火石 寫道:
如果佢唔問, 我就一定唔俾啦,
咁佢會唔會企係度 唔走架![]()
死啦, 我好鬼"孤寒"架喎,
廿蚊都唔想俾喎 :mrgreen: :mrgreen:
剛剛打去問過幾間, $1200 - $1500,
嘩如果仲要 Tips, 咪 好昂貴囉 !
死得死得![]()
![]()

maggiejane 寫道:
我搵開o個間就老闆自己講明唔駛俾tips.
個老闆會上o黎睇你屋企有幾多野, 然後番去打埋報價單俾你, 你覺得ok先簽約. 佢係貴d, 但唔駛執野, 搬時佢幫你執哂pack好, 你只需要坐o係度睇住佢地搬. 搬前佢會問你要幾多個紙箱, 然後send俾你放跟身貴重&私人野, 例如底底. 搬完之後個阿頭問你攞尾數, 一毫字tips都無問我攞. 有一次搬時落大雨, 佢地就用保鮮紙幫我pack哂所有野, 自己淋到隻狗咁都無問我攞tips, 我老公唔忍心, 俾300蚊叫佢地食左飯先搬. 搬完佢地再拆箱時發現整爛左我一隻磁spoon, 佢地仲同我道歉! 之後我老公再俾多500蚊佢地, 佢地千萬句多謝. 所以就算佢貴我都用佢地!
最後我媽見佢地搬得咁辛苦都一人比$100佢地