自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


琥珀宮

積分: 152996

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋


21#
發表於 13-11-7 15:13 |只看該作者

回覆:may220033 的帖子

d 炸薯條都好好味架




大宅

積分: 1964


22#
發表於 13-11-7 15:21 |只看該作者
呢間我真係咁耐都未食過....
以前影相鋪隔壁個間就有食過...不過執咗好耐lu...
仲有間叫林記嘅小菜店...又係執咗...
冬姑亭個度...我細個好鍾意食間煎餃子豆漿....又係冇咗...


伯爵府

積分: 16229


23#
發表於 13-11-7 15:23 |只看該作者

引用:d+炸薯條都好好味架 +

原帖由 mupooh 於 13-11-07 發表
d 炸薯條都好好味架
其實以前細個去買好多晤同小食
炸雞亦薯條,雞脾,多士,沙爹牛肉包
今日見到老闆老咗好多


伯爵府

積分: 16229


24#
發表於 13-11-7 15:26 |只看該作者

引用:呢間我真係咁耐都未食過....以前影相鋪隔壁

原帖由 TVC 於 13-11-07 發表
呢間我真係咁耐都未食過....
以前影相鋪隔壁個間就有食過...不過執咗好耐lu...
仲有間叫林記嘅小菜 ...
反而“麗香園“無金满利好食!!
林記!!老闆好老了!!所以退休



寶石宮

積分: 252608

2025勳章蛇年勳章


25#
發表於 13-11-7 15:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+may220033+於+13-11-07+發表

原帖由 may220033 於 13-11-07 發表
好耐歴史既麵包鋪仍在
呢間鋪我以前成日係度玩架,夜晚收鋪就會成班係度集合去玩,你又令我又好多回憶啦!


伯爵府

積分: 16229


26#
發表於 13-11-7 15:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+may220033+於+13-11-07+發表

原帖由 mercurycc 於 13-11-07 發表
呢間鋪我以前成日係度玩架,夜晚收鋪就會成班係度集合去玩,你又令我又好多回憶啦!

...
青衣涌美“大歡喜“蝴蝶酥
有冇食過…………我個仔至愛
1383809621585.jpg


寶石宮

積分: 252608

2025勳章蛇年勳章


27#
發表於 13-11-7 15:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mercurycc+於+13-11-07+發表

原帖由 may220033 於 13-11-07 發表
青衣涌美“大歡喜“蝴蝶酥
有冇食過…………我個仔至愛
當然有啦!但好耐無去過啦!
芝麻餅都好食。


寶石宮

積分: 415537

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


28#
發表於 13-11-7 15:37 |只看該作者

回覆:青衣金滿利“沙爹牛肉包“回憶的味道!!

真係好吸引




寶石宮

積分: 252608

2025勳章蛇年勳章


29#
發表於 13-11-7 15:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mupooh+於+13-11-07+發表d+炸

原帖由 may220033 於 13-11-07 發表
其實以前細個去買好多晤同小食
炸雞亦薯條,雞脾,多士,沙爹牛肉包
今日見到老闆老咗好 ...
無轉過手麻,都係果兩公婆做?


公爵府

積分: 29459

畀面勳章


30#
發表於 13-11-7 15:38 |只看該作者
may220033 發表於 13-11-7 15:00
今日去完仔仔學校做義工跳舞
之後去咗“青衣金滿利快餐店“食沙爹牛肉包“細個一定必去買外賣小食,沙爹牛 ...
唔該叫多份


伯爵府

積分: 16229


31#
發表於 13-11-7 15:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+may220033+於+13-11-07+發表

原帖由 mercurycc 於 13-11-07 發表
當然有啦!但好耐無去過啦!
芝麻餅都好食。
盡有得買…………
頭先送了仔仔返學!佢地食緊午飯!!


大宅

積分: 1964


32#
發表於 13-11-7 15:40 |只看該作者
may220033 發表於 13-11-7 15:26
反而“麗香園“無金满利好食!!
林記!!老闆好老了!!所以退休
林記...
我媽個朋友以前好鍾意叫埋我哋一齊去食...
我喺出面個球場打完波就入去食...
d嘢食我覺得ok...好味過長康酒樓...


伯爵府

積分: 16229


33#
發表於 13-11-7 15:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+may220033+於+13-11-07+發表

原帖由 mercurycc 於 13-11-07 發表
無轉過手麻,都係果兩公婆做?
冇吖一樣佢地一家人
依家佢個仔都係度幫手…………
我話沙爹牛肉仍然都係甘好味!!
佢話經常有人特登番去食!!佢地既沙爹牛肉嫁


寶石宮

積分: 252608

2025勳章蛇年勳章


34#
發表於 13-11-7 15:45 |只看該作者

引用:Quote:may220033+發表於+13-11-7+15:26+反

原帖由 TVC 於 13-11-07 發表
林記...
我媽個朋友以前好鍾意叫埋我哋一齊去食...
我喺出面個球場打完波就入去食...
係呀!林記係好食d.


大宅

積分: 1964


35#
發表於 13-11-7 15:46 |只看該作者
may220033 發表於 13-11-7 15:34
青衣涌美“大歡喜“蝴蝶酥
有冇食過…………我個仔至愛
有...
我媽以前非常喜歡...
不過我自己就唔敢買...
個度太焗...又有小昆蟲...
自己唔會買...
涌美個度以前有檔粥檔....
成日去食艇仔炸兩...
又係執咗..
反而...涌美間茶樓仲健在...


珊瑚宮

積分: 114019

HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 Poo得好勳章 畀面勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第二回 開心吸收勳章


36#
發表於 13-11-7 15:52 |只看該作者

回覆:may220033 的帖子

正呀!


寶石宮

積分: 252608

2025勳章蛇年勳章


37#
發表於 13-11-7 15:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+may220033+於+13-11-07+發表

原帖由 may220033 於 13-11-07 發表
而家個街市攞晒係出面好攪笑。


伯爵府

積分: 16229


38#
發表於 13-11-7 15:59 |只看該作者

引用:Quote:may220033+發表於+13-11-7+15:34+青

原帖由 TVC 於 13-11-07 發表
有...
我媽以前非常喜歡...
不過我自己就唔敢買...
涌美間茶樓轉咗好多手嫁啦!!


伯爵府

積分: 16229


39#
發表於 13-11-7 16:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+may220033+於+13-11-07+發表

原帖由 mercurycc 於 13-11-07 發表
而家個街市攞晒係出面好攪笑。
入面都無生意


珍珠宮

積分: 32281

hashtag影視迷勳章


40#
發表於 13-11-7 16:01 |只看該作者

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo