自由講場

跳至

首頁

尾頁
   3


大宅

積分: 1223


21#
發表於 13-11-7 00:15 |只看該作者

回覆:你地有無試過工作上直接同上司-同事嘈?

我都試過同老細嗌交(細公司,對上果個已經係老細)嗌完第日已經打算搵定工辭職,點知佢又扮無嘢,過左幾日仲加左人工

點評

熱狗媽  厲害  發表於 13-11-7 00:21


翡翠宮

積分: 75393


22#
發表於 13-11-7 00:21 |只看該作者

回覆:你地有無試過工作上直接同上司-同事嘈?

未試過嘈,不過勁頂咀


禁止訪問

積分: 386


23#
發表於 13-11-7 00:25 |只看該作者

回覆:你地有無試過工作上直接同上司/同事嘈?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 26458


24#
發表於 13-11-7 00:31 |只看該作者
試過,有啲野唔出聲唔得,最緊要嘈既重點係為左做好工作,而唔係為個人意氣,老闆通常都會同你傾個問題!

快樂擁抱我!


伯爵府

積分: 18713

環保接龍勳章


25#
發表於 13-11-7 00:31 |只看該作者
我有呀, 上一份工, 條TEAM得兩個人, 就係我同佢, 我係UNDER佢, 以前成日同佢鬧交, 佢會嬲我, 幾日唔同我講野, 我係OFFICE都唔打電話同我講野, SEND SMS, 叫第D人同我講(好幼稚), 我都會唔同佢講野, EMAIL就算, 好惡劣GA我地, 佢都間中都問我幾時唔做, 我同佢鬥長命, 最後DEPARTMENT摺, 一齊BYE BYE, 我跟左佢都有幾年, 中間好景時都有請過幾個同事, 個個都頂佢唔順.


公爵府

積分: 26756


26#
發表於 13-11-7 00:31 |只看該作者
我同事故意大聲講"嘩, 點跟呀!", "講咩呀, 未答左lor", 擺明比佢地同其他同事聽, 我知道上司們表面唔出聲, 但係都會好反感. 不過同事話要特登咁做. 我問佢你出email鏟我上司, 又比說話佢地兩個聽, 你想佢地睇完+聽完有咩反應? 佢答"無架, 比佢地知我唔好蝦"


水晶宮

積分: 51674

畀面勳章 BK Milk勳章


27#
發表於 13-11-7 00:36 |只看該作者

引用:我同事故意大聲講\"嘩,+點跟呀!\",+\"講咩呀,+

原帖由 熱狗媽 於 13-11-07 發表
我同事故意大聲講"嘩, 點跟呀!", "講咩呀, 未答左lor", 擺明比佢地同其他同事聽, 我知道上司們表面唔出聲, ...
佢幾大?




大宅

積分: 1223


28#
發表於 13-11-7 00:43 |只看該作者

引用:我有呀,+上一份工,+條TEAM得兩個人,+就係我

原帖由 於 13-11-07 發表
我有呀, 上一份工, 條TEAM得兩個人, 就係我同佢, 我係UNDER佢, 以前成日同佢鬧交, 佢會嬲我, 幾日唔同我講 ...
唔知點解字面上黎睇,好溫馨如果有一個人同我鬥足幾年,突然無得再鬥,可能我會覺得好失落


珍珠宮

積分: 42225

玩具勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


29#
發表於 13-11-7 00:56 |只看該作者

回覆:你地有無試過工作上直接同上司-同事嘈?

會直接講


子爵府

積分: 14588


30#
發表於 13-11-7 01:03 |只看該作者

回覆:你地有無試過工作上直接同上司-同事嘈?

有經常


珍珠宮

積分: 30410


31#
發表於 13-11-7 01:08 |只看該作者

回覆:你地有無試過工作上直接同上司/同事嘈?

嘈就無,太核突啦,我最多比面色




珊瑚宮

積分: 118281


32#
發表於 13-11-7 01:19 |只看該作者
熱狗媽 發表於 13-11-6 20:48
隔離team同事跟佢果team阿head不和,又滿足唔到我上司的工作要求。 我經常做佢地的“傳聲筒”. 今日我上司 ...
其實好睇係乜事, 有啲專業原則性問題, 上司、同事都可以攤開嚟講, 公司亦接受。

但純粹個人作風唔同, 吵就好幼稚。


公爵府

積分: 26756


33#
發表於 13-11-7 09:35 |只看該作者
回覆 milky_red 的帖子

31未婚, 女


大宅

積分: 1187


34#
發表於 13-11-7 09:38 |只看該作者

引用:嘈唔記得有冇,不過我個人有咁嘅潛質 +

原帖由 柏架山莊 於 13-11-06 發表
嘈唔記得有冇,不過我個人有咁嘅潛質





侯爵府

積分: 20606


35#
發表於 13-11-7 09:44 |只看該作者
鬧交就唔會, 但係試過企硬自己的意見, 最多黑面


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


36#
發表於 13-11-7 09:51 |只看該作者


串佢/ 吉佢算唔算


成日捉人錯處, 我搵理正確答案/舊FILE , 回敬佢

點評

熱狗媽  Good  發表於 13-11-8 09:28


瑪瑙宮

積分: 126662

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


37#
發表於 13-11-7 09:51 |只看該作者
有呀
唔識係上司,不過佢叫做大過我囉
不過D人衰貪心,嘈完過左一個月傳到老闆娘度,佢咪知死囉:pppp:
只可以話道理係永遠企係岩既人個邊


水晶宮

積分: 54483

2018復活節勳章 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


38#
發表於 13-11-7 10:01 |只看該作者
bebebibi 發表於 13-11-6 20:53
同上司嘈冇運行,除非唸住走

同意, 幾唔好都係你上司, 嘈你一定蝕將先, 以前懶有自己主見, 自己會唔開心, 人大在, 唔會囉, 佢鍾意點咪點, 投其所好, 大家happy, 相處反而更好, 只要唔過自己底線就算。

反而同同事有嘈喎, 呢D唔會卸佢, 道理係自己到就無有怕。


伯爵府

積分: 18713

環保接龍勳章


39#
發表於 13-11-7 10:11 |只看該作者
回覆 fanny0812 的帖子

唔好用溫馨呢個字O黎形容
我唔返新工都唔知自己以前係幾慘, 新公司好正常, 我開頭勁唔習慣, 覺得受寵若驚.
以前我都試過LUNCH流住兩行眼淚送飯, 放工去海邊喊, 佢成日打比我, 我會收埋個電話係被入面扮聽唔到, 佢試過打完O黎鬧, 佢收左線再打O黎鬧多次, 明明我冇做錯, 只係佢冇返工唔知件事, 幾日後知鬧錯左, 我仲嬲緊佢, 佢就扮冇野, 態度好返D咁咋. 人地O黎見工佢都整喊人, 新同事又整喊, 好離譜GA.


雲母殿

積分: 1367086

虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


40#
發表於 13-11-7 10:17 |只看該作者
會,一個超無禮貌的同事!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo