親子旅遊

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 6001


21#
發表於 07-7-21 09:05 |只看該作者
有冇人去過三島呀?


大宅

積分: 1829


22#
發表於 07-7-21 14:03 |只看該作者
皇瑪都會,我就覺得根似舊左D!:tongue:

三島,都係舊,不過就光猛D:-|
德興就按得好好,不過我上次去有老鼠...之後我都唔去啦 :tongue:

皇室假期,好靚,技師平平,有小朋友都可以去呢度,因有好多野食及有好多個池可以浸(o係女更衣室入面)不過好貴.$200 90MIN

瑪雅城,都幾靚,有小朋友可能去呢到,有得SWIMMING(游泳池)...技師都OK架:lol: :lol:

金色陽光健康,都幾乾淨,不過唔算新,幾平$3x 60min,技師大部分都ok,有個(細細)池可以浸下,小朋友都可到呢度!

以上咁多間都可以o係火車站交通樓搭佢地既免費車到達.
以上全部都係個人意見,有咩唔o岩聽既,講多多包涵!!!
各位姨姨好,我係cherrie,,我仲有個姐姐13歲啦,佢唔想出鏡,所以我......!!


男爵府

積分: 7196


23#
發表於 07-7-21 17:27 |只看該作者
銀河: 198/2個鐘,有2位小姐幫你按完再推油,磨沙
正正正


子爵府

積分: 14823


24#
發表於 07-7-21 20:06 |只看該作者
原文章由 purplehouse 於 07-4-4 21:46 發表


幾抵喎!睇落去都唔錯呀!可以去試吓!唔該晒!

mkok506,

唔該晒!不過真係貴咗D,又唔足鐘!


Is it suitable to bring my kids to go there?:tongue:


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo