美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   4


複式洋房

積分: 244


21#
發表於 13-12-15 05:32 |只看該作者
我食綠色個隻,食左1個半月就停左,個陣有加埋有做小小運動3個月120磅減到100磅,食完個年個人好似好寒咁,隻手會長期都好凍,不過停左成年依排小左做運動又返去120磅


大宅

積分: 4712


22#
發表於 13-12-15 11:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+wingwingin+於+13-12-15+發表

原帖由 Corney619 於 13-12-15 發表
你食咗幾耐?
就係三日 第四日我驚會死 唔敢再食


大宅

積分: 3424


23#
發表於 13-12-15 11:32 |只看該作者
moon070208 發表於 13-12-15 02:19
大碼即係幾mg?? 咁你食幾耐減幾多呢? 我今日第一日食 15mg 無咩副作用 心跳手震心情差全部都無 我同醫生 ...

唔記得LU 因為都2年前!

可能我本身都多病多痛果D
所以副作用係我身上都幾強烈
我有朋友身體幾好

食M碼 食得訓得
係食少D野 同口乾
脾氣又無差到
所以我覺得係個人受唔受到既問題


大宅

積分: 2130


24#
發表於 13-12-15 11:32 |只看該作者

引用:千祈唔好睇佢呀,8年前,我廿幾歲時睇過佢

原帖由 ruby321321 於 13-12-15 發表
千祈唔好睇佢呀,8年前,我廿幾歲時睇過佢減肥,食左兩星期藥,完全瞓唔到,朋友話我勁殘,個様好似老咗10 ...
我都係廿零歲睇過佢减肥,食左啲藥手震,心跳加速,瞓唔到,個樣勁殘,好多副作用,决定以後唔睇佢。



大宅

積分: 2172


25#
發表於 13-12-15 16:40 |只看該作者

回覆:有無睇過杜偉雄

我咩副作用都無 會唔會減唔到?!


男爵府

積分: 7002

畀面勳章


26#
發表於 13-12-15 18:10 |只看該作者

回覆:有無睇過杜偉雄

千其唔好食! 我係過來人,我一個星期無左12磅,但心跳,頭暈,口乾,訓唔到…………等等,總之所有side effect我都有齊,但換黎既係瘦,但唔食反彈得好快,我仲肥返哂有突
仲有,果陣我係1個同事口中得知,呢啲所謂減肥藥,但有好微既“冰”成份……,之後我就無再睇


大宅

積分: 1213


27#
發表於 13-12-15 23:57 |只看該作者

回覆:moon070208 的帖子

問左好多個醫生,個個醫生都話嗰隻減肥藥係屬於未測試過喺人類身上,唔sure對bb有無影響,有d醫生叫我返去問杜偉雄,因佢開左隻藥比咁多人食,實有幾單好似我咁,點知佢就耍我
最後諗住去家計會度落左佢,點知家計會個醫生好confirm我話個bb無事(得呢個醫生咁答我,其實我自己本身好鍾意小朋友),最後都係決定要,唯有產檢密d咁check住,而家我個寶貝已歲幾了!感謝主,佢暫時都仲係一個健康的小寶寶!


禁止訪問

積分: 5424


28#
發表於 13-12-17 17:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 217


29#
發表於 14-2-16 09:03 |只看該作者

回覆:有無睇過杜偉雄

我食過幾日d減肥藥…個人high完又down... down完又再high... 9:00am食完早餐到半夜12點都可以唔想食野…想唔瘦都難…不過條命都短幾年…..我係一個男士,連最重要既能力都要影響埋。個d藥真係妳食埋我個份啦


大宅

積分: 1402


30#
發表於 14-2-16 19:05 |只看該作者

回覆:有無睇過杜偉雄

我都有睇過佢!睇左幾個月覺得佢真係完全無醫德,態度差不但止,我食左佢d藥唔work之後佢就轉第2隻,前後轉左3次之後,我話對我真係無用!佢鬧我話係我既問題,唔係佢d藥唔得!之後話開埋排油丸俾我,叫我節食!我食左幾日,個人勁5舒服不但止,仲瘋狂漏油。但我一點都無輕過,我自問嗰時飲食都好檢點。
其實杜醫生根本唔會理個客本身身體程況,只係是但講2句開藥叫你走,唔好阻佢睇其他人!




大宅

積分: 3339

BK Milk勳章


31#
發表於 14-2-16 19:56 |只看該作者

回覆:有無睇過杜偉雄

有食開,食綠色藥。可能食得太耐,d副作用冇咁勁。
近期仲試緊泰國果隻減肥藥




男爵府

積分: 7132

有「營」勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


32#
發表於 14-2-16 20:07 |只看該作者

引用:有食開,食綠色藥。可能食得太耐,d副作用

原帖由 Gloria.a 於 14-02-16 發表
有食開,食綠色藥。可能食得太耐,d副作用冇咁勁。
近期仲試緊泰國果隻減肥藥



...
佢主動比綠色你?我食開藍色,可能又係食得耐,開始唔work




大宅

積分: 3339

BK Milk勳章


33#
發表於 14-2-16 20:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Gloria.a+於+14-02-16+發表有

原帖由 Yaniexd 於 14-02-16 發表
佢主動比綠色你?我食開藍色,可能又係食得耐,開始唔work
係呀,以前食過紅色,不過隔左年冇食佢就開番綠色比我




男爵府

積分: 7132

有「營」勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


34#
發表於 14-2-16 21:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Yaniexd+於+14-02-16+發表佢

原帖由 Gloria.a 於 14-02-16 發表
係呀,以前食過紅色,不過隔左年冇食佢就開番綠色比我
邊隻色勁啲?問佢又話得一種




大宅

積分: 3424


35#
發表於 14-2-16 21:03 |只看該作者
Gloria.a 發表於 14-2-16 19:56
有食開,食綠色藥。可能食得太耐,d副作用冇咁勁。
近期仲試緊泰國果隻減肥藥



...


你有無食過紅色?
綠色 藍色 紅色邊隻劑量重D?


大宅

積分: 3339

BK Milk勳章


36#
發表於 14-2-16 22:55 |只看該作者

引用:Quote:Gloria.a+發表於+14-2-16+19:56+有食

原帖由 Herajanie 於 14-02-16 發表
你有無食過紅色?
綠色 藍色 紅色邊隻劑量重D?
食過




大宅

積分: 3339

BK Milk勳章


37#
發表於 14-2-16 22:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Gloria.a+於+14-02-16+發表係

原帖由 Yaniexd 於 14-02-16 發表
邊隻色勁啲?問佢又話得一種
我印象中最勁係灰紅色。因為我朋友勁肥係灰紅,之後係白紅,白綠。好似未見過藍色
一種既意思係其實隻隻藥都係一樣,不過入面有d重份量d。




大宅

積分: 2511


38#
發表於 14-2-17 15:47 |只看該作者

引用:有食開,食綠色藥。可能食得太耐,d副作用

原帖由 Gloria.a 於 14-02-16 發表
有食開,食綠色藥。可能食得太耐,d副作用冇咁勁。
近期仲試緊泰國果隻減肥藥



...
我想問你係咪食yxxhxx嗰隻?我一向食dr.杜呢隻覺得有啲食純左想試下泰國嗰啲,泰國有隻叫魔芋粉好似都好得同埋佢食完可以令皮膚靚靚唔會好似其他減肥葯禁殘食左,有無聽過?




大宅

積分: 2511


39#
發表於 14-2-17 15:57 |只看該作者

回覆:有無睇過杜偉雄

我好多年前讀中學已經睇過佢,以前佢出名好nice,不過唔知係咪佢每日實在睇太多人減肥,近排我生完仔再睇佢佢已經變得勁唔nice,佢啲藥係得但真係有大家所講既side effect囉,但我除左心跳快,少少口乾同冇乜食慾之外都有咩其他,不過我只會食佢啲葯做輔助,我仲會配合埋飲食同跳鄭多燕,我生完144ibs,三個月到減左22Ibs,而家122,目標100Ibs,當我達到目標就會停食,而繼續配飲食同跳鄭多燕黎keep fit




男爵府

積分: 7132

有「營」勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


40#
發表於 14-2-18 12:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Yaniexd+於+14-02-16+發表邊

原帖由 Gloria.a 於 14-02-16 發表
我印象中最勁係灰紅色。因為我朋友勁肥係灰紅,之後係白紅,白綠。好似未見過藍色
一種 ...
你可否講下泰國個隻?我想轉,杜個隻我開始無料到食緊第三個月




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo