婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 9758


21#
發表於 13-12-19 23:36 |只看該作者
無野架,99 霸住一定要正日食飯, 咪得'過時過節食' LAW
我娘家好大方, 會遷就仔囡上班時間. 唔會做正日. 每兩三個星期,大家會GATHER 下.  時間夾到就一齊食飯。 
'如果得正日做節,先可以和仔囡食飯’, 其實好悲哀。 


點評

LuyiuLady  話時話,我都99依家真係做節先見  發表於 13-12-20 14:50


公爵府

積分: 28591


22#
發表於 13-12-20 00:43 |只看該作者

回覆:每到大時大節,新抱們就呻到一地落葉...

我自己娘家邊曰做都無所謂,所以唔會嘈正唔正曰。其實正曰做又點,都係出街食,無人會煮。次次都係我地找數。以前少人食,我地找,依家姑9一家五口再加佢99又係我地找。年年開年端午中秋生曰重陽過冬團年都係咁食。食完仲要比錢做節。我麻木左,當倒水咁倒左去。係今年個冬嘈左交唔駛食,慳返。


禁止訪問

積分: 7199


23#
發表於 13-12-20 01:09 |只看該作者

回覆:每到大時大節,新抱們就呻到一地落葉...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1627


24#
發表於 13-12-20 05:15 |只看該作者
poppyver 發表於 13-12-19 14:12
同意, 我岩岩新婚幾個月, 99已經經常擺起個款迫我就範, 所以無論點都好, 合理既我會做, 唔合理既, 我彩佢都 ...
真係有苦自已知


大宅

積分: 1627


25#
發表於 13-12-20 05:25 |只看該作者
我99從來吾会問人, 就算我倆約左人都一定要佢个仔見佢, 說明我就吾緊要, 時時拆散鴛鴦


男爵府

積分: 8367

BK Milk勳章


26#
發表於 13-12-20 05:42 |只看該作者

回覆:每到大時大節,新抱們就呻到一地落葉...

我結婚果日一踏入男家門99已擺99款,好彩我大妗姐幫我出頭,新婚後既節日亦係女家約先所以confirm 先,所以依家99都習慣左唔簡正日,況且佢個細女嫁正個圍村大佬,做節食飯一定正日去果邊,係間中有d 說話聽下囉


水晶宮

積分: 51609


27#
發表於 13-12-20 13:52 |只看該作者
我唔知做左D咩好事,今年6299去左旅行,所以我呢幾日都唔開帖住喇!唔係呢版會好繁忙


男爵府

積分: 5982


28#
發表於 13-12-20 14:53 |只看該作者
rean_chau 發表於 13-12-20 00:43
我自己娘家邊曰做都無所謂,所以唔會嘈正唔正曰。其實正曰做又點,都係出街食,無人會煮。次次都係我地找數 ...
你仲慘過我喎
姑9一家會夾錢食飯,除開一人一半咁夾~
但佢地由兩口子,變成依家四口子,仲會帶埋工人同佢個99一齊食
口口聲聲話同我老公一齊夾錢請父母食飯,其實佢地連自己果邊既錢都俾唔足,要我地呢邊貼! 我請你就好地地,側側膊咁拎人著數仲扮哂均真,真係好唔順氣


男爵府

積分: 5982


29#
發表於 13-12-20 14:58 |只看該作者
ky0416 發表於 13-12-20 01:09
真係唔知有乜好爭
正日嗰日就算自己煮
買餸都零舍貴過人
我都係咁話,我自己情人節、平安夜果d都好少正日出去同人迫


男爵府

積分: 5982


30#
發表於 13-12-20 15:00 |只看該作者
miumiu250 發表於 13-12-20 05:42
我結婚果日一踏入男家門99已擺99款,好彩我大妗姐幫我出頭,新婚後既節日亦係女家約先所以confirm 先,所以 ...
你大妗姐做左d咩?


男爵府

積分: 5982


31#
發表於 13-12-20 15:07 |只看該作者
貧窮媽媽 發表於 13-12-20 13:52
我唔知做左D咩好事,今年6299去左旅行,所以我呢幾日都唔開帖住喇!唔係呢版會好繁忙 ...
我諗我6299呢世都唔會去旅行...好好享受呢幾日啦!


男爵府

積分: 5973


32#
發表於 13-12-21 13:51 |只看該作者
正日返去無問題, 但係做兩次節就有問題喇~~


彩鑽殿

積分: 610017

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第四回 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 HiPP勳章(1)


33#
發表於 13-12-21 14:01 |只看該作者

引用:所以,+第一年個頭要開得靚唔係以後比人食住

原帖由 momomoie 於 13-12-19 發表
所以, 第一年個頭要開得靚唔係以後比人食住就大wok
我99咁話唔水做節就真係咩節都無做




大宅

積分: 3460


34#
發表於 13-12-21 14:02 |只看該作者

回覆:每到大時大節,新抱們就呻到一地落葉...

係呀 我姑仔奶奶都有外家 但我就冇




大宅

積分: 3460


35#
發表於 13-12-21 14:04 |只看該作者

回覆:每到大時大節,新抱們就呻到一地落葉...

我仲慘 今日做冬已經要見公主姑仔 24號又話要同奶奶食飯 25號又話想同公主姑仔一家及奶奶食lunch 仲要歺歺我老公請晒全部人 又唔見佢叫我阿媽喎




大宅

積分: 2905


36#
發表於 13-12-21 14:26 |只看該作者

回覆:每到大時大節,新抱們就呻到一地落葉...

我倒返轉,後日正日返呀媽度,今晚去奶奶嗰邊.
純粹就大家返工,如果佢哋定咗日期,我要返工或者約咗人就唔去,兩邊都一樣.


珍珠宮

積分: 38036

畀面勳章


37#
發表於 13-12-21 15:20 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+momomoie+於+13-12-19+發表所

原帖由 pomanlife 於 13-12-21 發表
我99咁話唔水做節就真係咩節都無做
勁正囉

唔好點評我一大段野唔該 公仔點評好啦


彩鑽殿

積分: 610017

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第四回 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 HiPP勳章(1)


38#
發表於 13-12-21 16:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pomanlife+於+13-12-21+發表

原帖由 momomoie 於 13-12-21 發表
勁正囉
總有d搞屎棍/牛鬼蛇神呢




珍珠宮

積分: 38036

畀面勳章


39#
發表於 13-12-21 16:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+momomoie+於+13-12-21+發表勁

原帖由 pomanlife 於 13-12-21 發表
總有d搞屎棍/牛鬼蛇神呢


唔好點評我一大段野唔該 公仔點評好啦


複式洋房

積分: 317


40#
發表於 13-12-21 23:37 |只看該作者

引用:男家一定要做正日+-+用呢個原則黎計的話,+

原帖由 shpfamily 於 13-12-19 發表
男家一定要做正日 - 用呢個原則黎計的話, 一仔一女都結左婚果D...正日咪永遠無個女份囉?? 因為個女都要尊重 ...
睇到你尼段我都好想講一講,我隻c6有個妹都嫁左,新年咩日子都好都係同我地係我99到過,99梗係最開心啦,同我地講就要就男家,咁講個女婿應該都係外嫁俾佢個女既唔知係唔係咁攪到男家嗰邊個媽話個仔同個新抱都死左,自己冇仔同新抱


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo