回覆 fungling1314 的帖子
簡單d講, 你話你肯定你男友同H冇野..
而家唔係有冇野, 而係你男友都有份做緊一D你會冇安全感同咪令你唔開心既事..
係KEEP住做...
呢個"行為" 你係咪接受到?
如果你係咁相信佢係對H冇野,
其實你大可以由佢地繼續相處, 反正你都咁相信你男友。
咁..其實你擔憂咩?
你話你男友唔想對人咁絕,
有D野你唔同人絕情, 人地就係會踩上心口..
呢樣野你男友係絕對要負最大責任..
佢開左對門比人入..
個女人都有問題..
但如果對門一早關左, 佢根本唔會有位入..
順便提提你,
所有關係一開頭都係冇野架..
好多分枝關係都係從糾纏中發展出黎!
你話唔想佢有女朋友後冇女性朋友..
但如果明知個女性對自己有興趣, 對要比佢KEEP?
咁但係你又唔係真心放心..
咁樣..偉大嗎?
愛係包容..
但唔係縱容!
我慶幸我是水瓶星座.
爸爸是我心中的大樹.
媽媽是我一生的偶像.
姐姐是我一世的知己.
弟弟是我生活的依賴.
多多是我平常的歡樂.
一家人嘛!