夫婦情感

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   4


別墅

積分: 543


21#
發表於 13-10-30 17:06 |只看該作者
其實香港地,搵到一個以事業為重嘅男人真係唔易,你老公都係想頭家舒適d先咁勤力啫。
不過既然金錢上許可,不如請個工人姐姐幫下手,起碼可以幫手睇住個仔一陣你可以休息下。
我都好明白全日得自己一個湊仔,想搵人商量又無人可以傾果種心情,所以我情願返工見多d人好過係屋企對住四幅牆丫,不如你搵d 興趣班上下,或者去d 社區中心做義工,又或者返下教會丫,適當咁調節下自己,行開幾個鐘抖下氣,對各樣野嘅諗法又唔同左架喇!

你個仔3歲,都要返學啦,你可以有幾個鐘空閒,咪出去識下朋友囉。

加油呀!


珍珠宮

積分: 33383

好媽媽勳章


22#
發表於 13-10-30 17:28 |只看該作者

回覆:唔知可以同邊個講,我好唔開心。

D男人係甘⋯
你個仔就三歲!就要上k1.會冇甘困身。
如不是有別女人,其實不好理d男人,自己要愛錫自己。找自己喜好。生活有番自己先重要。
我們做女人不要強求圍繞男人去活得精彩。




大宅

積分: 3223


23#
發表於 13-10-30 17:46 |只看該作者

回覆:唔知可以同邊個講,我好唔開心。

請工人解決湊仔問題囉。。您仔仔三歲,應該返緊學喎,咁您可以叫工人幫手買餸煮飯,自己趁阿仔返學時候就行吓街。。舒緩吓嘛。。


瑪瑙宮

積分: 139627


24#
發表於 13-10-30 17:56 |只看該作者
gloriahilton 發表於 13-10-30 15:15
我係FTM,有一個3歲大嘅仔。屋企人都係外國,62年紀老邁,99上咗天堂。定居香港係因為C6唔鍾意外國嘅生活。 ...

佢即刻話唔好吵,返嚟同我計劃去旅行。

其實佢咁忙, 都講安撫您的說話, 都叫就緊您.

我諗係您响香港無先建立一個網絡, 就生左 bb , 獨力照顧 bb 及家裏各事, 一個人亂諗野, 身心俱疲. c6 又忙無時間兼顧您同屋企野, 只有將佢辛苦賺番黎 ge 錢比您享用, 佢就覺得盡左責任, 男人多數係咁架喇.

我諗您需要建立一個網絡, 可以有支持, 比您傾訴下, 您考唔考慮返下教會, 可以帶埋小朋友.


男爵府

積分: 7927


25#
發表於 13-10-30 17:58 |只看該作者
本帖最後由 小小為食 於 13-10-30 18:01 編輯

我覺得你太太太專注家庭上,而你個家庭長時間只有你仔仔所以你覺得好孤獨,你首先請個工人,之後每日抽時間去做吓義工(幫小朋友/老人家/動物都可以),一個月之後你會覺得個世界唔同哂,唔只係只有家庭(當然家庭都好重要),你去做義工,最後會發現唔知係你幫人定人幫你,信我,試吓~
你c6係為工作無得改變佢架喇,唯有改變自己~


珍珠宮

積分: 31496


26#
發表於 13-10-30 18:02 |只看該作者

回覆:唔知可以同邊個講,我好唔開心。

坦白講,我覺得樓主真係有少少身在福中不知福。講真,大家都係女人,點會唔明你個心點諗,邊個唔想老公陪住自己關心自己丫。但現實中生活艱難,你老公唔係你身邊都係因為為頭家而努力傾生意,又唔係出去玩,你都要為佢諗下架。

而且你都識講,你老公在香港時咩都就晒你,唔會做大少爺對你呼呼喝喝丫!

你經濟環境咁好,不妨搵個工人幫你照顧小朋友,你去進修下或者參加興趣班,再唔係搵番兼職做下,比較容易識朋友。

你已經比好多人幸福,要好好珍惜


洋房

積分: 99


27#
發表於 13-10-30 18:09 |只看該作者
gloriahilton 發表於 13-10-30 15:15
我係FTM,有一個3歲大嘅仔。屋企人都係外國,62年紀老邁,99上咗天堂。定居香港係因為C6唔鍾意外國嘅生活。 ...
之前有請過幾個工人,菲印都有,都好衰,所以依家轉咗請鍾點EE,一日八個鍾幫輕下我。
之前亦有認識一D媽咪朋友,但友誼卻維持好短暫(果一年大家相處得都幾開心,成日約埋一齊玩),當大家小朋友都唔係同一個學校返學時,我有搵佢哋,佢哋都唔多得閑。久而久之,就真係唔係再約。至於新媽咪都有識,可惜我卻處處碰壁。講真,我從來都好低調,唔會講俾人知我有冇錢。平時出嚟我唔會SHOW名牌,話題唔會圍繞物質。都係佢哋一點一滴咁發現到我有冇錢。當然我都有係香港識到D幾好嘅女性朋友,都有聯絡同出黎,但唔會成日見,因為我好難抽到時間。我識到好果D女性朋友都未有BB,都返工,佢哋放工嘅時間我又要湊仔,所以就等到周末先得,大多數周末時間我又想帶個仔周圍去玩,所有都有KEEP住一個月左右見一至兩次。

其實我好羡慕果D每晚又或者隔晚可以見到老公嘅女人。我已經儘量適應一個人嘅生活,但當日積月累就會爆。平時得閑時就得仔仔返學果兩三個鍾,我又要吃飯,又要買餸,仲有好多鎖碎嘅事做,加上渣車接送放學都要時間(路上嘅時間),所剩時間無多。我其實要求唔係好多,我只希望佢記得每日同我傾傾計,而唔係話俾我知佢又要去飲酒啦等等之類嘅說話。當佢同我講又要生意商機時,我一點感覺一D興趣都冇。可能有D人會覺得有物質,話知個C6做乜,我唔係果種有物質就乜都無所謂嘅女人。


伯爵府

積分: 18300


28#
發表於 13-10-30 18:09 |只看該作者

引用:我係FTM,有一個3歲大嘅仔。屋企人都係外國

原帖由 gloriahilton 於 13-10-30 發表
我係FTM,有一個3歲大嘅仔。屋企人都係外國,62年紀老邁,99上咗天堂。定居香港係因為C6唔鍾意外國嘅生活。 ...
其實, 妳可以有情緒病, 先會將d野無限放大! 試下見下therapist啦!


別墅

積分: 715


29#
發表於 13-10-30 18:44 |只看該作者

引用:(^.^)儘量安排好自己Ge時間\'讓自己充實起

原帖由 Jessicangia 於 13-10-30 發表
(^.^)儘量安排好自己Ge時間'讓自己充實起來'有時候睇書或者運動'你仲有可愛仔仔陪你嘎'如果湊得辛苦就 ...
認同,生活好壞取決於心態,生活當然有好有唔好,有d人老公一日做十幾個鐘返足六日,手停口停,個老婆都係一腳踢返工煮飯湊仔,咁唔通又話離婚咩,有時欣賞下老公嘅努力,佢咁辛苦捱多幾年,可以早d退休個個月去旅行囉,試下識多d朋友搵野學下打發下時間,講真如果你真係離婚我相信大把人爭住坐你個位,凡事向好個方面諗啦


大宅

積分: 1243


30#
發表於 13-10-30 19:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+gloriahilton+於+13-10-30+發

原帖由 kalonice 於 13-10-30 發表
其實, 妳可以有情緒病, 先會將d野無限放大! 試下見下therapist啦!
我都覺得有小小情緒病,一係太過悶了。妳將唔好嘅野無限放大,試下見下醫生,有D野可能你係唔知呢。放鬆一下,有D野妳越緊可能得反效果。如果妳人又靚,有錢有時間,要驚都係妳老公。試下搵返妳自己先。




伯爵府

積分: 16345


31#
發表於 13-10-30 19:37 |只看該作者
好少朋友請幾個傭人都唔好,一來好黑啦,或者會否妳要求太多??
係我,請個印/菲傭人,寫下blog,煮下野食,打下game,煲劇,扮下靚,join 下興趣班,join人行山,網球,游水,不知幾忙
過好,每一天!


侯爵府

積分: 22886


32#
發表於 13-10-30 19:45 |只看該作者

回覆:唔知可以同邊個講,我好唔開心。

試下去學下野,有無對乜野興趣可以去參加下興趣班,又學到野又識到朋友。


子爵府

積分: 10198


33#
發表於 13-10-30 20:13 |只看該作者

回覆:唔知可以同邊個講,我好唔開心。

可以自已搵多啲朋友學下野充實下。。。有錢請下工人幫手又free啲。。。老公要做野真係無計

世界上有許多事情必須做,但你不一定喜歡做,這就是責任的涵義<<馬克思>>


子爵府

積分: 13092


34#
發表於 13-10-30 21:22 |只看該作者

引用:參加下義工~

原帖由 louislol 於 13-10-30 發表
參加下義工~





珍珠宮

積分: 37380

醒目開學勳章 畀面勳章


35#
發表於 13-10-30 22:26 |只看該作者
gloriahilton 發表於 13-10-30 18:09
之前有請過幾個工人,菲印都有,都好衰,所以依家轉咗請鍾點EE,一日八個鍾幫輕下我。
之前亦有認識一D媽咪 ...
我都係FTM,有工人,明白你,
但男人係呢幾年工作博殺,
體諒下佢啦!
你唔使做家務可以搵d野學,
有目標又識到新朋友,
你個小朋友入學後就好唔得閒,
到時就alright


子爵府

積分: 10318

畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


36#
發表於 13-10-30 22:34 |只看該作者

引用:請個工人/本地EE已可解決家務上的問題!有乜

原帖由 biloveu 於 13-10-30 發表
請個工人/本地EE已可解決家務上的問題!

有乜野上來呻下! 加油!
無錯...


大宅

積分: 3632


37#
發表於 13-10-30 22:45 |只看該作者

引用:我係FTM,有一個3歲大嘅仔。屋企人都係外國

原帖由 gloriahilton 於 13-10-30 發表
我係FTM,有一個3歲大嘅仔。屋企人都係外國,62年紀老邁,99上咗天堂。定居香港係因為C6唔鍾意外國嘅生活。 ...
如果生小朋友之前,妳先生已經係事業型,大忙人。妳仍然決定生小朋友,現在就不要後悔。因為小朋友是妳有份帶來這世界的。

已經九年,為何還沒有調節好心態?
應該已經很習慣,很獨立才對吧!?

有多餘的時間去做義工,找新興趣,多認識新朋友。或許會有另一番感受。

香港生活節奏急趕,好多夫妻放工回家仍然各有各忙。一樣無傾計關心既時間。最慘係就算好忙,都未必換來更好的生活質數,好多時都只係夠生活。


大宅

積分: 3632


38#
發表於 13-10-30 22:52 |只看該作者

引用:我係FTM,有一個3歲大嘅仔。屋企人都係外國

原帖由 gloriahilton 於 13-10-30 發表
我係FTM,有一個3歲大嘅仔。屋企人都係外國,62年紀老邁,99上咗天堂。定居香港係因為C6唔鍾意外國嘅生活。 ...
妳在香港沒有工作及生意,認識的都只是純粹朋友。為何朋友間是為了利益而交往?他們做了甚麼讓你覺得不是真心朋友?


大宅

積分: 3632


39#
發表於 13-10-30 23:08 |只看該作者

引用:Quote:gloriahilton+發表於+13-10-30+15:15

原帖由 gloriahilton 於 13-10-30 發表
之前有請過幾個工人,菲印都有,都好衰,所以依家轉咗請鍾點EE,一日八個鍾幫輕下我。
之前亦有認識一D媽咪 ...
妳認識的媽咪朋友好難約,係因為他們真的要為生活而忙碌。
有沒有想過為何人家可以越來越多朋友,妳卻越來越孤獨?
一樣是媽咪朋友開始,有些人可以發展成好朋友?
有沒有看到那些人有的特質是自己沒有?
有沒有想過自己要學做人?

朋友家長就算忙,可以少見,但不代表他很忙就要斷絕。

友誼又好,愛情都好,要累積及經營的。
尊重大家的不同就是首要條件。


大宅

積分: 3466


40#
發表於 13-10-30 23:12 |只看該作者

引用:我係FTM,有一個3歲大嘅仔。屋企人都係外國

原帖由 gloriahilton 於 13-10-30 發表
我係FTM,有一個3歲大嘅仔。屋企人都係外國,62年紀老邁,99上咗天堂。定居香港係因為C6唔鍾意外國嘅生活。 ...
我同你都幾似…老公一個月回家一次(大部份時間stay大陸),你還好老公會安排旅行一齊去,我老公係叫我地自己去旅行(一定要加我媽同行&不要影响孩子返學)錢~他比…
年中時我發燒有通电話但話我d語气“九屎屎”之後冇联絡我(果時我食药後high high地睡緊覺打來的)
死未



首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo