勳章


24#
發表於 07-3-24 21:46 |只看該作者

Re: 急:BB沐浴露邊隻最好呀?

阿B哥洗髮沐浴露唔錯









主 賜 平 安


男爵府

積分: 6949


25#
發表於 07-3-25 00:33 |只看該作者

Re: 急:BB沐浴露邊隻最好呀?

萬寧、藥房有得賣啦


大宅

積分: 1194


26#
發表於 07-3-25 15:20 |只看該作者

Re: 急:BB沐浴露邊隻最好呀?

Thank you for all reply! :lol:

I will buy the olitum bath oil. Thank you so much.


大宅

積分: 2433

好媽媽勳章


27#
發表於 07-3-27 11:36 |只看該作者

Re: 急:快D幫幫手邊隻最好呀?

CHICCO都唔錯


大宅

積分: 1194


28#
發表於 07-3-30 01:44 |只看該作者

Re: 急:BB沐浴露邊隻最好呀?

Dear all,

olitum bath 幾$渡嫁?


大宅

積分: 1194


29#
發表於 07-3-31 02:46 |只看該作者

Re: 急:BB沐浴露邊隻最好呀?


大宅

積分: 1194


30#
發表於 07-4-2 23:38 |只看該作者

Re: 急:BB沐浴露邊隻最好呀?

有無人知呀? ?-(


男爵府

積分: 5138


31#
發表於 07-4-2 23:54 |只看該作者

Re: 急:BB沐浴露邊隻最好呀?

$52


大宅

積分: 1194


32#
發表於 07-4-3 17:24 |只看該作者

Re: 急:BB沐浴露邊隻最好呀?

請問你係邊道買嫁?


別墅

積分: 791


33#
發表於 07-4-3 22:26 |只看該作者

Re: 急:BB沐浴露邊隻最好呀?

Oilatum 係藥房買$135 for 500ml ....一支可以用大概兩個月... 我個女由出世到依家都係用佢...VERY GOOD!!


大宅

積分: 1194


34#
發表於 07-4-4 00:56 |只看該作者

Re: 急:BB沐浴露邊隻最好呀?

Thank you so much!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo