自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   3


大宅

積分: 2640


21#
發表於 13-10-29 12:11 |只看該作者

引用:回覆+kelly100117+的帖子我女細個時都係咁,

原帖由 vickyching817 於 13-10-29 發表
回覆 kelly100117 的帖子

我女細個時都係咁, 為有利誘
我暫時唔希望用到剎手簡住




大宅

積分: 2640


22#
發表於 13-10-29 12:16 |只看該作者

引用:我同個女講..+去同老師傾計,,玩車車so+far+

原帖由 hikki1201 於 13-10-29 發表
我同個女講.. 去同老師傾計,,玩車車
so far 暫時表現都算OK
希望你都有好消息唔洗籮籮戀




子爵府

積分: 10469

陪月勳章


23#
發表於 13-10-29 12:32 |只看該作者

引用:話說我囝囝平時都多野講嘅。。。識自己個名

原帖由 kelly100117 於 13-10-28 發表
話說我囝囝平時都多野講嘅。。。識自己個名,幾歲,住邊等等。。。
今年報K1,上星期lN左2間學校。。。1間 ...
呢下嘢係好失望,教個仔已經難,又好難控制老師的想法,教學校都講眼緣,唔好比太大壓力自己




侯爵府

積分: 24689


24#
發表於 13-10-29 12:38 |只看該作者

回覆:心力交卒。。。好累。。。(有D長)

媽媽:如果你鐘意來呢間學校玩(Sir滑梯、玩具、波波池和看圖書等等)就要好叻叻咁同老師傾計,如果老師覺得你好乖,就會歡迎你,你就可以入黎讀書⋯⋯
(以前我個親戚個囡又係一時時答人,佢媽媽面試前講,阿囡好積極答老師問題。





侯爵府

積分: 24689


25#
發表於 13-10-29 12:39 |只看該作者

回覆:心力交卒。。。好累。。。(有D長)

媽媽:如果你鐘意來呢間學校玩(Sir滑梯、玩具、波波池和看圖書等等)就要好叻叻咁同老師傾計,如果老師覺得你好乖,就會歡迎你,你就可以入黎讀書⋯⋯
(以前我個親戚個囡又係一時時答人,佢媽媽面試前講,阿囡好積極答老師問題。




子爵府

積分: 14876


26#
發表於 13-10-29 12:48 |只看該作者
小朋友interview好睇心情, 呢D情況好正常. 你地緊張左少少了.
開開心心in 完然後去玩啦, 唔好問佢"頭先點解唔...."。


子爵府

積分: 10164


27#
發表於 13-10-29 14:01 |只看該作者
可唔可以早少少到間學校,比小朋友熟悉一下環境,
又介紹佢知,有老師一陣會同佢傾偈,睇下佢有幾乖etc,
個人經驗,比小朋友在學校玩一輪至in,大人同細佬都會relaxed好多!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo