跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 16277

好媽媽勳章


381#
發表於 08-1-3 13:12 |只看該作者
原文章由 蛋蛋媽 於 08-1-3 13:09 發表
究竟肚痛佢地會點架? 會大喊定點, 我阿蛋琴日痾左5次, 琴晚我番到去成晚"yimyim悶悶"咁, 但又唔係喊, 要我抱又唔肯瞓... 我都要買定支我朮油看門口先:-|

...

我諗佢會唔同平時咁, 好痛時會喊, 唔係咁痛時, 可能鬼食泥咁聲卦?


伯爵府

積分: 15130

畀面勳章


382#
發表於 08-1-3 13:14 |只看該作者
唔係啩, 你屋企雖然都近, 但要上山落山, 如果行我估起碼要45min至一個鍾啦...鱷魚又爬得咁慢

原文章由 shirleytong28 於 08-1-3 11:55 發表
蛋媽 你建議果度 我可以行路去


子爵府

積分: 10535


383#
發表於 08-1-3 13:15 |只看該作者
咁即好番啦,咁就好啦﹗

原文章由 shirleytong28 於 08-1-3 13:00 發表
有心啦 佢情況係審慎樂觀,今日無痾同嘔,食得訓得同玩得


男爵府

積分: 7640


384#
發表於 08-1-3 13:18 |只看該作者
mud你咁少入黎吹水架,勤力d啦

原文章由 Doraemon_ng 於 08-1-3 13:07 發表

食得訓得又玩得, 即係無事咯!
恭喜晒!


伯爵府

積分: 15130

畀面勳章


385#
發表於 08-1-3 13:18 |只看該作者
死啦, 可能佢琴晚真係肚痛我冇理佢tim,
你講得好好笑, 鬼食泥咁聲即係點架....

原文章由 Doraemon_ng 於 08-1-3 13:12 發表

我諗佢會唔同平時咁, 好痛時會喊, 唔係咁痛時, 可能鬼食泥咁聲卦?


子爵府

積分: 10535


386#
發表於 08-1-3 13:18 |只看該作者
有無人用緊EXCEL 2007?我想問係邊到可以禁到列印預覽?


伯爵府

積分: 15130

畀面勳章


387#
發表於 08-1-3 13:21 |只看該作者
最終冇去呀, 我驚c6 13號唔肯去, 我決定第一次留番比你地lor...:loveliness:

原文章由 水怪 於 08-1-3 12:50 發表
蛋媽
你12月31日有無去摘士多呀?


男爵府

積分: 7640


388#
發表於 08-1-3 13:22 |只看該作者
鱷少就會典黎典去,行唔安坐唔樂,yimyim悶悶,又想喊,摸佢肚仔,佢就係實既 但暖,有d bb係凍既

若果買我朮油 記住同藥房講綠色既油 唔要黃色既 大概八蚊枝


原文章由 蛋蛋媽 於 08-1-3 13:09 發表
究竟肚痛佢地會點架? 會大喊定點, 我阿蛋琴日痾左5次, 琴晚我番到去成晚"yimyim悶悶"咁, 但又唔係喊, 要我抱又唔肯瞓... 我都要買定支我朮油看門口先:-|

...


子爵府

積分: 10535


389#
發表於 08-1-3 13:29 |只看該作者
你咁忍得,唔似你喎﹗ 到等到13號,你等唔等得切呀﹗:lol

原文章由 蛋蛋媽 於 08-1-3 13:21 發表
最終冇去呀, 我驚c6 13號唔肯去, 我決定第一次留番比你地lor...:loveliness:


子爵府

積分: 10535


390#
發表於 08-1-3 13:30 |只看該作者
我尋晚發左個夢,好唔開心架﹗好彩唔係事實黎架渣﹗


男爵府

積分: 7640


391#
發表於 08-1-3 13:36 |只看該作者
我尋晚發左個夢,好開心架!希望呢個係事實啦

原文章由 水怪 於 08-1-3 13:30 發表
我尋晚發左個夢,好唔開心架﹗好彩唔係事實黎架渣﹗


子爵府

積分: 10535


392#
發表於 08-1-3 13:38 |只看該作者
你夢見你中左金多寶呀?:lol

原文章由 shirleytong28 於 08-1-3 13:36 發表
我尋晚發左個夢,好開心架!希望呢個係事實啦


子爵府

積分: 10535


393#
發表於 08-1-3 13:41 |只看該作者
我間舖既商場有間賣蔘茸海味既尋晚比人爆左﹗今朝番黎好多差佬﹗間舖成個玻璃門整甩左出黎﹗ 好勁,原全無驚動保安﹗


伯爵府

積分: 16277

好媽媽勳章


394#
發表於 08-1-3 13:42 |只看該作者
原文章由 shirleytong28 於 08-1-3 13:18 發表
mud你咁少入黎吹水架,勤力d啦

收到, 我會俾心機入多d 來架!


伯爵府

積分: 16277

好媽媽勳章


395#
發表於 08-1-3 13:42 |只看該作者
原文章由 蛋蛋媽 於 08-1-3 13:18 發表
死啦, 可能佢琴晚真係肚痛我冇理佢tim,
你講得好好笑, 鬼食泥咁聲即係點架....

即係ee 我我咁. 又唔知佢講咩個隻啦!


伯爵府

積分: 16277

好媽媽勳章


396#
發表於 08-1-3 13:44 |只看該作者
原文章由 水怪 於 08-1-3 13:41 發表
我間舖既商場有間賣蔘茸海味既尋晚比人爆左﹗今朝番黎好多差佬﹗間舖成個玻璃門整甩左出黎﹗ 好勁,原全無驚動保安﹗

個班保安訓左覺呀?居然無人發覺?


伯爵府

積分: 16277

好媽媽勳章


397#
發表於 08-1-3 13:45 |只看該作者
我夠鐘開工, 要閃人啦! 888888


伯爵府

積分: 15130

畀面勳章


398#
發表於 08-1-3 13:50 |只看該作者
OK, 唔該哂!

今朝姐姐同我講你個仔都病, 我問佢點知, 佢話佢地用msn 溝通....唉, 又講大話啦, msn? 你估情侶咩...咁有情趣, 煲過粥就真, 你有冇叫你auntie唔可以講電話架?

原文章由 shirleytong28 於 08-1-3 13:22 發表
鱷少就會典黎典去,行唔安坐唔樂,yimyim悶悶,又想喊,摸佢肚仔,佢就係實既 但暖,有d bb係凍既

若果買我朮油 記住同藥房講綠色既油 唔要黃色既 大概八蚊枝


...


子爵府

積分: 10535


399#
發表於 08-1-3 13:52 |只看該作者
吓...栗子由朝到晚到成日係到EE我我架喎,唔通佢肚痛

原文章由 Doraemon_ng 於 08-1-3 13:42 發表

即係ee 我我咁. 又唔知佢講咩個隻啦!


子爵府

積分: 10535


400#
發表於 08-1-3 13:59 |只看該作者
乜你地2個個工人好FD架?

原文章由 蛋蛋媽 於 08-1-3 13:50 發表
OK, 唔該哂!

今朝姐姐同我講你個仔都病, 我問佢點知, 佢話佢地用msn 溝通....唉, 又講大話啦, msn? 你估情侶咩...咁有情趣, 煲過粥就真, 你有冇叫你auntie唔可以講電話架?

...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo