跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 10723


21#
發表於 13-10-30 22:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+lovefive+於+13-10-30+發表但

原帖由 elvisyoko 於 13-10-30 發表
最緊要小朋友開心,不過我唔想小一同佢一齊追,所以放棄姐,你當然有你想法喇,加油

...
我今日收到卓思信啦,同宏福同一日,但兩間面試時間只相差半個鐘,點算好?唔知見邊間好!


別墅

積分: 690


22#
發表於 13-10-30 22:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+elvisyoko+於+13-10-30+發表

原帖由 lovefive 於 13-10-30 發表
我今日收到卓思信啦,同宏福同一日,但兩間面試時間只相差半個鐘,點算好?唔知見邊間好!

...
我09:45


子爵府

積分: 10723


23#
發表於 13-10-31 09:14 |只看該作者

回覆:elvisyoko 的帖子

你就好啦,調轉俾我就好啦!唔知可唔可以同學校講呢?如果可以 你願意嗎?我係10:45呢


子爵府

積分: 10723


24#
發表於 13-10-31 09:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+lovefive+於+13-10-30+發表我

原帖由 elvisyoko 於 13-10-30 發表
我09:45
你就好啦,如果調轉俾我就好啦,唔知可唔可以調時間呢,如果可以,你願意同我調轉嗎?我係10:45啊!



別墅

積分: 690


25#
發表於 13-10-31 15:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+elvisyoko+於+13-10-30+發表

原帖由 lovefive 於 13-10-31 發表
你就好啦,如果調轉俾我就好啦,唔知可唔可以調時間呢,如果可以,你願意同我調轉嗎?我係10:45啊!:ilove ...
問過先生,佢話月早in月好,唔想等咁耐!佢say no ,幫你唔到


子爵府

積分: 10723


26#
發表於 13-10-31 22:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+lovefive+於+13-10-31+發表你

原帖由 elvisyoko 於 13-10-31 發表
問過先生,佢話月早in月好,唔想等咁耐!佢say no ,幫你唔到
唔緊要,我諗住打電話去改時間


大宅

積分: 1146


27#
發表於 13-11-5 15:02 |只看該作者

回覆:十月媽媽面試壓力吹水區

馬鞍山區,Total in 左 5間,有1間收PM,1間reject左,3間等通知中。希望入到心儀學校,大家加油吧!


伯爵府

積分: 17203

畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


28#
發表於 13-11-5 22:03 |只看該作者

回覆:十月媽媽面試壓力吹水區

in左9間,有1間收左下午班
2間落選,其他仲等緊消息
我想要既係全日班
眼見好多人同身邊fd d小朋友都入到
但因我地10月b尋細仔,好擔心


大宅

積分: 3506


29#
發表於 13-11-6 17:13 |只看該作者

回覆:十月媽媽面試壓力吹水區

大埔區,in左9間,1間上午,1間下午,1間reject, 2間備取生,仲有4間未有消息




珍珠宮

積分: 31726


30#
發表於 13-11-6 17:40 |只看該作者

回覆:ms.kalam 的帖子

1間收左都定D




男爵府

積分: 8806

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


31#
發表於 13-11-7 00:05 |只看該作者
1間都未有••••••


大宅

積分: 2528


32#
發表於 13-11-7 00:43 |只看該作者

回覆:十月媽媽面試壓力吹水區

我仔in左6間,5間都收,得一間後備,最後選擇左1間返am


侯爵府

積分: 22630

牛年勳章 月餅勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


33#
發表於 13-11-7 09:07 |只看該作者
只IN一間,已收


珍珠宮

積分: 31726


34#
發表於 13-11-7 10:05 |只看該作者

引用:只IN一間,已收

原帖由 阿紫 於 13-11-07 發表
只IN一間,已收
咁勁?邊間?




侯爵府

積分: 22630

牛年勳章 月餅勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


35#
發表於 13-11-7 11:06 |只看該作者
德怡


洋房

積分: 84


36#
發表於 13-11-8 22:15 |只看該作者

回覆:十月媽媽面試壓力吹水區

In 3間,收2間,1間備取,唔in啦,搞到自己鬼死咁緊張,收手。費事長期失眠@-@”


複式洋房

積分: 436


37#
發表於 13-11-14 00:03 |只看該作者

回覆:bananaGi 的帖子

你地好多都有offer, 我好驚!
我報左6間,in左3間,2間備取生,1間等消息!


珍珠宮

積分: 33021

開心吸收勳章 BK Milk勳章


38#
發表於 13-11-14 10:49 |只看該作者

回覆:十月媽媽面試壓力吹水區

咁快講收?in左3間,都係等通知。

阿仔...你心裡團火仍在嗎?....


大宅

積分: 2382

BK Milk勳章


39#
發表於 13-11-14 16:36 |只看該作者
in左4間, 2間pm offer, 其餘未有消息
黎緊會試下d龍校,即使係抱住試下既心態,都有壓力

大家努力


珍珠宮

積分: 31726


40#
發表於 13-11-14 17:13 |只看該作者

引用:你地好多都有offer,+我好驚!我報左6間,in

原帖由 LittleBeanBean 於 13-11-14 發表
你地好多都有offer, 我好驚!
我報左6間,in左3間,2間備取生,1間等消息!
咁驚?邊區?




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo