親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   4


珊瑚宮

積分: 119921


21#
發表於 13-10-31 22:33 |只看該作者

引用:GogoCheung+發表於+13-10-31+12:28+回覆+go

原帖由 gordonccc 於 13-10-31 發表
GogoCheung 發表於 13-10-31 12:28
回覆 gordonccc 的帖子
1)機場包車去飞牛(住飞牛)

2)玩飞牛,約4時包車返北,住台北,夜市。


珊瑚宮

積分: 119921


22#
發表於 13-10-31 22:34 |只看該作者

引用:GogoCheung+發表於+13-10-31+12:28+回覆+go

原帖由 gordonccc 於 13-10-31 發表
GogoCheung 發表於 13-10-31 12:28
回覆 gordonccc 的帖子
"無人"會在台北"包車"去墾丁一日來回。


珊瑚宮

積分: 119921


23#
發表於 13-10-31 22:36 |只看該作者

引用:GogoCheung+發表於+13-10-31+12:28+回覆+go

原帖由 gordonccc 於 13-10-31 發表
GogoCheung 發表於 13-10-31 12:28
回覆 gordonccc 的帖子
如坐"包車",可能要8小時才到高雄墾丁


男爵府

積分: 8245


24#
發表於 13-10-31 23:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+gordonccc+於+13-10-31+發表G

原帖由 12312 於 13-10-31 發表
1)機場包車去飞牛(住飞牛)

2)玩飞牛,約4時包車返北,住台北,夜市。
係咪即係book 4 點鐘車返台北?



男爵府

積分: 8245


25#
發表於 13-10-31 23:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+gordonccc+於+13-10-31+發表G

原帖由 12312 於 13-10-31 發表
如坐"包車",可能要8小時才到高雄墾丁
嘩!原來要咁耐㗎


珊瑚宮

積分: 119921


26#
發表於 13-10-31 23:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+12312+於+13-10-31+發表1)機

原帖由 gordonccc 於 13-10-31 發表
係咪即係book 4 點鐘車返台北?
你上飞牛網參考下有什麼活動。


珊瑚宮

積分: 119921


27#
發表於 13-10-31 23:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+12312+於+13-10-31+發表如坐"

原帖由 gordonccc 於 13-10-31 發表
嘩!原來要咁耐㗎
台北坐1.5高鐵到高雄--2小時包車到墾丁。


珊瑚宮

積分: 119921


28#
發表於 13-10-31 23:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+12312+於+13-10-31+發表如坐"

原帖由 gordonccc 於 13-10-31 發表
嘩!原來要咁耐㗎
一般高鐵時速"200---250公里"=1.5小時3百幾。

一般的士時速80公里。3百幾==4.5--5小時,但無人會連續駕車3小時吾休息。+高雄2小時。


子爵府

積分: 11042

好媽媽勳章


29#
發表於 13-11-1 09:31 |只看該作者
回覆 gordonccc 的帖子

我見你有細路, 我先比個行程你, 真係比你嚇死, 台北包車去墾丁係無可能的.

台灣要分開一part, 一part咁玩, 尤其有細路, 要悠遊d, 佢地鐘意玩就玩耐d, 隨意就好

我們一家, 去台北就台北, 高雄+墾丁, 今次聖誔就只玩台中+阿里山, 去太遠的地方, 太浪費時間在車程上了.

墾丁可以取消, 不如住六福2天,
一天玩六福
一天小人國 + 叮噹科學館




其實你第一日, 真係用唔到, 1:00係飛機扺逹, 出得尼, 如果你唔怕趕, 咪即刻打的去 ...第一天

可唔可以幫我睇下以下既行程o唔ok呀?

有咩地方要改?

謝謝!


1,落機即坐的士前往小人國,夜晚行桃園市,入住六(你小朋友頂得到夜訓, 第2天早起嗎? 小朋友旅途睡眠不足, 好易病的, 去完小人國, 就早d返酒店, 早d訓吧啦!)

2,或去飛牛牧場 (飛牛唔好去了, 近近地, 小人國或 六福好了)


第二天

1,酒店checkout,前往六村玩,5點關門後座的士回台北 (行理可存放係六福 及 預約好包車5:30門口接你們)

如果, 去到六福, 小朋友太細唔啱玩, 可以睇完動物, 搭的士去小人國玩 (如預約了包車, 就通知他們改去小人國接你們)


2,一早回台北去101樓,淡水


第三天

babyboss玩半天 ,行夜市 (如小朋友喜歡, 就比佢地玩到7:00關門),


第四天

動物園,貓空䌫車,科學館,行夜市


第五天

一早包車去野柳,金瓜石,十分瀑布,放天燈


第六天

一早包車去墾丁,或一早去上引水食海鮮,行夜市 (取消啦, 太遠了)


第七天

北市行街買手信,去機場回港


別墅

積分: 829


30#
發表於 13-11-1 11:00 |只看該作者

引用:12月19﹣25日,台北一家4口,兩大兩細,小

原帖由 gordonccc 於 13-10-30 發表
12月19﹣25日,台北
一家4口,兩大兩細,
小朋友4歲及1歲半,
兩個都咁細,唔好太多行程,會累死。


男爵府

積分: 8245


31#
發表於 13-11-1 12:39 |只看該作者
GogoCheung 發表於 13-11-1 09:31
回覆 gordonccc 的帖子

我見你有細路, 我先比個行程你, 真係比你嚇死, 台北包車去墾丁係無可能的.
很感謝你的意見
第三天,baby boss玩到關門的話,我怕細女會好悶。

第六天,一早去引水產,淡水(可以嗎?)

另外請問回台北有咩酒店可以推介呀


男爵府

積分: 8245


32#
發表於 13-11-1 12:41 |只看該作者
回覆 madkimchi 的帖子

知道了


珊瑚宮

積分: 119921


33#
發表於 13-11-1 12:46 |只看該作者

引用:Quote:GogoCheung+發表於+13-11-1+09:31+回

原帖由 gordonccc 於 13-11-01 發表
很感謝你的意見
第三天,baby boss玩到關門的話,我怕細女會好悶。
babyboss半日得啦,

(你和大女到babyboss)

(爸爸和細女,慢慢攪,2:00到babyboss門口等你們一起去食午餐。)


子爵府

積分: 11042

好媽媽勳章


34#
發表於 13-11-1 15:18 |只看該作者
回覆 gordonccc 的帖子

其實去旅行, 除左book車, 其他行程可以按需要掉動加加減減, 如果小朋友早起, 你可以同佢地去吓中正紀念堂睇閱兵才去baby boss. 啱玩玩耐d (有時遇到成班幼園生), 排玩都有排排. 玩完去附近行吓, 或者去大書店行吓

夜晚唔一定行夜市, 食吓自助餐都得

我鐘意泡温泉, 所以喜歡住一兩日春天. 而台北市, 想便宜就西門町萬事逹 及 新驛旅館

帶住細路, 好難完全照計劃, 早上唔肯起身, 行行吓話訓就訓, 大人都要停吓休息吓啦!


男爵府

積分: 8245


35#
發表於 13-11-1 15:27 |只看該作者
GogoCheung 發表於 13-11-1 15:18
回覆 gordonccc 的帖子

其實去旅行, 除左book車, 其他行程可以按需要掉動加加減減, 如果小朋友早起, 你可 ...
係呀,其實行程我都係照預咗先,但到時都係睇實際情況

自助餐除了饕食天堂外,重有咩可以推介呀



子爵府

積分: 11042

好媽媽勳章


36#
發表於 13-11-1 16:14 |只看該作者
回覆 gordonccc 的帖子

係babyboss 附近 (要打taxi), 去新光三越, 有間欣葉, 我覺得ok, 你可以去完baby boss 去食自助晚餐, 食完再行去101大樓, 比錢上樓頂睇夜景, 越夜就越少大陸觀光客, 你可以考慮上唔上.



餐廳名稱:欣葉日式自助餐
地址:信義新光三越A11 5F
電話:
營業時間:下午餐 14:30~16:30
價位範圍(每人):460+10% 成人 200+10% 小孩
地址:新光三越A11館5樓
電話:(02) 87801366
營業時間: 晚餐17:30~22:00
價位範圍(每人): 750+10%

以上價錢可能已更新


男爵府

積分: 8245


37#
發表於 13-11-1 21:56 |只看該作者
GogoCheung 發表於 13-11-1 16:14
回覆 gordonccc 的帖子

係babyboss 附近 (要打taxi), 去新光三越, 有間欣葉, 我覺得ok, 你可以去完baby bo ...
謝謝


大宅

積分: 2170


38#
發表於 13-11-1 22:51 |只看該作者

引用:回覆+gordonccc+的帖子我見你有細路,+我先

原帖由 GogoCheung 於 13-11-01 發表
回覆 gordonccc 的帖子

我見你有細路, 我先比個行程你, 真係比你嚇死, 台北包車去墾丁係無可能的.
請問叮噹科學館在那裏。


珊瑚宮

積分: 119921


39#
發表於 13-11-1 22:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+GogoCheung+於+13-11-01+發表

原帖由 loloyan 於 13-11-01 發表
請問叮噹科學館在那裏。
新竹


禁止訪問

積分: 628


40#
發表於 13-11-1 23:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo