跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1414


381#
發表於 08-1-9 18:49 |只看該作者
原文章由 余魚媽 於 08-1-9 17:59 發表
幾大個先可以用車仔?你地用mud揹帶?我係網上訂過sling,但唔識用,好彩可以退貨。
...


我用緊combi 車仔 - 初生1個月開始可以用
combi揹帶 - 初生 (有兩款, 1個月&3個月)

sling 我都想買, 唔知babyoutlet有無?
(順便可以走去問下個sales掂用)


別墅

積分: 764


382#
發表於 08-1-9 20:00 |只看該作者
原文章由 sum2410 於 08-1-9 10:30 發表
你地會唔會打肺炎鏈球菌針?如果會準備幾時去打?
好似好慘咁每個月都要打針~

我會打呀...
好似係過左2個月就可以打.. 等我去check番d資料再話你知..


別墅

積分: 764


383#
發表於 08-1-9 20:01 |只看該作者
原文章由 tsznok 於 08-1-9 11:23 發表
jd,

尋晚同今日都試過個泵喇,果然好掂!我餵完呀妹先泵奶,冇按摩下都泵到4-5安,暫時比用avent手泵可以泵多0.5-1.5安,amenda果然貴得有道理!

頭2次用已經可以咁.. 咁你遲d應可以再多d.. 我都係越泵越多的..
咁你覺得個軟膜有無幫助? 有無試過唔用個膜泵呀?


別墅

積分: 764


384#
發表於 08-1-9 20:07 |只看該作者
原文章由 linglaulau 於 08-1-9 15:29 發表



我住TKO.... 最遠帶過佢去TST...
帶齊野去邊都唔係問題... 我諗緊買條sling... 等出街都可以埋身餵... 唔洗帶咁多野出街....

我都係住TKO.. 我地係街坊喎~~
我最遠帶阿囡去過沙田.. 單拖推車仔..
我又試過帶阿囡去campsite搵老公.. 老公去左露營...
我同老公仲帶過阿b去大排檔食飯..
其實唔駛太擔心.. 做足準備就ok啦.. 最重要係搵定地方餵奶啫(我未夠膽周街餵)


別墅

積分: 764


385#
發表於 08-1-9 20:14 |只看該作者
原文章由 sum2410 於 08-1-9 17:54 發表
有個按摩course 係佐敦~護協舉辦

我都有興趣喎.. 但駛唔駛係會員先可以參加


別墅

積分: 764


386#
發表於 08-1-9 20:16 |只看該作者
原文章由 珊珊媽媽 於 08-1-9 18:49 發表


我用緊combi 車仔 - 初生1個月開始可以用
combi揹帶 - 初生 (有兩款, 1個月&3個月)

sling 我都想買, 唔知babyoutlet有無?
(順便可以走去問下個sales掂用)

我用graco車仔連搖籃.. 個搖籃可以做埋carseat..
babyoutlet有sling賣的..


大宅

積分: 1414


387#
發表於 08-1-9 20:58 |只看該作者

回覆 #1 JD11 的文章

好呀, 等我明天去baby outlet行個圈
順便買埋多奶茶
thanks~


侯爵府

積分: 21494

好媽媽勳章


388#
發表於 08-1-9 21:19 |只看該作者
聽日我都開始俾四姐試用奶樽餵奶...希望得啦!
好擔心...

原文章由 sum2410 於 08-1-9 13:08 發表
我個仔都係咁,個日比婆婆睇住佢,我去復診,阿仔竟然肯食....仲食晒5安奶。我點都無餵過咁多,最多兩安唔肯食,之後喊,都唔知佢地係唔係真係咁醒~ ...
§ 為左食得好又健康啲,靚太橫行廚房中… §


侯爵府

積分: 21494

好媽媽勳章


389#
發表於 08-1-9 21:29 |只看該作者
我住荃灣,最遠單拖同個女去馬鞍山,因為我唔知醜可以周街餵,所以完全冇問題...好似今晚去愉城果邊食日本野,都係邊食邊餵,格格~~~

原文章由 sum2410 於 08-1-9 13:11 發表
各位0711人奶媽咪你地最遠帶過bb去邊?
等我有d信心帶佢去遠d,佢未離開過住既地方車程超過10分鐘既地方。我唔敢帶佢去咁遠,不過有個course我好想同bb一齊去玩,不過坐車就要約1小時,哈哈 都唔知去唔去好~:cry: ...
§ 為左食得好又健康啲,靚太橫行廚房中… §


侯爵府

積分: 21494

好媽媽勳章


390#
發表於 08-1-9 21:31 |只看該作者
佢長期猛長期傢...出世到而家都係日日狂食,唉...我都唔諗咁多喇,佢食就俾啦...:-|

原文章由 linglaulau 於 08-1-9 15:25 發表


6WK 係猛長期呀! 係會勁食架~~ 我個女嗰時都係咁食... 成日冇停口咁滯呀!! 不過都要識分佢係真係食定當你係奶咀... 要佢大大啖啜先好比佢食.... 我嗰時就係唔識分.... 佢mu mu 吓都比佢啜... 啜到佢瞓著.... 比佢 ...
§ 為左食得好又健康啲,靚太橫行廚房中… §


侯爵府

積分: 21494

好媽媽勳章


391#
發表於 08-1-9 21:34 |只看該作者
其實唔一定要買sling,我好簡單用條透氣料既bb被仔'嬲'住就黎傢喇,方便又易拎出街,餵完塞番入袋就算~

原文章由 linglaulau 於 08-1-9 15:29 發表



我住TKO.... 最遠帶過佢去TST...
帶齊野去邊都唔係問題... 我諗緊買條sling... 等出街都可以埋身餵... 唔洗帶咁多野出街....
§ 為左食得好又健康啲,靚太橫行廚房中… §


侯爵府

積分: 21494

好媽媽勳章


392#
發表於 08-1-9 21:37 |只看該作者
我有飲多奶茶傢,唔可以話飲左就即時勁好奶,但有d幫助~

原文章由 珊珊媽媽 於 08-1-9 18:37 發表
我聽人地話飲開奶茶

不過我仲未試, 我想買黎試下睇係咪有幫助, 因為就返工啦, 想快d儲到d冰奶

其他媽咪有無飲過?
§ 為左食得好又健康啲,靚太橫行廚房中… §


侯爵府

積分: 21494

好媽媽勳章


393#
發表於 08-1-9 21:39 |只看該作者
我覺得多個膜舒服d,冇咁"夾硬feel"!

原文章由 JD11 於 08-1-9 20:01 發表

頭2次用已經可以咁.. 咁你遲d應可以再多d.. 我都係越泵越多的..
咁你覺得個軟膜有無幫助? 有無試過唔用個膜泵呀?
§ 為左食得好又健康啲,靚太橫行廚房中… §


大宅

積分: 2118


394#
發表於 08-1-9 22:52 |只看該作者
我都係住TKO, 原來咁多0711媽咪住附近


原文章由 JD11 於 08-1-9 20:07 發表

我都係住TKO.. 我地係街坊喎~~
我最遠帶阿囡去過沙田.. 單拖推車仔..
我又試過帶阿囡去campsite搵老公.. 老公去左露營...
我同老公仲帶過阿b去大排檔食飯..
其實唔駛太擔心.. 做足準備就ok啦.. 最重 ...


男爵府

積分: 7224


395#
發表於 08-1-9 23:10 |只看該作者
我住葵芳,好近喎
原文章由 tsznok 於 08-1-9 21:29 發表
我住荃灣,最遠單拖同個女去馬鞍山,因為我唔知醜可以周街餵,所以完全冇問題...好似今晚去愉城果邊食日本野,都係邊食邊餵,格格~~~


男爵府

積分: 7224


396#
發表於 08-1-9 23:13 |只看該作者
幾時呀?點報名?一齊去ar?玩完後去飲茶ar?
原文章由 sum2410 於 08-1-9 17:54 發表
有個按摩course 係佐敦~護協舉辦


侯爵府

積分: 21494

好媽媽勳章


397#
發表於 08-1-10 08:33 |只看該作者
係?!不過我地好快就搬去沙田喇,而家呢度唔夠住,而家荃灣呢邊d空氣真係好差,住左4年,都係唔習慣 (我嫁之前住馬鞍山)....

原文章由 余魚媽 於 08-1-9 23:10 發表
我住葵芳,好近喎
§ 為左食得好又健康啲,靚太橫行廚房中… §


侯爵府

積分: 21494

好媽媽勳章


398#
發表於 08-1-10 09:49 |只看該作者
仲有十日我就番工喇...今日我會開始叫四姐用奶樽儂人奶...

唉,唔知點解,一想到開始唔俾三妹埋身食奶時,雖然我都會照用泵泵出黎餵,呀女食既都係人奶,而夜晚我都會照俾呀女埋身食...但我好唔開心,真係好唔開心,感覺好似同個女少左份連繫咁!果份唔開心直頭係想喊出黎~!

我心入面有好多擔心!
三妹好黐我,又成日都要埋身食 (2-3小時一次),有時佢想訓時,都要堐身啜幾啖,我知佢擺明當我係人肉奶咀,但我心底又好安心又樂意俾佢...試過俾佢食奶咀...唉,一擺入口佢已經反胃,試過幾次都係咁...以後我唔o向屋企時,得四姐向度點算?!

有冇人好似我咁?!定係我真係黐左線?
§ 為左食得好又健康啲,靚太橫行廚房中… §


別墅

積分: 764


399#
發表於 08-1-10 10:32 |只看該作者
原文章由 tsznok 於 08-1-10 09:49 發表
仲有十日我就番工喇...今日我會開始叫四姐用奶樽儂人奶...

唉,唔知點解,一想到開始唔俾三妹埋身食奶時,雖然我都會照用泵泵出黎餵,呀女食既都係人奶,而夜晚我都會照俾呀女埋身食...但我好唔開心,真係好唔開心,感覺好 ...

我都明.. 因為俾阿囡埋身食.. 真係開心好多.. 個種滿足感同溫暖的感覺真係無法形容..
但無計啦.. 鬼叫要開工咩.. 唯有爭取返工前放工後同放假埋身俾佢食囉..
bb好叻架.. 佢好快就調節到..
好似我個囡咁.. 初初唔全埋身.. 泵出黎俾佢食.. 佢係會食.. 但食得好dirty.. 同埋成日周身郁.. 唔鐘意.. 但過左幾日佢又接受左.. 之後每次一埋身食.. 佢就會好冧.. 食得好開心.. 仲會一路食一路笑.. 我真係冧到暈..
你唔駛唔開心架.. 你阿囡到時都會一有得埋身食就會冧死你..


男爵府

積分: 6482


400#
發表於 08-1-10 11:27 |只看該作者
原文章由 余魚媽 於 08-1-9 17:59 發表
我仲未敢單拖出街,一係同印印,一係同老公,幾遠都無問題啦!
但係最慘係要趕時間出門,亞b就突然玩野,屎尿奶齊call,無次可以準時。
係呢,幾大個先可以用車仔?你地用mud揹帶?我係網上訂過sling,但唔識用,好彩可以退貨。
...


我0個架係combi車仔
由nb已經可以比佢用
不過我到滿月先比佢用
揹帶我有好多條,有打橫揣,打直揹都有sling
不過呀仔唔鍾意打橫抱(除左食奶)
所以e ka要用打直揹

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo