0-6個月

跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 10381


21#
發表於 13-11-27 17:58 |只看該作者

回覆:有冇mama係一開始就冇餵人奶ga

都唔洗怪自己既,最緊要bb健健康康啫


禁止訪問

積分: 2912


22#
發表於 13-11-27 19:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 111


23#
發表於 13-11-30 02:11 |只看該作者

回覆:有冇mama係一開始就冇餵人奶ga

內咩疚。我生兩個都係食奶粉,我老公個邊既長…輩係咁話我,到而家一個就兩歲,一個4個月都健健康康。反而我老公有個親友三個食人奶,有兩個成日病。


別墅

積分: 859


24#
發表於 13-11-30 09:53 |只看該作者

回覆:有冇mama係一開始就冇餵人奶ga

因為成日見到post話人奶幾好幾好咁,未生之前冇留意咁多,到你冇餵嘅時候先見到,再加上身邊果D人奶ma,成日都講人奶好好,所以有D唔開心



大宅

積分: 1170


25#
發表於 13-11-30 10:39 |只看該作者

回覆:有冇mama係一開始就冇餵人奶ga?

我仔一滴人奶都未飲過,有時都覺得好對唔住佢




大宅

積分: 1376


26#
發表於 13-12-4 15:57 |只看該作者

回覆:有冇mama係一開始就冇餵人奶ga?

其實我覺得有就俾,無就奶粉都好好啊。我都係餵左幾日轉晒奶粉,我同bb都好,他又無再黃我又休息得好d.其實生完媽媽本身都好辛苦的,人奶係好好,但如果各自有原因不餵都不用內疚的。健康就好




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo