自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 13913

2023年兔年勳章 2021可愛聖誕B勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


21#
發表於 07-5-21 10:48 |只看該作者

Re: 現在搬屋公司仲有冇主動收茶錢 ?

$1200 - $1500 一d都唔貴喇
月頭我阿哥搬屋, 搵朋友幫手搬仲甘呀.....計條數過你睇

早午晚3餐, 加一日汽水野飲 果道都成千呀
貨車利是 $500....因為貨車坐唔到咁多人,其他人坐的士去....
最緊要係搬野自己要幫手搬

請搬屋公司搬就唔洗自己做.....又唔洗欠人地人情

唔俾Tps 咪唔俾囉, 佢唔問我, 我100% 唔會俾, 佢有人工架
係, 佢地係有人工, 不過你俾開工利是佢地, 佢地就會錫住你d野多d囉



火石 寫道:
如果佢唔問, 我就一定唔俾啦,
咁佢會唔會企係度 唔走架
死啦, 我好鬼"孤寒"架喎,
廿蚊都唔想俾喎 :mrgreen: :mrgreen:
剛剛打去問過幾間, $1200 - $1500,
嘩如果仲要 Tips, 咪 好昂貴囉 !
死得死得


禁止訪問

積分: 19394


22#
發表於 07-5-21 10:52 |只看該作者

Re: 現在搬屋公司仲有冇主動收茶錢 ?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 19394


23#
發表於 07-5-21 10:55 |只看該作者

Re: 現在搬屋公司仲有冇主動收茶錢 ?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13913

2023年兔年勳章 2021可愛聖誕B勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


24#
發表於 07-5-21 11:01 |只看該作者

Re: 現在搬屋公司仲有冇主動收茶錢 ?

我自己會咁做,搬之前一人派一封開工利是,
如果佢地搬得好,咁咪再另外俾Tips囉(俾一條大數工頭,等佢地自己分)
搬得唔順你心意,態度唔好既....咁咪唔好再俾Tips囉!!

火石 寫道:
twc729

即係話 Tips 應該搬之前 俾




禁止訪問

積分: 19394


25#
發表於 07-5-21 11:05 |只看該作者

Re: 現在搬屋公司仲有冇主動收茶錢 ?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13913

2023年兔年勳章 2021可愛聖誕B勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


26#
發表於 07-5-21 11:15 |只看該作者

Re: 現在搬屋公司仲有冇主動收茶錢 ?

話明利是. 緊係用利是封入啦

火石 寫道:
twc729

咁是否真係搵個 "利是封" 入錢---- 開工利是 ?
定係口頭講句, 拎個意頭呢 , 其實係直接俾錢的, ?


侯爵府

積分: 24357


27#
發表於 07-5-21 15:32 |只看該作者

Re: 現在搬屋公司仲有冇主動收茶錢 ?

我搵開o個間就老闆自己講明唔駛俾tips.
個老闆會上o黎睇你屋企有幾多野, 然後番去打埋報價單俾你, 你覺得ok先簽約. 佢係貴d, 但唔駛執野, 搬時佢幫你執哂pack好, 你只需要坐o係度睇住佢地搬. 搬前佢會問你要幾多個紙箱, 然後send俾你放跟身貴重&私人野, 例如底底. 搬完之後個阿頭問你攞尾數, 一毫字tips都無問我攞. 有一次搬時落大雨, 佢地就用保鮮紙幫我pack哂所有野, 自己淋到隻狗咁都無問我攞tips, 我老公唔忍心, 俾300蚊叫佢地食左飯先搬. 搬完佢地再拆箱時發現整爛左我一隻磁spoon, 佢地仲同我道歉! 之後我老公再俾多500蚊佢地, 佢地千萬句多謝. 所以就算佢貴我都用佢地!


禁止訪問

積分: 19394


28#
發表於 07-5-21 15:35 |只看該作者

Re: 現在搬屋公司仲有冇主動收茶錢 ?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 564


29#
發表於 07-5-21 15:44 |只看該作者

Re: 現在搬屋公司仲有冇主動收茶錢 ?

maggiejane 寫道:
我搵開o個間就老闆自己講明唔駛俾tips.
個老闆會上o黎睇你屋企有幾多野, 然後番去打埋報價單俾你, 你覺得ok先簽約. 佢係貴d, 但唔駛執野, 搬時佢幫你執哂pack好, 你只需要坐o係度睇住佢地搬. 搬前佢會問你要幾多個紙箱, 然後send俾你放跟身貴重&私人野, 例如底底. 搬完之後個阿頭問你攞尾數, 一毫字tips都無問我攞. 有一次搬時落大雨, 佢地就用保鮮紙幫我pack哂所有野, 自己淋到隻狗咁都無問我攞tips, 我老公唔忍心, 俾300蚊叫佢地食左飯先搬. 搬完佢地再拆箱時發現整爛左我一隻磁spoon, 佢地仲同我道歉! 之後我老公再俾多500蚊佢地, 佢地千萬句多謝. 所以就算佢貴我都用佢地!


你地咁豪的?咁佢地收你幾多$$


大宅

積分: 4067


30#
發表於 07-5-21 15:44 |只看該作者

Re: 現在搬屋公司仲有冇主動收茶錢 ?

火石:
原來你開了topic,有冇收到我pm?再講一次吧!
我舊年搬屋找這間, 陳生記搬屋公司.
http://www.cskee.com.hk tel.:25783937
我是朋友介紹的,因圍內很多朋友試過, 我覺得他們服务十分好,搬前上來睇過我要搬的東西,講好晒價錢ok就落紙盒及膠箱給我放嘢,因我太多雜物,不夠他又多給我一些,我是第一次搬屋沒經驗,到搬那日約定時间都未執好,他們二話不說幫我把濕星嘢放哂落膠箱,在上面纏膠膜確保不会跌出來,电器傢俬也有纏來保護,全程五六個大隻佬都無粗口,(初時我都幾怕,因我有兩個十幾歲女,)搬好晒叫你check過晒才收錢,講幾多收幾多,無話問攞貼士,收完就約你幾時收箱,我就話等我打給他才好來,因我搬完已暈低咁滯,都唔知幾時才可執好的嘢,他也說ok。
你可打去叫他找人上門格下價,你告訴老細是塘尾道搬去葵涌村的梁太介紹的,叫他收平dd。


別墅

積分: 564


31#
發表於 07-5-21 15:47 |只看該作者

Re: 現在搬屋公司仲有冇主動收茶錢 ?

火石 寫道:
[size=x-large]有冇人知 新紙盒去邊到有得買?
幾錢一個?


私以前幫公司搬屋,問過價新的要成$1x,好貴,建議你不如自已去買紅白藍,又平又大個


伯爵府

積分: 18386

好媽媽勳章


32#
發表於 07-5-21 15:55 |只看該作者

Re: 現在搬屋公司仲有冇主動收茶錢 ?

我妹幾年前第一次搵搬屋公司搬,上來報左價,但我們想睇下其他d先決定,咁又要我地落住定又死都唔走..好la,咁我地見咁煩就比佢地搬啦,報價時又話用5.5幫我地,後來又變左3.3,咁又要我地自己出錢call多架van先好免強搬得哂d野,好la,仲要一路搬一路亞支亞左,又話我地多野...仲打鬼爛我妹盞燈 最後我媽見佢地搬得咁辛苦都一人比$100佢地

第二次搬搵另一間公司(我在yahoo拍賣場找的話是基督徒),快手專業(包拆包裝),好滿意~(貴小小)
又冇問攞 tips,不過我媽又係見佢地搬得咁辛苦,又買汽水,又一人比 $100 兩次搬都係搬完先比

另外,我自己都搵過朋友搬,都係搬完請人地食餐飯幾百元,租車,汽水,利是...加埋也差不多錢,但就要自己落手落腳搬,同埋始終唔係專業,好多野如床呀,柜....都要自己裝,所以好似之前個媽媽話頭,比人搬唔洗欠人人情 ,乾手淨腳
我家有一隻似狗的貓b ,一隻寄居狗b ~
日日貓狗大戰^^


侯爵府

積分: 24357


33#
發表於 07-5-21 15:59 |只看該作者

Re: 現在搬屋公司仲有冇主動收茶錢 ?

唔好咁講啦, 第一次佢地收我4500. 佢地真係搬得好辛苦, 出面落哂狗屎咁, 我就坐o係度睇電視.自己知自己事, 唔計傢俱屋企成180箱野, 佢地又要幫你拆完又砌番. 剩係包野都由9點包到1點, 之後搬完都8點啦! 佢地都係賺辛苦錢, 態度服務好都值得ge~
第二次d野勁多一倍, 收7500.
octoct 寫道:
你地咁豪的?咁佢地收你幾多$$


禁止訪問

積分: 19394


34#
發表於 07-5-21 16:00 |只看該作者

Re: 現在搬屋公司仲有冇主動收茶錢 ?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 19394


35#
發表於 07-5-21 16:02 |只看該作者

Re: 現在搬屋公司仲有冇主動收茶錢 ?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 564


36#
發表於 07-5-21 16:05 |只看該作者

Re: 現在搬屋公司仲有冇主動收茶錢 ?

火石

搬運公司會提議你,你再加多十零個便ok

我會去文具店買bubble紙來包住d易碎品


禁止訪問

積分: 19394


37#
發表於 07-5-21 16:14 |只看該作者

Re: 現在搬屋公司仲有冇主動收茶錢 ?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 19394


38#
發表於 07-5-21 16:19 |只看該作者

Re: 現在搬屋公司仲有冇主動收茶錢 ?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24357


39#
發表於 07-5-21 16:20 |只看該作者

Re: 現在搬屋公司仲有冇主動收茶錢 ?

佢地幫我pack完箱之後, 搬到新屋會幫你拆番, 然後問你d野擺o係邊, 擺番o係原位, 所以即刻知有乜野爛左.
但一般公司係唔會幫你pack野, 搬之前自己pack好哂一箱箱, 然後搬到新屋放低就完成. 所以佢地收得貴.


禁止訪問

積分: 19394


40#
發表於 07-5-21 16:22 |只看該作者

Re: 現在搬屋公司仲有冇主動收茶錢 ?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo