自由講場

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   3


珊瑚宮

積分: 107889

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 減齡達人勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第一回 陪月勳章


21#
發表於 13-11-7 11:34 |只看該作者
加油!諗住BB!


大宅

積分: 2679

hashtag影視迷勳章 畀面勳章


22#
發表於 13-11-7 12:02 |只看該作者
加油~ 正能量~~
要開心 d 呀~ 生出黎個 bb 都好湊 d


珍珠宮

積分: 41157

環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


23#
發表於 13-11-7 12:06 |只看該作者
加油



珍珠宮

積分: 47850

醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


24#
發表於 13-11-7 12:09 |只看該作者
CarrieNazi 發表於 13-11-7 11:02
可能有JM都知我提過..
挨到老公搵到野做同埋生埋亞b先算啦
當經理發up瘋
有唔開心多d上黎呻下啦!!!

點評

CarrieNazi  我都算係成日上黎睇下, 笑下D笑話...唔諗咁多...怕"益屈"  發表於 13-11-7 12:38


大宅

積分: 3002


25#
發表於 13-11-7 12:10 |只看該作者

回覆:CarrieNazi 的帖子

頂住


伯爵府

積分: 15625


26#
發表於 13-11-7 12:12 |只看該作者
本帖最後由 CarrieNazi 於 13-11-7 12:12 編輯
月光兔 發表於 13-11-7 11:07
忍! 你經理無理取鬧係咪想迫走你慳返產假

呢個我真係唔知, 不過, 佢呢排真係成日都失控咁...唔掂喎...
老實, 我真係好想射波, 但RECEPTION射波, 佢地就會好慘, 又要做客, 又要做RECEP既野...佢亦都知要請人反黎頂我放產假, 佢再係咁樣, 我驚我到放都未有人肯做....知道依家D年青人, 今日反工, 比你無啦啦鬧完, 佢最多咪蝕一日錢佢都唔會反...咪盞搞....

我都唔明, 身為一個管理層, D EQ咁低??

點評

ck816  所以你一定要頂住,啲人慳產假人工,所以真係會用唔同方法暗示你自動辭職,千其唔好中計!  發表於 13-11-9 09:28
ck816  我之前個經理都係咁,成日幾我搬嘢,大佬,我係文職,但成日叫我搬嘢,執嘢,摷box file,想我自動辭職,結果我捱落去到放產假,不過,佢趁我放假期間請人,放完假無耐就炒我啦   發表於 13-11-9 09:25


珍珠宮

積分: 40292


27#
發表於 13-11-7 12:14 |只看該作者

回覆:CarrieNazi 的帖子

多年前初出來做野,有前輩同我講,人工有一半係包受氣,自此用呢個安慰自己就好多了


珍珠宮

積分: 32146

BK Milk勳章


28#
發表於 13-11-7 12:17 |只看該作者
Add oil & take it easy.


伯爵府

積分: 15625


29#
發表於 13-11-7 12:18 |只看該作者
DIMDIM2011 發表於 13-11-7 12:14
多年前初出來做野,有前輩同我講,人工有一半係包受氣,自此用呢個安慰自己就好多了

...
閒氣


公爵府

積分: 25102


30#
發表於 13-11-7 12:21 |只看該作者
本帖最後由 月光兔 於 13-11-7 12:21 編輯
CarrieNazi 發表於 13-11-7 12:12
呢個我真係唔知, 不過, 佢呢排真係成日都失控咁...唔掂喎...
老實, 我真係好想射波, 但RECEPTION射波, 佢 ...

你顧人感受時人哋又唔顧返你感受而家唯有做好本份, 唔好有機會比人話你, 佢無理取鬧當佢唱歌, 生完b 先再算


公爵府

積分: 26672

開心吸收勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


31#
發表於 13-11-7 12:21 |只看該作者
Support you


男爵府

積分: 9115


32#
發表於 13-11-7 12:23 |只看該作者

引用:Quote:CarrieNazi+發表於+13-11-7+12:12+呢

原帖由 月光兔 於 13-11-07 發表
本帖最後由 月光兔 於 13-11-7 12:21 編輯
同意。佢開口自動進入遊魂狀態,諗下BB,佢無理耳鬧嘅嘢唔好上心。加油!




男爵府

積分: 8142


33#
發表於 13-11-7 12:25 |只看該作者

引用:可能有JM都知我提過..我依家陀住B,+大肚反

原帖由 CarrieNazi 於 13-11-07 發表
可能有JM都知我提過..
你經理係咪因為你大肚而咁對你?係你就可以去投訴!依家大肚大晒的!如果精神唔好要睇醫生拿多d sick leave! 唔好俾壞心情影響bb啊!加油




伯爵府

積分: 15625


34#
發表於 13-11-7 12:44 |只看該作者
wanzz 發表於 13-11-7 12:25
你經理係咪因為你大肚而咁對你?係你就可以去投訴!依家大肚大晒的!如果精神唔好要睇醫生拿多d sick leave ...

我都知佢為公司生意, 壓力大...但依家邊個唔係有壓力嫁...
我唔係咁想搞到咁薑..所以, 我好多時產檢, 明知好快完, 我都DUM到最後個刻先反去...盡量減少係公司既時間


瑪瑙宮

積分: 139638


35#
發表於 13-11-7 12:46 |只看該作者
能屈能伸, 加油.


瑪瑙宮

積分: 139638


36#
發表於 13-11-7 12:48 |只看該作者
CarrieNazi 發表於 13-11-7 12:12
呢個我真係唔知, 不過, 佢呢排真係成日都失控咁...唔掂喎...
老實, 我真係好想射波, 但RECEPTION射波, 佢 ...

我都唔明, 身為一個管理層, D EQ咁低?

管理層先多呢 D 人.


大宅

積分: 2439


37#
發表於 13-11-7 12:54 |只看該作者

回覆:我好驚我頂唔順~~~

加油,為左bb 睇多d開心野




水晶宮

積分: 59166


38#
發表於 13-11-7 12:56 |只看該作者
下次佢再癲, 你扮肚痛。。(唔好出真力扮啊~~小心)
嚇下佢都好..

點評

CarrieNazi  哎呀....我無咁做添....蝕左..  發表於 13-11-7 14:32


寶石宮

積分: 434303

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


39#
發表於 13-11-7 13:05 |只看該作者
加油


伯爵府

積分: 15625


40#
發表於 13-11-7 13:24 |只看該作者
重有...

明明請左2個新ASSIS, 個日又唔知發咩脾4, 走黎同我講, 唔係請左2個ASSIS咩? 點解無人跟房? 佢地如果要讀書既, 就叫佢地反屋企啦...之後行左去

我個下R哂頭, 第一, 我都唔知佢地無跟入房, 第二, 你同我講呢D關我咩事? 但我硬食佢D脾4囉...我走去同個2個ASSIS講, 佢地先講原來佢地一直都有叫佢地跟邊個, 有時都無叫佢地....個兩個新人都唔知跟定唔跟房....(無準則啦) 雖然我覺得新人唔醒目, 但又好難怪哂佢地囉......唉~~~ 搞著我...又唔係我請佢地, 又唔係我做佢地亞頭.....

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo