自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 8328


21#
發表於 13-12-12 15:04 |只看該作者
我都好同意個個小朋友性格唔同,可以因才施教,但係基本禮貌禮數唔教就係冇家教。

小朋友好動好正常,但唔代表可以咩時間咩場合都四圍跑,家長唔管束唔制止就係唔教。

小朋友好勝好正常,但唔代表可以打人推人打尖等方法去求勝,家長唔教就係縱容

我係第一胎, 祝各媽咪開開心心 !


子爵府

積分: 12169


22#
發表於 13-12-12 15:05 |只看該作者
回覆 春卷 的帖子

每個小朋友都是獨特的,一個4歲的小女孩,在鏡頭上的真情流露,為何要去作人身攻擊呢?只是不服輸哭了出來,只能說是情緒上的發洩,也沒有傷害到人,根本不用去作甚麼分析和研討。節目本來就是要去測試由爸爸帶著女兒參加活動,會有甚麼不一樣的反應,這類真人騷就是要去捕捉這些鏡頭,以吸引觀眾的眼球。其實節目中3個小女孩年紀還很細個,應該是有著童真,而這和公主病真是不應連在一起。
mc <()>


公爵府

積分: 25067


23#
發表於 13-12-12 15:08 |只看該作者

回覆:教細路……有感而發

好有同感!
有時人父母真係好無奈,明明已經好用心去教,佢地唔乖,唔聽話,做父母已經好勞氣!但仲要俾其他人話你唔識教,教得唔好…真係好慘!


侯爵府

積分: 22800

2024年龍年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


24#
發表於 13-12-12 15:08 |只看該作者

引用:見有jm批評肥妹仔,話人地爸爸唔教,另一邊

原帖由 春卷 於 13-12-12 發表
見有jm批評肥妹仔,話人地爸爸唔教,另一邊箱話bob就教得好……我對邊個教得點無意見,但有一樣野有感而發: ...
不能否認有好多父母很嚴厲,子女很乖,所以見到其他小朋友比較曳,就會批評別人唔教子女....





男爵府

積分: 9326


25#
發表於 13-12-12 15:09 |只看該作者

引用:見有jm批評肥妹仔,話人地爸爸唔教,另一邊

原帖由 春卷 於 13-12-12 發表
見有jm批評肥妹仔,話人地爸爸唔教,另一邊箱話bob就教得好……我對邊個教得點無意見,但有一樣野有感而發: ...
同意


珍珠宮

積分: 30650

2018父親節勳章 hashtag影視迷勳章 開心吸收勳章


26#
發表於 13-12-12 15:11 |只看該作者
回覆 春卷 的帖子

做鍵盤判官個個吹到天花龍鳳...到佢自己教時睇下點


珍珠宮

積分: 30215


27#
發表於 13-12-12 15:11 |只看該作者

引用:同意,我都覺得每個小朋友一出世已經有其與

原帖由 nainaitze 於 13-12-12 發表
同意,我都覺得每個小朋友一出世已經有其與生俱來嘅個性同性格
非常同意,當有兩個或以上的父母會明白,每張白紙也不同!




珍珠宮

積分: 42483


28#
發表於 13-12-12 15:12 |只看該作者

引用:見有jm批評肥妹仔,話人地爸爸唔教,另一邊

原帖由 春卷 於 13-12-12 發表
見有jm批評肥妹仔,話人地爸爸唔教,另一邊箱話bob就教得好……我對邊個教得點無意見,但有一樣野有感而發: ...
講緊邊套戲?


大宅

積分: 2638

BB防敏心得分享勳章 熱血金章


29#
發表於 13-12-12 15:33 |只看該作者
究竟我是誰 發表於 13-12-12 08:42
BK好多寬己嚴人嘅判官

係啦!其實都係綜藝節目姐, 一定要有D綜藝效果啦! 唉幾時都係話人易過自我檢討


象牙宮

積分: 227934

2024年龍年勳章


30#
發表於 13-12-12 15:35 |只看該作者

引用:見有jm批評肥妹仔,話人地爸爸唔教,另一邊

原帖由 春卷 於 13-12-12 發表
見有jm批評肥妹仔,話人地爸爸唔教,另一邊箱話bob就教得好……我對邊個教得點無意見,但有一樣野有感而發: ...
有D攻擊, 真係......


珍珠宮

積分: 37960

wyeth冷知識勳章 畀面勳章


31#
發表於 13-12-12 15:37 |只看該作者

回覆:教細路……有感而發




公爵府

積分: 27198

最關心BB問題熱投勳章 陪月勳章 畀面勳章


32#
發表於 13-12-12 15:39 |只看該作者
auntie_big 發表於 13-12-12 08:14
係佢地字典裡面,慢慢教=唔教、未教好=唔教、同佢地教法唔同=唔教

...


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


33#
發表於 13-12-12 15:41 |只看該作者
adam112 發表於 13-12-12 15:04
我都好同意個個小朋友性格唔同,可以因才施教,但係基本禮貌禮數唔教就係冇家教。
小朋友好動好正常,但唔代表可以咩時間咩場合都四圍跑,家長唔管束唔制止就係唔教。
小朋友好勝好正常,但唔代表可以打人推人打尖等方法去求勝,家長唔教就係縱容
咁如果已經不斷去教, 不斷去管制, 不斷去講道理, 但小朋友依然唔肯同人打招呼, 出街又鍾意四圍跑, 輸親都喊, 咁個家長可以點??? 只有不斷被人批評冇家教。其實做父母都好慘!!!!!!!

我唔係向你挑機, 唔好誤會, 我只係借機呻下我o既苦況啫.........

點評

laiyuen  同意  發表於 13-12-13 13:44


翡翠宮

積分: 92886

2018復活節勳章 開心吸收勳章 我的育兒心得勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


34#
發表於 13-12-12 15:43 |只看該作者

回覆:教細路……有感而發

同意呀樓主


珊瑚宮

積分: 118281


35#
發表於 13-12-12 15:50 |只看該作者
本帖最後由 wonderlulu 於 13-12-12 15:58 編輯
春卷 發表於 13-12-12 07:44
見有jm批評肥妹仔,話人地爸爸唔教,另一邊箱話bob就教得好……我對邊個教得點無意見,但有一樣野有感而發: ...

"天生"就唔使教? 唔教得到? 咁乜係因材施教呢?

幾個細路, 冇可能一套方針就搞掂晒, 真係人地有個乖孩子就係好彩?

難度, 教邊種細路都會遇上。


補充下: 我冇睇套野, 純就日常所見而言。通常我去請教乖仔阿媽點教仔女, 學下野


男爵府

積分: 8328


36#
發表於 13-12-12 16:05 |只看該作者
ChristieMing 發表於 13-12-12 15:41
咁如果已經不斷去教, 不斷去管制, 不斷去講道理, 但小朋友依然唔肯同人打招呼, 出街又鍾意四圍跑, 輸親都喊 …
只可以講因才施教加身教,要知自已小朋友咩性格,再用咩手段。從來教小朋友都唔係易事,天生聽教聽話當然好,但硬頸小氣臭脾氣都要教

自閉,亞氐保家,過度活躍都可以教得到,你斷估唔會覺得自己小朋友比呢D更大問題?


我係第一胎, 祝各媽咪開開心心 !


寶石宮

積分: 407141

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 醒目開學勳章 hashtag影視迷勳章 貓狗褓姆 認識瑞士牛牛第一回 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


37#
發表於 13-12-12 16:24 |只看該作者
我鐘意你同我講 I Love U, I Love U Too!
You are the sunshine of my life. That's why I'll always stay around. You are the apple of my eye. Forever you'll stay in my heart.


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


38#
發表於 13-12-12 16:25 |只看該作者
adam112 發表於 13-12-12 16:05
自閉,亞氐保家,過度活躍都可以教得到,你斷估唔會覺得自己小朋友比呢D更大問題?

你講o既已經中o左.......都係o個句, 唔係唔教, 而係佢太頑強, 除非唔帶佢去街, 否則一定遇到難題, 當然, 我依然堅守我o既原則, 佢亦都好明白我o既堅持, 但情況依然發生, 我可以點做?? 由兩歲到而家4歲仲係咁, 易喊易怒易情緒化, 對立性行為好強, 唔容易妥協, 比外人見到, 就比人話佢冇家教, 我可以點??

講就容易, 當真係面對你o的小朋友, 你估真係咁易教嗎??? 我大仔有add 都冇細仔咁難搞, 我講咁多, 係希望唔好成日用批判人o既口吻去話o的父母唔教, 事實上日日都教緊, 佢死都同你玩對抗, 心情好就合作, 心情唔好就發爛, 唔好以為我係會怕煩而妥協o既人, 我唔係, 我會堅持管教原則o既人, 佢發爛我係會捉佢企埋一邊發完脾氣先慢慢處理, 已經兩年了, 但情況依舊, 兩年唔係短時間, 我只可以話佢性格係咁, 我可以做o既已經做到足!!

所以每次見到有人被批評, 我都會好難過, 我自己都有一個咁o既仔, 我已經好用心去教.....但事與願違! 唔想再比人批評了。


珍珠宮

積分: 32139

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 熱血勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


39#
發表於 13-12-12 16:33 |只看該作者

回覆:教細路……有感而發

妹妹係點,係人地嘅事,不停口咁話人就係個個人修養有問題,最簡單嘅包容都無,不停評激人地,有無係另一方面欣賞下人



我要記低 這些 那些 全部心事 從筆尖話你知
每兩天一次 你要揭開 信箱 接收 甜蜜故事
郵差會配合地 投入 我隔空的愛意


珍珠宮

積分: 32139

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 熱血勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


40#
發表於 13-12-12 16:35 |只看該作者

回覆:教細路……有感而發

將心比己,自己小朋友俾人話到咁,自己又會點?



我要記低 這些 那些 全部心事 從筆尖話你知
每兩天一次 你要揭開 信箱 接收 甜蜜故事
郵差會配合地 投入 我隔空的愛意

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo