自由講場

跳至

首頁

尾頁
   11


子爵府

積分: 13911

畀面勳章 環保接龍勳章 睛靈勳章 BK Milk勳章


21#
發表於 13-12-13 20:56 |只看該作者

回覆:究境依家邊間小學係功課少而間學校話係好呢

我派到間小學,共有三學期,每學期一考兩評估.點死!好難想像將來!


男爵府

積分: 5178


22#
發表於 13-12-13 23:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+兩仔媽媽+於+13-12-13+發表已

原帖由 ilovealan 於 13-12-13 發表
已我所知華仁小學係返半日所以小啲功課同唔係好谷
吾谷但家長要自己谷,英文用至深個本wide range reader

做人至緊要開開心心 :-D


大宅

積分: 3618


23#
發表於 13-12-14 00:11 |只看該作者
puibb 發表於 13-12-13 23:30
吾谷但家長要自己谷,英文用至深個本wide range reader

嘩!你好犀利學校用乜書你都知,做晒功課或你是否做教學?


禁止訪問

積分: 408


24#
發表於 13-12-14 00:23 |只看該作者

回覆:究境依家邊間小學係功課少而間學校話係好呢

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 19166

環保接龍勳章


25#
發表於 13-12-14 00:28 |只看該作者

引用:啟基學校

原帖由 Candy_family 於 13-12-13 發表
啟基學校
呢間




公爵府

積分: 28591


26#
發表於 13-12-14 00:37 |只看該作者

回覆:究境依家邊間小學係功課少而間學校話係好呢

如果唔駛學中文,我覺得少功課真係無問題。因為英文數學寫字母同數字寫得快好多。但中文無得傾,唔多寫多做好難進步。


男爵府

積分: 7909


27#
發表於 13-12-14 01:48 |只看該作者

回覆:究境依家邊間小學係功課少而間學校話係好呢

國際學校

我識人個仔讀國際學校,功課勁少而且字學得勁XX都唔理。


子爵府

積分: 13115


28#
發表於 13-12-14 02:05 |只看該作者

回覆:究境依家邊間小學係功課少而間學校話係好呢

我都想知,尤其津校




禁止訪問

積分: 80247


29#
發表於 13-12-14 02:30 |只看該作者

回覆:究境依家邊間小學係功課少而間學校話係好呢

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9307


30#
發表於 13-12-14 02:45 |只看該作者

回覆:究境依家邊間小學係功課少而間學校話係好呢

樓主方向好正確,無奈現實中大把家長同老師投訴少功課,其實做老師嘅都知,好多時啲功課只重量不重質,批改又花時間。不過老細驚老師太得閒,年尾查簿無嘢睇,所以攪咁多嘢。你地留意下,如果小朋友有功課只係自己對答案,老師只係檢查,其實已經表示量太多。
一份好嘅功課,係應該有老師嘅回饋,老師可以知道小朋友學習進度,再作跟進。小朋友收到老師回饋,再作檢討。
其實如果份功課係自行核對,或者只係老師寫上`seen/閱`嘅功課,我覺得不做也罷。

點評

CheukC9  agree  發表於 13-12-16 11:16


大宅

積分: 2323


31#
發表於 13-12-14 06:24 |只看該作者

引用:港大同學會

原帖由 Woomingling 於 13-12-13 發表
港大同學會
冇錯,而且據我所知,佢小一、二係冇exam,到小三開始先有


已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


32#
發表於 13-12-14 10:20 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Woomingling+於+13-12-13+發

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 64119

好媽媽勳章


33#
發表於 13-12-14 10:35 |只看該作者

回覆:究境依家邊間小學係功課少而間學校話係好呢

我覺得我仔女學校功課唔算多,但有家長覺得多

而且一年有兩次關於功課嘅問卷

功課多少視乎小朋友能力吧

學校兩測兩考,默書上下學期中英各5-6次

私考都唔係間間都功課少,我見啲朋友對住仔功課叫晒救命架

「知足者,常樂也;不知足者,富亦憂。」


男爵府

積分: 5178


34#
發表於 13-12-14 23:42 |只看該作者

引用:Quote:puibb+發表於+13-12-13+23:30+吾谷但

原帖由 ilovealan 於 13-12-14 發表
嘩!你好犀利學校用乜書你都知,做晒功課或你是否做教學?
朋友補習社係專補華仁仔而我上年有二十年有考慮過此校所以知,有間書局有upload 華仁書單上網tim

做人至緊要開開心心 :-D


公爵府

積分: 28209


35#
發表於 13-12-15 00:53 |只看該作者

回覆:究境依家邊間小學係功課少而間學校話係好呢

鮮魚行,平日功課唔算多,課程不太深,中英文係梅花間中咁每星期默一次,唔似有啲學校每科每星期都各默一次。




禁止訪問

積分: 408


36#
發表於 13-12-15 10:21 |只看該作者

回覆:究境依家邊間小學係功課少而間學校話係好呢

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 38401


37#
發表於 13-12-15 10:57 |只看該作者
我仔間私小,功課少,抄寫少,默書少,但小朋友成績


子爵府

積分: 14588


38#
發表於 13-12-16 08:50 |只看該作者

回覆:究境依家邊間小學係功課少而間學校話係好呢

私小會小功課d


彩鑽殿

積分: 609794

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第四回 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 HiPP勳章(1)


39#
發表於 13-12-16 08:55 |只看該作者

引用:港大同學會

原帖由 Woomingling 於 13-12-13 發表
港大同學會
係咪直資?



點評

Charlotte_mom  係  發表於 13-12-16 14:19


珍珠宮

積分: 39982

馬年勳章


40#
發表於 13-12-16 08:55 |只看該作者

回覆:兩仔媽媽 的帖子

啟新



地球和火星 完美與破爛 現實對幻象 這樣的差距離還有盼望 嗎

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo