自由報料

跳至

首頁

尾頁
   5


男爵府

積分: 5514


21#
發表於 13-10-27 09:57 |只看該作者


男爵府

積分: 7130


22#
發表於 13-10-27 10:02 |只看該作者


大宅

積分: 2369


23#
發表於 13-10-27 10:09 |只看該作者
thanks


水晶宮

積分: 60438


24#
發表於 13-10-27 11:34 |只看該作者


侯爵府

積分: 20092

畀面勳章


25#
發表於 13-10-27 12:14 |只看該作者


水晶宮

積分: 61021

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 牛年勳章 開心吸收勳章


26#
發表於 13-10-27 12:42 |只看該作者


公爵府

積分: 26680


27#
發表於 13-10-27 13:00 |只看該作者

回覆:KFC 好抵






大宅

積分: 4929


28#
發表於 13-10-27 13:03 |只看該作者

引用:只要show+下張aeon+card便可。因我昨天也是

原帖由 HILLBB 於 13-10-26 發表
只要show 下張aeon card便可。
係吉吉島果張都得嗎?
吾使一張要係kfc果張???


水晶宮

積分: 57108


29#
發表於 13-10-27 13:10 |只看該作者


侯爵府

積分: 24377


30#
發表於 13-10-27 13:10 |只看該作者

回覆:KFC 好抵






大宅

積分: 3264


31#
發表於 13-10-27 13:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+HILLBB+於+13-10-26+發表只要

原帖由 amy_hippo 於 13-10-27 發表
係吉吉島果張都得嗎?
吾使一張要係kfc果張???
AEON 卡就得,如果KFC卡多咗累積KFC簽夠300就送野




珍珠宮

積分: 30208


32#
發表於 13-10-27 13:19 |只看該作者

回覆:KFC 好抵

thx


伯爵府

積分: 16312


33#
發表於 13-10-27 15:30 |只看該作者
我今日用一張在吉吉島申請的AEON 卡
當佢執好晒嘢後收錢
佢話一定要用信用卡付款
但最重要的是:"果張是銀聯卡,唔收!!"
最後無得我買


男爵府

積分: 5529


34#
發表於 13-10-27 15:36 |只看該作者

引用:我今日用一張在吉吉島申請的AEON+卡當佢執

原帖由 147741 於 13-10-27 發表
我今日用一張在吉吉島申請的AEON 卡
當佢執好晒嘢後收錢
佢話一定要用信用卡付款
我個張係jcb 都用唔到


大宅

積分: 3113


35#
發表於 13-10-27 16:15 |只看該作者
抵!可惜附近的都執左!


大宅

積分: 3264


36#
發表於 13-10-27 16:19 |只看該作者

引用:只要show+下張aeon+card便可。因我昨天也是

原帖由 HILLBB 於 13-10-26 發表
只要show 下張aeon card便可。
正常要碌埋,因為KFC係可以接受信用卡,可能當日店員唔識




大宅

積分: 2135

BK Milk勳章


37#
發表於 13-10-28 03:55 |只看該作者

引用:我今日用一張在吉吉島申請的AEON+卡當佢執

原帖由 147741 於 13-10-27 發表
我今日用一張在吉吉島申請的AEON 卡
當佢執好晒嘢後收錢
佢話一定要用信用卡付款
我都係aeon銀聯!不過他照給我discount價錢,我用匯豐visa比錢! 昨天吃了4人餐!!




子爵府

積分: 11708


38#
發表於 13-10-28 08:12 |只看該作者
回覆 mimi005 的帖子

可以外賣, 食咗了


禁止訪問

積分: 14223


39#
發表於 13-10-28 09:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4027

開心吸收勳章 Xmas吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


40#
發表於 13-10-28 17:52 |只看該作者

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo