自由講場

跳至

首頁

尾頁
   3


大宅

積分: 4371


21#
發表於 13-11-6 16:58 |只看該作者

引用:我bf附近有兩家人都有精神問題,一個成日被

原帖由 yummi_lam 於 13-11-06 發表
我bf附近有兩家人都有精神問題,一個成日被人捉入青山,一個係個男戶主一星期幾乎都有四日係門口燒衣,就算 ...
你嘅鄰居仲恐怖

Actions speak louder than works


子爵府

積分: 14763


22#
發表於 13-11-6 16:59 |只看該作者

回覆:分享: 麻煩-古怪鄰居

十年


大宅

積分: 4371


23#
發表於 13-11-6 17:04 |只看該作者

引用:明明有帶鎖匙但企係門口到嗌開門+試喎嗌成

原帖由 Buyu 於 13-11-06 發表
明明有帶鎖匙但企係門口到嗌開門 試喎嗌成幾個字都唔肯用自己鎖匙開 最終因為屋企無人死死氣咁攞鎖匙出黎
...
d人好自私,完全唔顧下人。我隔幾間屋果家人成日勁大聲播舊歌,播足一日,真係人都癲,瞓覺時我個腦仲係度loop緊d舊歌架陰公

Actions speak louder than works


男爵府

積分: 9548


24#
發表於 13-11-6 17:13 |只看該作者
vvyy1016 發表於 13-11-6 17:04
d人好自私,完全唔顧下人。我隔幾間屋果家人成日勁大聲播舊歌,播足一日,真係人都癲,瞓覺時我個腦仲係度l ...
d聲o係窗口 定係門口傳入黎?
門口的話可以買隔音條"痴"o係門框試下
窗口好似都可以"痴", 但係我未試過


子爵府

積分: 11216


25#
發表於 13-11-6 17:18 |只看該作者

回覆:分享: 麻煩/古怪鄰居

佢都幾有耐力




大宅

積分: 4371


26#
發表於 13-11-6 17:22 |只看該作者

引用:Quote:vvyy1016+發表於+13-11-6+17:04+d人

原帖由 fiona_k 於 13-11-06 發表
d聲o係窗口 定係門口傳入黎?
門口的話可以買隔音條"痴"o係門框試下
窗口好似都可以"痴", 但係 ...
門同一個細嘅窗,d聲閂左門窗都好應。你介紹果d可以係邊買到?

Actions speak louder than works


大宅

積分: 4371


27#
發表於 13-11-6 17:23 |只看該作者

引用:佢都幾有耐力 +

原帖由 fishfish121 於 13-11-06 發表
佢都幾有耐力


Actions speak louder than works


珍珠宮

積分: 40594


28#
發表於 13-11-6 17:36 |只看該作者
vvyy1016 發表於 13-11-6 16:29
我都唔知佢係有毅力定有病,投訴佢一次就玩我全家十年,投訴佢亦都因為佢當時實在太騷擾。我之後冇再投訴佢 ...
如果你要整D聲去樓上,用籃球會好D~ 不過個籃球要乾淨,唔好整污糟自己天花板,同埋掟多幾下你自己都會累~


男爵府

積分: 9548


29#
發表於 13-11-6 17:45 |只看該作者
vvyy1016 發表於 13-11-6 17:22
門同一個細嘅窗,d聲閂左門窗都好應。你介紹果d可以係邊買到?
你可以參考下呢2個post~
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=8159394
日本城冇左3M, 得番一隻台灣做既同類product


http://www.post76.com/x2/forum.php?mod=viewthread&tid=71127
Rex o個款可以o係實惠買

不過呢d隔音條唔可以完全隔音, 只可以改善情況, 另外最緊要係大門實心

又或者... o係玄關位整多一度門都得


另外有人話可以o係大門"痴"隔音毯, 但係未見有人真係試過



大宅

積分: 4371


30#
發表於 13-11-6 17:55 |只看該作者

引用:Quote:vvyy1016+發表於+13-11-6+17:22+門同

原帖由 fiona_k 於 13-11-06 發表
你可以參考下呢2個post~
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=8159394
日本城冇左3M ...
Thx
我度門係空心,裝新門又好大工程同好貴

Actions speak louder than works


珊瑚宮

積分: 114019

HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 Poo得好勳章 畀面勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第二回 開心吸收勳章


31#
發表於 13-11-6 18:00 |只看該作者

回覆:vvyy1016 的帖子

有無甘好精力呀!


大宅

積分: 4371


32#
發表於 13-11-6 18:00 |只看該作者

引用:Quote:vvyy1016+發表於+13-11-6+16:29+我都

原帖由 小歪仔 於 13-11-06 發表
如果你要整D聲去樓上,用籃球會好D~ 不過個籃球要乾淨,唔好整污糟自己天花板,同埋掟多幾下你自己都會累~
...
哈哈我決定以不變應萬變,btw用波打天花板我驚接唔住個波,彈來彈去打爛野

Actions speak louder than works


珊瑚宮

積分: 106986

親子王國15週年勳章 BK Milk勳章


33#
發表於 13-11-6 18:16 |只看該作者
痴張紙喺佢門口叫佢去青山覆診 :pppp:


男爵府

積分: 6188


34#
發表於 13-11-6 18:48 |只看該作者
唉,我住一間買左的公屋,對面一個人住,精神有問題,周圍汁野返屋企。佢連我放出門口成袋垃圾拎返屋我早輪坐月,有的汚髒左內褲放落的垃圾到佢都拎入屋,最離譜係的屎片一片只用報紙膠袋裝放出去等收垃圾時佢都拎入屋,第二曰佢放在條屎片係後樓梯,攞左個膠袋都吾知做乜。終於我現在將所有垃圾直接抽落地下垃圾房


公爵府

積分: 25943


35#
發表於 13-11-6 18:53 |只看該作者
我同事慘情百倍

佢樓上個痴線佬,而佢每晚整啲聲嘈你,晚晚半夜嘈住晒,問你死未
好啦, 我同事比佢嘈醒
唔瞓咪去下廁所同上網,
點知個痴線佬報警話佢上網可能孌童...

痴線到又話我同事安排少女網上賣淫,
控制住d無知少女......咁咁咁咁
又有班傻既沒有完整的有系統的大腦思考情報人員信到足。

差d比人破門入屋來捉人.........

香港真係咁多痴線佬
because you only see what you want to see
事實往往是殘酷的
它不會總是按照你所希望的方式發展


公爵府

積分: 25943


36#
發表於 13-11-6 18:57 |只看該作者
janiceau88 發表於 13-11-6 18:48
唉,我住一間買左的公屋,對面一個人住,精神有問題,周圍汁野返屋企。佢連我放出門口成袋垃圾拎返屋:tooco ...


如果乾淨的一仔...過期週刊之類, d人放係垃圾房,
我都會拎返屋睇,
睇完再拎返垃圾房.........

不過呢d野竟然有人汁?
because you only see what you want to see
事實往往是殘酷的
它不會總是按照你所希望的方式發展


伯爵府

積分: 18865

育兒性格勳章 DHA勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


37#
發表於 13-11-6 18:57 |只看該作者
十年


禁止訪問

積分: 33048


38#
發表於 13-11-6 19:03 |只看該作者

回覆:分享: 麻煩-古怪鄰居

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 25943


39#
發表於 13-11-6 19:05 |只看該作者
EOBEAR 發表於 13-11-6 19:03
痴線, 攪左十年都唔收手…………

我都比人攪左5年都唔收手…………

當遇到痴線佬
唯有搬,,,,,,,,,,,,,,,,,
because you only see what you want to see
事實往往是殘酷的
它不會總是按照你所希望的方式發展


禁止訪問

積分: 33048


40#
發表於 13-11-6 19:06 |只看該作者

引用:Quote:EOBEAR+發表於+13-11-6+19:03+痴線,+

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo