自由報料

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 19943


21#
發表於 07-5-22 23:35 |只看該作者

Re: 將軍澳吉之島6月結業呀!

ME 3:cry:

Luzern 寫道:
me 2 :cry:

[quote]
cherryma 寫道:
今日見Sanrio都開始pack箱啦, 琴日睇啱件衫諗住買比大女今日已經無得賣啦 :-( :-( :-(

無左Jusco, 真係好可惜, 可唔慣呀 :-( :-( :-(

我寧願要一間大百貨都唔想開開埋埋啲舖頭仔
[/quote]


珍珠宮

積分: 38862

畀面勳章 BK Milk勳章


22#
發表於 07-5-22 23:43 |只看該作者

Re: 將軍澳吉之島6月結業呀!

嵐嵐21 寫道:
ME 3:cry:

[quote]
Luzern 寫道:
me 2 :cry:

[quote]
cherryma 寫道:
今日見Sanrio都開始pack箱啦, 琴日睇啱件衫諗住買比大女今日已經無得賣啦 :-( :-( :-(

無左Jusco, 真係好可惜, 可唔慣呀 :-( :-( :-(

我寧願要一間大百貨都唔想開開埋埋啲舖頭仔
[/quote][/quote]
me 4 :cry:


公爵府

積分: 25411

馬年勳章 減齡達人勳章 親子王國15週年勳章 好媽媽勳章


23#
發表於 07-5-25 20:48 |只看該作者

Re: 將軍澳吉之島6月結業呀!

今日開始第一階段大減價啦


複式洋房

積分: 277


24#
發表於 07-5-25 23:08 |只看該作者

Re: 將軍澳吉之島6月結業呀!

今晚買了隻CASIO嘅跳字表比亞女,折扣喺原價一半再九折.因為亞女隻錶開始壞壞地,所以見到隻錶十分開心.


男爵府

積分: 7696

好媽媽勳章 畀面勳章


25#
發表於 07-5-25 23:40 |只看該作者

Re: 將軍澳吉之島6月結業呀!

睇完有d失望,小童學生黑鞋同白波鞋一早包箱話會退貨,其餘貨品都唔覺得平,買左二條好靚裙比細路,算係有d收獲。


珊瑚宮

積分: 117763


26#
發表於 07-5-26 01:07 |只看該作者

Re: 將軍澳吉之島6月結業呀!

no need guess anymore, everybody.

Should be TASTE!!!

maybe the one (park N shop) locate in Hau Tak will be closed down


伯爵府

積分: 18078

畀面勳章


27#
發表於 07-5-26 02:27 |只看該作者

Re: 將軍澳吉之島6月結業呀!


大宅

積分: 2756


28#
發表於 07-5-26 02:52 |只看該作者

Re: 將軍澳吉之島6月結業呀!

我淨係想買返學鞋咋,咁即係唔使去睇啦 :-( :-(


大宅

積分: 1737


29#
發表於 07-5-26 09:43 |只看該作者

Re: 將軍澳吉之島6月結業呀!

有冇mami知道小童摺合3輪車(hello kitty個隻)有冇減價? 5月頭見到荃灣個間賣$199, 諗住等吉日再平d, 點知話賣晒! :-(
唔該去開買野既mami幫眼睇下, 十分唔該!


子爵府

積分: 14359

好媽媽勳章 醒目開學勳章


30#
發表於 07-5-26 09:57 |只看該作者

Re: 將軍澳吉之島6月結業呀!

我想知超市有冇折架?
我媽咪想買一隻平特價左約$9.9既果凍粉~
早幾日去藍田果間睇要$15.9...
個盒係有粉紅色又有黃色架...

另外我都想睇下3輪單車呀~有冇媽咪去左請報料
因為我住葵涌~


公爵府

積分: 28092


31#
發表於 07-5-26 14:20 |只看該作者

Re: 將軍澳吉之島6月結業呀!

超市冇折

kawai928 寫道:
我想知超市有冇折架?
我媽咪想買一隻平特價左約$9.9既果凍粉~
早幾日去藍田果間睇要$15.9...
個盒係有粉紅色又有黃色架...

另外我都想睇下3輪單車呀~有冇媽咪去左請報料
因為我住葵涌~


男爵府

積分: 7372


32#
發表於 07-5-26 20:36 |只看該作者

Re: 將軍澳吉之島6月結業呀!

唔好咁大期望~
我係超市做~
見到倉入面已經清左一半以上~
好多野都運左去其他店~
而且D新貨唔會再有折~


複式洋房

積分: 270


33#
發表於 07-5-26 23:33 |只看該作者

Re: 將軍澳吉之島6月結業呀!

大部份玩具(單車在內)八折, 少部份9折, 好多細路衫都冇折, 好失望, 所以只掃了一批玩具.

Luzern 寫道:
超市冇折

[quote]
kawai928 寫道:
我想知超市有冇折架?
我媽咪想買一隻平特價左約$9.9既果凍粉~
早幾日去藍田果間睇要$15.9...
個盒係有粉紅色又有黃色架...

另外我都想睇下3輪單車呀~有冇媽咪去左請報料
因為我住葵涌~
[/quote]


大宅

積分: 4262


34#
發表於 07-5-26 23:43 |只看該作者

Re: 將軍澳吉之島6月結業呀!

今日去到,好似唔使出$$,鬼C甘多人,不過睇落D野都唔係話真係甘平,好多都好舊甘,我既戰果你.......0,.....咩都無買就走LU :mrgreen:


珍珠宮

積分: 38862

畀面勳章 BK Milk勳章


35#
發表於 07-5-26 23:59 |只看該作者

Re: 將軍澳吉之島6月結業呀!

請問組合櫃及床,有冇折扣呀?
thx


大宅

積分: 2769


36#
發表於 07-5-27 17:06 |只看該作者

Re: 將軍澳吉之島6月結業呀!

yy02 寫道:
今日去到,好似唔使出$$,鬼C甘多人,不過睇落D野都唔係話真係甘平,好多都好舊甘,我既戰果你.......0,.....咩都無買就走LU :mrgreen:



絶對同意.
Lilypie Baby Ticker


侯爵府

積分: 23162

好媽媽勳章 醒目開學勳章


37#
發表於 07-5-27 17:30 |只看該作者

Re: 將軍澳吉之島6月結業呀!

我昨日去左,好似垃圾崗咁 ?-(
我係bebu mama~~我同bebu baba都好鍚bebu bb架~~bebu b你快d來啦!!!!be~~bu~~be~~ bu~~


大宅

積分: 4760


38#
發表於 07-5-27 17:35 |只看該作者

Re: 將軍澳吉之島6月結業呀!

記著問吓你想買的有冇折,今朝買了一set床單被袋和冷氣被,到俾錢時先話冇折;買小童鞋又是冇折!(周圍掛x折,呃人 )


別墅

積分: 537


39#
發表於 07-5-27 19:02 |只看該作者

Re: 將軍澳吉之島6月結業呀!

我姑仔買咗條短褲 $39, 一條長褲 $79.9, 都係折實咗, 無得再折, 大大隻字寫住2折只係veeko 及wanko咋.


公爵府

積分: 25411

馬年勳章 減齡達人勳章 親子王國15週年勳章 好媽媽勳章


40#
發表於 07-5-28 06:03 |只看該作者

Re: 將軍澳吉之島6月結業呀!

popuimami 寫道:
我姑仔買咗條短褲 $39, 一條長褲 $79.9, 都係折實咗, 無得再折, 大大隻字寫住2折只係veeko 及wanko咋.


係呀, 我係家品部買左幾樣野, 上面明明掛住9折, 排隊比錢鬼咁多人, 排到去先話無折, 真係搵笨, 亞女又係都要我買, 所以我唔會再去啦, 得個排字

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo