立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 16277
原文章由 蛋蛋媽 於 08-1-3 13:09 發表 究竟肚痛佢地會點架? 會大喊定點, 我阿蛋琴日痾左5次, 琴晚我番到去成晚"yimyim悶悶"咁, 但又唔係喊, 要我抱又唔肯瞓... 我都要買定支我朮油看門口先:-| ...
積分: 15130
原文章由 shirleytong28 於 08-1-3 11:55 發表 蛋媽 你建議果度 我可以行路去
子爵府
積分: 10535
原文章由 shirleytong28 於 08-1-3 13:00 發表 有心啦 佢情況係審慎樂觀,今日無痾同嘔,食得訓得同玩得
男爵府
積分: 7640
原文章由 Doraemon_ng 於 08-1-3 13:07 發表 食得訓得又玩得, 即係無事咯! 恭喜晒!
原文章由 Doraemon_ng 於 08-1-3 13:12 發表 我諗佢會唔同平時咁, 好痛時會喊, 唔係咁痛時, 可能鬼食泥咁聲卦?
原文章由 水怪 於 08-1-3 12:50 發表 蛋媽 你12月31日有無去摘士多呀?
原文章由 蛋蛋媽 於 08-1-3 13:21 發表 最終冇去呀, 我驚c6 13號唔肯去, 我決定第一次留番比你地lor...:loveliness:
原文章由 水怪 於 08-1-3 13:30 發表 我尋晚發左個夢,好唔開心架﹗好彩唔係事實黎架渣﹗
原文章由 shirleytong28 於 08-1-3 13:36 發表 我尋晚發左個夢,好開心架!希望呢個係事實啦
原文章由 shirleytong28 於 08-1-3 13:18 發表 mud你咁少入黎吹水架,勤力d啦
原文章由 蛋蛋媽 於 08-1-3 13:18 發表 死啦, 可能佢琴晚真係肚痛我冇理佢tim, 你講得好好笑, 鬼食泥咁聲即係點架....
原文章由 水怪 於 08-1-3 13:41 發表 我間舖既商場有間賣蔘茸海味既尋晚比人爆左﹗今朝番黎好多差佬﹗間舖成個玻璃門整甩左出黎﹗ 好勁,原全無驚動保安﹗
原文章由 shirleytong28 於 08-1-3 13:22 發表 鱷少就會典黎典去,行唔安坐唔樂,yimyim悶悶,又想喊,摸佢肚仔,佢就係實既 但暖,有d bb係凍既 若果買我朮油 記住同藥房講綠色既油 唔要黃色既 大概八蚊枝 ...
原文章由 Doraemon_ng 於 08-1-3 13:42 發表 即係ee 我我咁. 又唔知佢講咩個隻啦!
原文章由 蛋蛋媽 於 08-1-3 13:50 發表 OK, 唔該哂! 今朝姐姐同我講你個仔都病, 我問佢點知, 佢話佢地用msn 溝通....唉, 又講大話啦, msn? 你估情侶咩...咁有情趣, 煲過粥就真, 你有冇叫你auntie唔可以講電話架? ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy