親子旅遊

跳至

首頁
12

尾頁
   7


大宅

積分: 4491


21#
發表於 13-11-6 13:53 |只看該作者
本帖最後由 wunwunmum 於 13-11-6 13:55 編輯

回覆 ccmelody 的帖子

我地5大5小(7歲),14/11飛曼谷,4日3夜,打算會去曼谷以下地方:

Day 1 Thur
1. 11:10 am 到新機場,往酒店check in
2. super rich 換$, 行下附近Big C
3. 有時間会去埋Yoyo Land (Seacon Square 4/F BTS: Udom Suk (E12 ), 之後轉10鐘的士)
4. Asiatique

Day 2 Fri
1. Kidzania
2. Hajime機械人餐廳 dinner (Buffet) (
BTS: Chong Nonsi之後轉的士)

Day 3 Sat

1. Dusit Zoo
2. Taling Chan水上市場
3. Fantasia Lagoon Water Park
4. Alpaca View (睇草泥馬) (
已book)

Day 4 Sun
1. JJ Market
2. 機場

知去唔去得晒?
機場接送10 van 我都book 晒,但係機械人餐廳10月中book到而家都未confirm!
Day 3 book 10人van 好貴,成5000baht,唔知大家有冇平van/車可以提介?







大宅

積分: 4491


22#
發表於 13-11-6 13:57 |只看該作者
ccmelody 發表於 13-11-6 12:34
wunwunmum,你知唔知酒店附近有無嘢行呀?有無message做呀?
好似無嘢行!


侯爵府

積分: 23952

醒目開學勳章 畀面勳章


23#
發表於 13-11-6 17:13 |只看該作者

引用:+本帖最後由+wunwunmum+於+13-11-6+13:55+

原帖由 wunwunmum 於 13-11-06 發表
本帖最後由 wunwunmum 於 13-11-6 13:55 編輯

回覆 ccmelody 的帖子
Alpaca view好遠啊!從曼谷去約三小時,來回六小時只去這裡?




大宅

積分: 4529


24#
發表於 13-11-6 17:53 |只看該作者

回覆:曼谷自由行帶4-6歲小朋友去玩3日2夜,有咩地方啱玩?

咁遠?我見網上啲靚媽話40分鐘至1小時,有無人知呀?



珍珠宮

積分: 33628

BK Milk勳章


25#
發表於 13-11-6 19:10 |只看該作者

回覆:SumSumBB 的帖子

無咁遠,由JJ Market去會近d,的士都係THB1xx,所以我安排去完JJ 去


大宅

積分: 1014


26#
發表於 13-11-6 19:20 |只看該作者

回覆:曼谷自由行帶4-6歲小朋友去玩3日2夜,有咩地方啱玩?

Abloom 有tuk tuk 可載你到Ari 站,有個商場有body tune 同greyhound, 唔係太遠都有間big c 添!




大宅

積分: 4529


27#
發表於 13-11-6 20:33 |只看該作者

回覆:曼谷自由行帶4-6歲小朋友去玩3日2夜,有咩地方啱玩?

係唔係即係Ari站附近有間big c呀,thx


伯爵府

積分: 18575


28#
發表於 13-11-6 23:12 |只看該作者

引用:咁遠?我見網上啲靚媽話40分鐘至1小時,有

原帖由 ccmelody 於 13-11-06 發表
咁遠?我見網上啲靚媽話40分鐘至1小時,有無人知呀?
5使咁耐, 預車程45分鐘from jj market. 但有d的士5去, 問左幾架至車我地入去, 如果食埋野, 預2個至3個鐘係個度,我暑假去7點出發回程bts都拉半閘, 所以你day 3應行5晒喎


伯爵府

積分: 18575


29#
發表於 13-11-6 23:22 |只看該作者

引用:回覆+ccmelody+的帖子我地5大5小(7歲),14/

原帖由 wunwunmum 於 13-11-06 發表
本帖最後由 wunwunmum 於 13-11-6 13:55 編輯

回覆 ccmelody 的帖子
你係咪係機械人餐廳fb留言book位?我上次book芭提雅個間, 第2日就有回覆, 你試下上佢地fb book位


大宅

積分: 4491


30#
發表於 13-11-7 15:14 |只看該作者
pat614 發表於 13-11-6 23:22
你係咪係機械人餐廳fb留言book位?我上次book芭提雅個間, 第2日就有回覆, 你試下上佢地fb book位

...
係! 在機械人餐廳fb留言book位 !book 咗2个星期都未confirm!唔知搞咩?


大宅

積分: 4491


31#
發表於 13-11-7 15:19 |只看該作者
pat614 發表於 13-11-6 23:12
5使咁耐, 預車程45分鐘from jj market. 但有d的士5去, 問左幾架至車我地入去, 如果食埋野, 預2個至3個 ...
pat614, 我打算包架車12小時,希望可以創造奇跡!
請問Alpaca View 食咩好? 貴唔貴?大唔大?


伯爵府

積分: 18575


32#
發表於 13-11-7 23:47 |只看該作者

引用:Quote:pat614+發表於+13-11-6+23:12+5使咁

原帖由 wunwunmum 於 13-11-07 發表
pat614, 我打算包架車12小時,希望可以創造奇跡!
請問Alpaca View 食咩好? 貴唔貴?大唔大?
佢冇英文menu, staff 會用i phone translate to english, 佢地好nice, 因我地17人咩都叫, d野都好食, 但冇為意邊款特別好, 個場都大大地, 我地食夜晚坐出面長枱,冇臭味, 對正草泥馬,小朋友食下又拎d配菜餵下兔仔, 又餵奶比羊咩, 重有2個攤位遊戲啦, 千秋啦, 佢地玩得好開心架, 真係值得去玩一轉


伯爵府

積分: 18575


33#
發表於 13-11-7 23:49 |只看該作者

引用:Quote:pat614+發表於+13-11-6+23:22+你係咪

原帖由 wunwunmum 於 13-11-07 發表
係! 在機械人餐廳fb留言book位 !book 咗2个星期都未confirm!唔知搞咩?
咁你到左曼谷買左sim card call佢地啦, 指明坐近機械人卡位呀


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo