跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1705


1#
發表於 13-10-28 11:37 |只看該作者
我仔入唔到上午班……


大宅

積分: 4897

認識瑞士牛牛第一回


2#
發表於 13-10-28 11:54 |只看該作者
回覆 Ricey107 的帖子

我都好心急... 要放工先可以去睇結果....


伯爵府

積分: 17854


3#
發表於 13-10-28 11:58 |只看該作者

引用:回覆+Ricey107+的帖子我都好心急...+要放工

原帖由 Ksy229 於 13-10-28 發表
回覆 Ricey107 的帖子

我都好心急... 要放工先可以去睇結果....
我影低左。可以pm你小朋友名我幫你睇下。




大宅

積分: 3840

畀面勳章


4#
發表於 13-10-28 12:07 |只看該作者

回覆:翰林今日有結果了

我仔都係入了下午班





大宅

積分: 2425

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回


5#
發表於 13-10-28 12:08 |只看該作者
我女入唔到上午班……


大宅

積分: 4897

認識瑞士牛牛第一回


6#
發表於 13-10-28 12:27 |只看該作者
miffymiffyt 發表於 13-10-28 11:58
我影低左。可以pm你小朋友名我幫你睇下。

pm 左比你.... 唔該晒先...... thx


大宅

積分: 1705


7#
發表於 13-10-28 12:28 |只看該作者

回覆:翰林今日有結果了

大家下午班會照讀嗎??還是睇下其他有無offer?


大宅

積分: 2185


8#
發表於 13-10-28 12:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Ksy229+於+13-10-28+發表回覆

原帖由 miffymiffyt 於 13-10-28 發表
我影低左。可以pm你小朋友名我幫你睇下。
Pm左你,thanks


複式洋房

積分: 238


9#
發表於 13-10-28 13:22 |只看該作者

回覆:candgbaby 的帖子

可否PM結果給我




大宅

積分: 3840

畀面勳章


10#
發表於 13-10-28 13:25 |只看該作者

回覆:翰林今日有結果了

其實我post出來可以嗎?




複式洋房

積分: 206


11#
發表於 13-10-28 14:16 |只看該作者

回覆:Ricey107 的帖子

我個仔都冇收上午班,好失落
1382940954874.jpg


伯爵府

積分: 17854


12#
發表於 13-10-28 14:20 |只看該作者

引用:可否PM結果給我 +

原帖由 跳跳虎2011 於 13-10-28 發表
可否PM結果給我
你比email我send比你呀。ps.其他jm查詢已覆。




複式洋房

積分: 238


13#
發表於 13-10-28 14:41 |只看該作者

回覆:miffymiffyt 的帖子

亞囝冇份




伯爵府

積分: 17854


14#
發表於 13-10-28 14:44 |只看該作者

引用:亞囝冇份 +

原帖由 跳跳虎2011 於 13-10-28 發表
亞囝冇份
希望在下一間!




複式洋房

積分: 363


15#
發表於 13-10-28 15:37 |只看該作者

回覆:翰林今日有結果了

想問下當中有冇d係細仔呀!
我個仔係細仔。。。唔收呀!


複式洋房

積分: 238


16#
發表於 13-10-28 15:50 |只看該作者

回覆:marbleyan 的帖子

我個係大仔,排三百幾,妳排幾多




複式洋房

積分: 363


17#
發表於 13-10-28 16:08 |只看該作者

回覆:跳跳虎2011 的帖子

我唔知呀, 見到冇名就算, 重有得問排第幾等waiting ...
我都係搵朋友幫手睇!


複式洋房

積分: 238


18#
發表於 13-10-28 16:20 |只看該作者

回覆:marbleyan 的帖子

我係話我份表格係三百幾




大宅

積分: 4897

認識瑞士牛牛第一回


19#
發表於 13-10-28 16:24 |只看該作者

回覆:翰林今日有結果了

我份表no.13x, 9月b, 唔收……


大宅

積分: 2095


20#
發表於 13-10-28 16:36 |只看該作者
唉...我都係唔收....去左後補...佢話8/11會有後補通知....


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo