自由講場

跳至

首頁
12345...10

尾頁
   4


瑪瑙宮

積分: 128853

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


21#
發表於 13-11-19 13:03 |只看該作者
CarrieNazi 發表於 13-11-19 12:35
CASE : http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=9487703
今個星期日, 如常食飯休息, 去 ...
維持原狀 咩都唔簽 唔好自己話唔做 上勞工處同平機會
佢炒你應該要FULL PAY到你放產假 + 10WEEKS 產假PAY


象牙宮

積分: 213562

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


22#
發表於 13-11-19 13:03 |只看該作者
大緊肚, 任何terms 都唔好轉, 預咗生完就走(上司都唔慌對妳好)!!


大宅

積分: 4735


23#
發表於 13-11-19 13:04 |只看該作者

引用:CASE+:+http://www.baby-kingdom.com/forum

原帖由 CarrieNazi 於 13-11-19 發表
本帖最後由 CarrieNazi 於 13-11-19 12:35 編輯

CASE : http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=vie ...
生左唔好做啦,都無人性


男爵府

積分: 6044

醒目開學勳章


24#
發表於 13-11-19 13:04 |只看該作者

引用:CASE+:+http://www.baby-kingdom.com/forum

原帖由 CarrieNazi 於 13-11-19 發表
本帖最後由 CarrieNazi 於 13-11-19 12:35 編輯

CASE : http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=vie ...
千奇唔好轉,佢唔可以咁對你,你打去勞工處問下,你所有問題佢哋可以清楚答晒你,全部以勞工法例為準,千奇唔好亂決定,因最後會自己蝕底



珍珠宮

積分: 39064

畀面勳章


25#
發表於 13-11-19 13:06 |只看該作者

回覆:唉~~唔知點好...想喊...可以有咩人幫到我?

搵勞工處




子爵府

積分: 10198


26#
發表於 13-11-19 13:06 |只看該作者
bkteapot 發表於 13-11-19 12:41
唔轉 放完產假唔做

同意~~佢而家炒你要賠足產假
世界上有許多事情必須做,但你不一定喜歡做,這就是責任的涵義<<馬克思>>


珊瑚宮

積分: 102230

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


27#
發表於 13-11-19 13:09 |只看該作者

引用:Quote:pbpk03845784+發表於+13-11-19+12:44

原帖由 CarrieNazi 於 13-11-19 發表
HEA到生, 咁我產假前請假係咪只係扣人工炸??
除非真唔舒服,可以工作時努力工作。如果hea住上班,你就算以前做幾努力、真的因病做唔到嘢都會變成呑pop,呢種工作態度無人會可憐你兼黑人憎添,三思!
上面教人hea住番工果位會員,你係咪咁自己咁做人,定都係咁樣教仔女?:pppp:





禁止訪問

積分: 30876


28#
發表於 13-11-19 13:10 |只看該作者

引用:我想上勞工處傾,+但我見佢地個辦工時間,+我

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 46466

hashtag旅遊勳章 DHA勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


29#
發表於 13-11-19 13:11 |只看該作者

引用:唔轉+放完產假唔做

原帖由 bkteapot 於 13-11-19 發表
唔轉 放完產假唔做
無錯

妳大肚佢唔可以做任何嘢

樓主保重多休息

  


伯爵府

積分: 15758


30#
發表於 13-11-19 13:12 |只看該作者

引用:CASE+:+http://www.baby-kingdom.com/forum

原帖由 CarrieNazi 於 13-11-19 發表
本帖最後由 CarrieNazi 於 13-11-19 12:35 編輯

CASE : http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=vie ...
盡力返到就返,唔舒服先請假,要問心無愧,對bb都係胎教。


子爵府

積分: 13450


31#
發表於 13-11-19 13:18 |只看該作者
本帖最後由 oldmongtung 於 13-11-19 13:19 編輯

佢好克薄, 大住肚腸胃不舒服已不可吃藥, 聽到已鄧你辛苦. 作為上司, 問候都無句, 仲講D咁的說話我建議你唔好轉同打去勞處問下


大宅

積分: 3363


32#
發表於 13-11-19 13:22 |只看該作者
佢咁衰,你日日拎病假再放產假即走。


伯爵府

積分: 15625


33#
發表於 13-11-19 13:23 |只看該作者
Anpanmama 發表於 13-11-19 13:09
除非真唔舒服,可以工作時努力工作。如果hea住上班,你就算以前做幾努力、真的因病做唔到嘢都會變成呑pop, ...
我明上面個jm意思,即係叫我做到生,唔好理佢。我反工既時候我盡我能力,但我都唔知點解我個肚愈大,我身體就愈差。我都唔想病,但可以點


伯爵府

積分: 15625


34#
發表於 13-11-19 13:27 |只看該作者
belgiumchoco 發表於 13-11-19 13:12
盡力返到就返,唔舒服先請假,要問心無愧,對bb都係胎教。
我都見我唔肚痛,又唔再柯水,我就已經反工,其實醫生尋日比假比到聽日嫁


伯爵府

積分: 15625


35#
發表於 13-11-19 13:29 |只看該作者
cy101 發表於 13-11-19 13:03
大緊肚, 任何terms 都唔好轉, 預咗生完就走(上司都唔慌對妳好)!!
佢咁樣,我預左啦


子爵府

積分: 14866


36#
發表於 13-11-19 13:31 |只看該作者
睇清楚你本身張合同點寫, 公司病假policy係點, 同埋去勞工署問清楚你既權利.
公司唔可以單方面迫你改合同, 但當然啦, 工作上或言語上比壓力你呀呢D真係冇計.

我係你, 我會查完晒我合同同權利後, 同公司表達我冇做任何違返合同或法規既野, 唔明點解要我轉part time.

如佢地都仲再提出, 即係話佢地真係好計較果D病假錢, 我都唔想大家日日對住但黑面, 我會轉part time或轉工.


禁止訪問

積分: 24651


37#
發表於 13-11-19 13:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10102


38#
發表於 13-11-19 13:36 |只看該作者

回覆:唉~~唔知點好...想喊...可以有咩人幫到我

只要你有醫生紙就唔使驚!!!!


禁止訪問

積分: 1385


39#
發表於 13-11-19 13:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4229

好媽媽勳章


40#
發表於 13-11-19 13:49 |只看該作者

回覆:唉~~唔知點好...想喊...可以有咩人幫到我

我都唔明點解會有呢D衰人,我公司都有一個,她係店長,她自己今年年頭先生完個女,做人地媽媽,我有左通知她,她竟然話之後做死她啦,因為我唔可以搬野,依家她一樣叫搬野,我都是盡自己能力,都已經諗左未必做到生


首頁
12345...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo