跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 363


21#
發表於 13-10-28 17:29 |只看該作者

回覆:跳跳虎2011 的帖子

我都係3xx......12月細b


複式洋房

積分: 238


22#
發表於 13-10-28 18:23 |只看該作者

回覆:marbleyan 的帖子

其實D幼稚園老師點會識將幾百個小朋友分次序評級作收生標準,只要冇乜大問題,咪比排隊先嘅入讀,要返工嘅朋友就只有恭喜局長升官發財:pppp:




大宅

積分: 1705


23#
發表於 13-10-29 14:11 |只看該作者

引用:想問下當中有冇d係細仔呀!我個仔係細仔。

原帖由 marbleyan 於 13-10-28 發表
想問下當中有冇d係細仔呀!
我個仔係細仔。。。唔收呀!
我仔係十月b,下午班收左


複式洋房

積分: 363


24#
發表於 13-10-30 00:27 |只看該作者

回覆:Ricey107 的帖子

8掛下, 想問你no是否好前!



大宅

積分: 2400

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回


25#
發表於 13-10-30 02:32 |只看該作者
我也下午班,i give up ......


大宅

積分: 1705


26#
發表於 13-10-30 09:56 |只看該作者

引用:8掛下,+想問你no是否好前!

原帖由 marbleyan 於 13-10-30 發表
8掛下, 想問你no是否好前!
唔係,我排13x,唔算前


大宅

積分: 1705


27#
發表於 13-10-30 09:57 |只看該作者

引用:我也下午班,i+give+up+......

原帖由 j0312hk 於 13-10-30 發表
我也下午班,i give up ......
其他有上午班offer?


複式洋房

積分: 422


28#
發表於 13-10-30 15:56 |只看該作者
我個女係10月b,收咗下午班


大宅

積分: 1705


29#
發表於 13-10-31 11:02 |只看該作者

引用:我個女係10月b,收咗下午班

原帖由 yukiwong214 於 13-10-30 發表
我個女係10月b,收咗下午班
請問你收到信未呀?


大宅

積分: 2425

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回


30#
發表於 13-10-31 11:48 |只看該作者
i queue up at 70幾,我也下午位班,i give up offer


複式洋房

積分: 383


31#
發表於 13-10-31 15:41 |只看該作者

回覆:翰林今日有結果了

我女收左上午班,no.2x


複式洋房

積分: 422


32#
發表於 13-10-31 16:52 |只看該作者
回覆 Ricey107 的帖子

收到喇~

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo