想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 789


21#
發表於 07-4-7 13:17 |只看該作者

Re: 今日有深下線唔知會唔會有左.

cwclsh
今日day48.我都有諗過唔通day36唔係排卵我攪錯左.因day9-35都淺線.36比之前深.37又淺番.到44深d45再深d.46.47更深.今早又好似無琴日咁深.真係好疑惑
:-) :-( :-D ;-) :-o :-D :-( :-D ;-) :-o 8-) :-? :-P :-x :hammer: :weapon: :adore: :weapon: :adore: :verycold: :party: :lalala: :wave: :ranting: :weapon: :-D :-) :-? 8-) :pint: :hammer: :angryfire: :idea: ?-( :cheeze: :sm: :sick: :lalala: :mrgreen: :-| :wave: :yawn: :wth: :yawn: :chair: :fighting1: :ranting: :tongue: :weapon: :adore: :giveup: :sleep: :party:


大宅

積分: 4386


22#
發表於 07-4-7 13:25 |只看該作者

Re: 今日有深下線唔知會唔會有左.

咁你今日有無量體溫?如果真係既話,你cycle會成62day???
不過我都係估估下!!放便既話呢兩日再dodo....不過唔好太激 :mrgreen: ......如果真係以你之前既schedule.....你話有左點算!!


別墅

積分: 789


23#
發表於 07-4-7 13:34 |只看該作者

Re: 今日有深下線唔知會唔會有左.

cwclsh
我無量體溫.因為懶懶同埋我覺得麻煩.用耳朵機探體溫得唔得呀??? 口探果枝係我又唔知點睇過左100度就發燒.電子機得嗎? 咁我今晚再dodo先thanks
:-) :-( :-D ;-) :-o :-D :-( :-D ;-) :-o 8-) :-? :-P :-x :hammer: :weapon: :adore: :weapon: :adore: :verycold: :party: :lalala: :wave: :ranting: :weapon: :-D :-) :-? 8-) :pint: :hammer: :angryfire: :idea: ?-( :cheeze: :sm: :sick: :lalala: :mrgreen: :-| :wave: :yawn: :wth: :yawn: :chair: :fighting1: :ranting: :tongue: :weapon: :adore: :giveup: :sleep: :party:


大宅

積分: 4386


24#
發表於 07-4-7 14:10 |只看該作者

Re: 今日有深下線唔知會唔會有左.

口探會準好多囉,我之前都係貪方便買左探耳o個d,時高時低!
唔好咁懶啦!探下熱都覺得麻煩,你話有左bb重大把野重煩呀!



別墅

積分: 789


25#
發表於 07-4-8 22:32 |只看該作者

Re: 今日有深下線唔知會唔會有左.

cwclsh
今日day49.得淺下線.真係奇怪.唔通真係排卵.開心得太早 .算吧唔好諗咁多.可能都係唔中喇 今日去冰場.睇呀仔玩睇到悶晒.忍唔住穿左溜冰鞋出去陪呀仔玩.出到去好驚走返轉頭.好耐無玩過喇.原來年紀真係大喇.三十幾腰骨翠.平衡力都無晒.又怕趺親.又怕比人笑.肥媽趺到似個瓜 都係等老公陪仔仔.話晒佢瘦身手敏捷呀嘛
:-) :-( :-D ;-) :-o :-D :-( :-D ;-) :-o 8-) :-? :-P :-x :hammer: :weapon: :adore: :weapon: :adore: :verycold: :party: :lalala: :wave: :ranting: :weapon: :-D :-) :-? 8-) :pint: :hammer: :angryfire: :idea: ?-( :cheeze: :sm: :sick: :lalala: :mrgreen: :-| :wave: :yawn: :wth: :yawn: :chair: :fighting1: :ranting: :tongue: :weapon: :adore: :giveup: :sleep: :party:


複式洋房

積分: 372


26#
發表於 07-4-8 23:17 |只看該作者

Re: 今日有深下線唔知會唔會有左.

三三三,

加油呀~~希望你bingo
不過今次唔得咪下次再努力~唔好灰心 :-P


大宅

積分: 4386


27#
發表於 07-4-8 23:50 |只看該作者

Re: 今日有深下線唔知會唔會有左.

三三三 寫道:
cwclsh
今日day49.得淺下線.真係奇怪.唔通真係排卵.開心得太早 .算吧唔好諗咁多.可能都係唔中喇 今日去冰場.睇呀仔玩睇到悶晒.忍唔住穿左溜冰鞋出去陪呀仔玩.出到去好驚走返轉頭.好耐無玩過喇.原來年紀真係大喇.三十幾腰骨翠.平衡力都無晒.又怕趺親.又怕比人笑.肥媽趺到似個瓜 都係等老公陪仔仔.話晒佢瘦身手敏捷呀嘛


咁你昨日有無dodo呀?可能得呢~


別墅

積分: 789


28#
發表於 07-4-9 14:11 |只看該作者

Re: 今日有深下線唔知會唔會有左.

紫水晶
多謝你的支持.其實真係有d灰心.不過都仲抱有希望
紫水晶 寫道:
三三三,

加油呀~~希望你bingo
不過今次唔得咪下次再努力~唔好灰心 :-P
:-) :-( :-D ;-) :-o :-D :-( :-D ;-) :-o 8-) :-? :-P :-x :hammer: :weapon: :adore: :weapon: :adore: :verycold: :party: :lalala: :wave: :ranting: :weapon: :-D :-) :-? 8-) :pint: :hammer: :angryfire: :idea: ?-( :cheeze: :sm: :sick: :lalala: :mrgreen: :-| :wave: :yawn: :wth: :yawn: :chair: :fighting1: :ranting: :tongue: :weapon: :adore: :giveup: :sleep: :party:


別墅

積分: 789


29#
發表於 07-4-9 14:17 |只看該作者

Re: 今日有深下線唔知會唔會有左.

cwclsh
有呀有呀.我喱幾日都有dodo呀.不過今日day50.條下線真係好淺無咩色咁.等等等等...................
cwclsh 寫道:
[quote]
三三三 寫道:
cwclsh
今日day49.得淺下線.真係奇怪.唔通真係排卵.開心得太早 .算吧唔好諗咁多.可能都係唔中喇 今日去冰場.睇呀仔玩睇到悶晒.忍唔住穿左溜冰鞋出去陪呀仔玩.出到去好驚走返轉頭.好耐無玩過喇.原來年紀真係大喇.三十幾腰骨翠.平衡力都無晒.又怕趺親.又怕比人笑.肥媽趺到似個瓜 都係等老公陪仔仔.話晒佢瘦身手敏捷呀嘛


咁你昨日有無dodo呀?可能得呢~[/quote]
:-) :-( :-D ;-) :-o :-D :-( :-D ;-) :-o 8-) :-? :-P :-x :hammer: :weapon: :adore: :weapon: :adore: :verycold: :party: :lalala: :wave: :ranting: :weapon: :-D :-) :-? 8-) :pint: :hammer: :angryfire: :idea: ?-( :cheeze: :sm: :sick: :lalala: :mrgreen: :-| :wave: :yawn: :wth: :yawn: :chair: :fighting1: :ranting: :tongue: :weapon: :adore: :giveup: :sleep: :party:


大宅

積分: 4386


30#
發表於 07-4-9 14:21 |只看該作者

Re: 今日有深下線唔知會唔會有左.

三三三,

咁可能你早兩日真係排卵喇!放鬆一點啦!你等多10日先再check啦!

我祝你bingo成功


大宅

積分: 4362


31#
發表於 07-4-9 14:45 |只看該作者

Re: 今日有深下線唔知會唔會有左.

三三三, 排卵紙是驗 lh 值的, 正常下線只會排卵果兩日出現, 如果長期都見到下線即係 lh 值太高, 如果你想知係唔係bingo, 不如用驗孕棒驗啦. 加上經期唔係咁準, 如果今次 bingo 就戥你開心, 否則去睇不育科, 唔好浪費時間.

節錄:
8、促卵泡生成激素(FSH)

  主要促进卵巢的卵泡发育和成熟。在妇女中,FSH通过直接作用于颗粒细胞上的受体而刺激卵泡的生长和成熟。和LH一样,FSH滴度升高预示卵泡即将破裂,可以预测排卵和做排卵异常的诊断以及预测对超排卵药物的反应等。血FSH的浓度在排卵前期为1.5∼10mIU/ml,排卵期为 8∼20mIU/ml,排卵后期为2∼10mIU/ml。一般以5∼40mIU/ml作为正常值。FSH值低见于雌孕激素治疗期间、席汉综合征等。FSH 值高见于卵巢早衰、卵巢不敏感综合征、原发性闭经等。若FSH值高于40mIU/ml,则对克罗米芬之类的促排卵药无效。

9、促黄体生成素(LH)

  主要促使排卵(在FSH协同作用下),形成黄体并分泌孕激素,可以预测排卵。在女性黄体生成素、卵泡刺激素和雌二醇相互作用下,促进卵巢激素的合成。黄体生成素的测定可用于预测排卵和排卵异常的诊断,但在口服避孕药、超排卵药、潋素替代治疗、卵巢切除术等时也可影响黄体生成素水平。血LH的浓度,在排卵前期为2∼15mIU/ml,排卵期为30∼100mIU/ml,排卵后期为4∼10mIU/ml。一般在非排卵期的正常值是5∼25mIU/ml。低于 5mIU/ml提示促性腺激素功能不足,见于席汉综合征;高FSH如再加高LH,则说明卵巢功能已经衰竭。LH /FSH≥3则是诊断多囊卵巢综合征的依据之一。


別墅

積分: 789


32#
發表於 07-4-10 21:23 |只看該作者

Re: 今日有深下線唔知會唔會有左.

cwclsh
今日睇左醫生.好似作感冒又有d想嘔.醫生同我驗左無bb.不過佢話如果遲排卵.有可能未check到.
cwclsh 寫道:
三三三,

咁可能你早兩日真係排卵喇!放鬆一點啦!你等多10日先再check啦!

我祝你bingo成功
:-) :-( :-D ;-) :-o :-D :-( :-D ;-) :-o 8-) :-? :-P :-x :hammer: :weapon: :adore: :weapon: :adore: :verycold: :party: :lalala: :wave: :ranting: :weapon: :-D :-) :-? 8-) :pint: :hammer: :angryfire: :idea: ?-( :cheeze: :sm: :sick: :lalala: :mrgreen: :-| :wave: :yawn: :wth: :yawn: :chair: :fighting1: :ranting: :tongue: :weapon: :adore: :giveup: :sleep: :party:


別墅

積分: 789


33#
發表於 07-4-10 21:32 |只看該作者

Re: 今日有深下線唔知會唔會有左.

boboT
thanks.好詳細呀.其實我真係無諗過咁複習.我常諗一係我太肥.一係我太老.所以要bingo唔容易. 多謝你提醒.我諗比多小小時間都唔得再算
:-) :-( :-D ;-) :-o :-D :-( :-D ;-) :-o 8-) :-? :-P :-x :hammer: :weapon: :adore: :weapon: :adore: :verycold: :party: :lalala: :wave: :ranting: :weapon: :-D :-) :-? 8-) :pint: :hammer: :angryfire: :idea: ?-( :cheeze: :sm: :sick: :lalala: :mrgreen: :-| :wave: :yawn: :wth: :yawn: :chair: :fighting1: :ranting: :tongue: :weapon: :adore: :giveup: :sleep: :party:

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo