今日去冰場.睇呀仔玩睇到悶晒.忍唔住穿左溜冰鞋出去陪呀仔玩.出到去好驚走返轉頭.好耐無玩過喇.原來年紀真係大喇.三十幾腰骨翠.平衡力都無晒.又怕趺親.又怕比人笑.肥媽趺到似個瓜
都係等老公陪仔仔.話晒佢瘦身手敏捷呀嘛
紫水晶 寫道:
三三三,
加油呀~~希望你bingo
不過今次唔得咪下次再努力~唔好灰心 :-P
cwclsh 寫道:
[quote]
三三三 寫道:
cwclsh
今日day49.得淺下線.真係奇怪.唔通真係排卵.開心得太早 .算吧唔好諗咁多.可能都係唔中喇今日去冰場.睇呀仔玩睇到悶晒.忍唔住穿左溜冰鞋出去陪呀仔玩.出到去好驚走返轉頭.好耐無玩過喇.原來年紀真係大喇.三十幾腰骨翠.平衡力都無晒.又怕趺親.又怕比人笑.肥媽趺到似個瓜
![]()
![]()
都係等老公陪仔仔.話晒佢瘦身手敏捷呀嘛
![]()
cwclsh 寫道:
三三三,
咁可能你早兩日真係排卵喇!放鬆一點啦!你等多10日先再check啦!
我祝你bingo成功![]()