夫婦情感

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   4


男爵府

積分: 6959


21#
發表於 13-11-11 08:19 |只看該作者

回覆:如果見到男友家庭相簿內有佢一家人跟佢舊女友既合照?

如果張相有其他人,真係唔好掂。
分左手屋企人唔會特登拎出來扔掛?


大宅

積分: 2082


22#
發表於 13-11-11 08:22 |只看該作者

回覆:如果見到男友家庭相簿內有佢一家人跟佢舊女友既合照?

咁有佢屋企人,人地屋企人如果想要張相,唔通剪咗個ex 咩。。。。有咩女嬲呢?


公爵府

積分: 25065


23#
發表於 13-11-11 08:23 |只看該作者

回覆:如果見到男友家庭相簿內有佢一家人跟佢舊女友既合照?

依d係佢既回憶黎喎,而且為左一張相,搞到自己咁唔開心,何必呢!


大宅

積分: 1820


24#
發表於 13-11-11 10:18 |只看該作者

回覆:如果見到男友家庭相簿內有佢一家人跟佢舊女友既合照?

佢呢個初戀女友超過10年感受,佢地小六就開始拍,佢家人仲試過有次係我面前提起佢,佢地以為我唔識佢,其實我同個女仔係小同,所以我對佢呢個ex特別在意同敏感,最好我唔燒,我掉左佢



大宅

積分: 1820


25#
發表於 13-11-11 10:20 |只看該作者

回覆:如果見到男友家庭相簿內有佢一家人跟佢舊女友既合照?

打錯哂字:
佢呢個初戀女友超過10年感情,佢地小六就開始拍,佢家人仲試過有次係我面前提起佢,佢地以為我唔識佢,其實我同個女仔係小同,所以我對佢呢個ex特別在意同敏感,最多我唔燒,我掉左佢


伯爵府

積分: 15559

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


26#
發表於 13-11-11 10:20 |只看該作者
只係個回憶o者... 我同我老公對呢d 都無問題..
每個人都有自己嘅過去...
只要唔係刻意放晒出嚟就 ok..


大宅

積分: 1820


27#
發表於 13-11-11 10:24 |只看該作者

回覆:肥豆媽咪 的帖子

好大方,我暫時就未做到咁既境界啦,我同以前ex既相都掉哂架啦,反正冇咩值得留念


禁止訪問

積分: 4309


28#
發表於 13-11-11 10:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1820


29#
發表於 13-11-11 10:28 |只看該作者

引用:未到時候喔~~到你做佐人地老婆才可以行動

原帖由 大笑姑婆 於 13-11-11 發表
未到時候喔~~到你做佐人地老婆才可以行動
哈哈,即係我下年可以出手幫佢掉


禁止訪問

積分: 7199


30#
發表於 13-11-11 10:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1890


31#
發表於 13-11-11 10:35 |只看該作者

回覆:如果見到男友家庭相簿內有佢一家人跟佢舊女友既合照?

女朋友多、掉得幾多!况且是過去式!係屬於你的始終係你、吾係你的即使攬著也不是你!


男爵府

積分: 8177


32#
發表於 13-11-11 10:38 |只看該作者
我幾個ex既相都有keep, c9冇咩野wor又


大宅

積分: 4430


33#
發表於 13-11-11 10:39 |只看該作者
回覆 ngan2012 的帖子

其實真係好緊要咩對於一張相!?
如果你男朋友同佢d屋企人自己唔掉咗佢,反而由你呢個外人(未結婚都唔算一家人,我覺得)去掉,會唔會唔係太好?呢d係人o地屋企嘅嘢,而且,得一張相之嘛,有咩好介意?
做女人要做得大方d,你唔鐘意就當睇唔到咪算囉!!
好似我o岩岩同我老公一齊嘅時候,我銀包仲擺住EX張相,我老公見到,話我會掉咗佢,佢就同我講:"唔晒啊,張張掉咗,但係個心未掉低佢都係冇用,等有一日你個心都掉低咗佢,你再掉咗張相佢啦!"
你男朋友同佢屋企人對呢個女仔係有好多好多回憶,就算你掉咗張相,你都掉唔到佢O地嘅回憶,咁又何必呢!

點評

chancherie    發表於 13-11-13 10:12
starrykarrie    發表於 13-11-12 13:35
駱萍倩    發表於 13-11-12 12:58
katherinelum    發表於 13-11-11 13:32
我很幸福,因為有你!


公爵府

積分: 27568

好媽媽勳章 畀面勳章


34#
發表於 13-11-11 10:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+candyseiren+於+13-11-11+發

原帖由 Crystalcc2000 於 13-11-11 發表
點解可以掉人地阿妹d嘢,你咁自私嘅?如果人地掉你d嘢都得?
佢呢個行為真係好討厭,唔單止自私,直情係無教養,無禮貌,仲要唔知錯

點評

starrykarrie    發表於 13-11-12 13:36
lolmum    發表於 13-11-12 07:31
我要記得幸福......


複式洋房

積分: 120


35#
發表於 13-11-11 11:08 |只看該作者
好心你就唔好咁霸道啦
一張相啫


子爵府

積分: 10769

畀面勳章 BK Milk勳章


36#
發表於 13-11-11 11:09 |只看該作者
candyseiren 發表於 13-11-11 02:44
果時我去我男友屋企訓,見到佢張佢同前女友既旅行相擺出黎,thailand好興整隻碟筒響到,佢就筒左響個電視機隔 ...
嘩你咩人黎架..
你掉你男友d 野都仲話姐
人地個妹成床公仔關你咩事呀? 你同佢同床架?
調轉人地掉你d 野又點呀?

點評

lolmum    發表於 13-11-12 07:35


翡翠宮

積分: 87392


37#
發表於 13-11-11 11:24 |只看該作者

引用:果時我去我男友屋企訓,見到佢張佢同前女友

原帖由 candyseiren 於 13-11-11 發表
果時我去我男友屋企訓,見到佢張佢同前女友既旅行相擺出黎,thailand好興整隻碟筒響到,佢就筒左響個電視機隔 ...
嘩……你都好過份姐,仲咁大聲話自己最鍾意掉人地d野,有無搞錯呀??

你唔係覺得自己咁做一d問題都無呀??

如果係我會覺得你好恐怖囉,掉人地的野仲講到好似好平常咁,簡直不可理喻~

點評

lolmum    absolutely no manners.  發表於 13-11-12 07:33


公爵府

積分: 29915

認識瑞士牛牛第三回


38#
發表於 13-11-11 12:00 |只看該作者

回覆:如果見到男友家庭相簿內有佢一家人跟佢舊女友既合照?

如果我阿哥個女朋友掉我公仔,我實同佢死過!!!未入門先管治!!到底你係邊個管我家事!!!小姐係姓咩??

點評

lauslau  嗰男友會當佢係毛公仔咁掉埋!  發表於 13-11-14 12:52
lolmum    發表於 13-11-12 07:32
katherinelum    發表於 13-11-11 13:33


複式洋房

積分: 218


39#
發表於 13-11-11 12:11 |只看該作者

回覆:ching070707 的帖子

一張相之嘛,大方d啦


大宅

積分: 1317


40#
發表於 13-11-11 12:11 |只看該作者
你唔帶佢去洗腦?
你男朋友個身體,佢個EX 都用過, 你應該燒埋佢啊嘛
又唔係放係你面前日日夜夜望住佢, 你自己丟同EX 嘅野係你嘅事
無論係咩身份, 張相都無你份, 點處置關你咩事呢?
佢個心係你度就夠啦, 為D過去嘅人攪到自己咁小家有咩為呢

點評

lauslau    發表於 13-11-14 12:51
lolmum  你男朋友個身體,佢個EX 都用過, 你應該燒埋佢啊嘛   發表於 13-11-12 07:39

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo