懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 214


21#
發表於 07-4-25 12:37 |只看該作者

Re: 生完4個月,而家仲好似4個月咁!點攪?

搵"湯鎮業"佢會幫到你 !
http://www.rogepost.com/n/9381717974


子爵府

積分: 14598


22#
發表於 07-4-25 15:38 |只看該作者

Re: 生完4個月,而家仲好似4個月咁!點攪?

我個時都同你差不多,臉同手腳都係肥咗少少啦,個個話我鴕得好輕形咁,羅咁大個肚係後面完全睇唔到 ....生完之後,我覺得成個人肥咗一個碼,个肚腩就唔駛多講...:-(
and唔明點解揾"湯鎮業"??-(
cutepig404 寫道:
其實我想知生左後幾時先可以做運動(呼拉圈、sit up)呢? 順產同開刀係咪有分別既呢? 因為我都好怕個肚收唔返,我依家就生得都係得個肚大,手腳都冇大到........

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo