想生BB

跳至

首頁

尾頁
   8


大宅

積分: 2717


381#
發表於 14-9-15 22:18 |只看該作者
剛剛驗了綠d.... 白板


別墅

積分: 527


382#
發表於 14-9-15 23:10 |只看該作者

回覆:9 月 17日due day ! 入來傾吓計啦!

到今日都仲係咁,係咪無望啦
myphoto.jpg




大宅

積分: 2717


383#
發表於 14-9-15 23:47 |只看該作者
siumojai 發表於 14-9-15 23:10
到今日都仲係咁,係咪無望啦
你深左好耐oh.. 所以應該唔係m 前哄 =]


男爵府

積分: 7778


384#
發表於 14-9-16 00:13 |只看該作者

引用:剛剛驗了綠d....+白板+

原帖由 02November 於 14-09-15 發表
剛剛驗了綠d.... 白板
我都係,但今晚明顯有右邊扯住,快d due day





男爵府

積分: 7778


385#
發表於 14-9-16 00:13 |只看該作者

引用:到今日都仲係咁,係咪無望啦+ +

原帖由 siumojai 於 14-09-15 發表
到今日都仲係咁,係咪無望啦
無驗過綠d?




別墅

積分: 527


386#
發表於 14-9-16 00:14 |只看該作者

引用:Quote:siumojai+發表於+14-9-15+23:10+到今

原帖由 02November 於 14-09-15 發表
你深左好耐oh.. 所以應該唔係m 前哄 =]
但無再加深。。。綠d又白雪雪




別墅

積分: 527


387#
發表於 14-9-16 00:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siumojai+於+14-09-15+發表到

原帖由 yanbeebee 於 14-09-16 發表
無驗過綠d?
白雪雪呀 又無再加深。




別墅

積分: 527


388#
發表於 14-9-16 00:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+02November+於+14-09-15+發表

原帖由 yanbeebee 於 14-09-16 發表
我都係,但今晚明顯有右邊扯住,快d due day
我左邊,由紅d變深開始扯,呢兩日更明顯




大宅

積分: 2717


389#
發表於 14-9-16 06:41 |只看該作者
yanbeebee 發表於 14-9-16 00:13
我都係,但今晚明顯有右邊扯住,快d due day
但係你c6見到極淺線.. 我冇oh..


大宅

積分: 2717


390#
發表於 14-9-16 06:46 |只看該作者
我想知道大家既扯下扯下係咪時有時冇ga ?? 我記得m前痛好似係持續性..


男爵府

積分: 5190


391#
發表於 14-9-16 07:51 |只看該作者

回覆:9 月 17日due day ! 入來傾吓計啦!

各位,我啱啱心郁郁走去驗綠d....有個好淺好淺好淺嘅控,幫幫眼,淺到影相出黎都唔係好睇到咁,唔知我有無眼花。
myphoto.jpg



我是一隻大草蚊


大宅

積分: 2717


392#
發表於 14-9-16 08:31 |只看該作者
ChoMan 發表於 14-9-16 07:51
各位,我啱啱心郁郁走去驗綠d....有個好淺好淺好淺嘅控,幫幫眼,淺到影相出黎都唔係好睇到咁,唔知我有無 ...
有oh...恭喜ah!!!!!When is your due day ah ?


男爵府

積分: 5190


393#
發表於 14-9-16 08:32 |只看該作者

引用:Quote:ChoMan+發表於+14-9-16+07:51+各位,

原帖由 02November 於 14-09-16 發表
有oh...恭喜ah!!!!!When is your due day ah ?
我應該係18號嫁。頭先驗咗紅d.
myphoto.jpg



我是一隻大草蚊


男爵府

積分: 7778


394#
發表於 14-9-16 08:57 |只看該作者

引用:Quote:yanbeebee+發表於+14-9-16+00:13+我

原帖由 02November 於 14-09-16 發表
但係你c6見到極淺線.. 我冇oh..
都唔知係咪




男爵府

積分: 7778


395#
發表於 14-9-16 11:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+02November+於+14-09-16+發表

原帖由 ChoMan 於 14-09-16 發表
我應該係18號嫁。頭先驗咗紅d.
我同你一樣,不過我今日day 28
myphoto.jpg




男爵府

積分: 5190


396#
發表於 14-9-16 12:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ChoMan+於+14-09-16+發表我應

原帖由 yanbeebee 於 14-09-16 發表
我同你一樣,不過我今日day 28
有無驗綠d呀?



我是一隻大草蚊


大宅

積分: 2717


397#
發表於 14-9-16 12:26 |只看該作者
yanbeebee 發表於 14-9-16 11:53
我同你一樣,不過我今日day 28
好深呀!!!!!!!!!一定bingo!!!!!!


男爵府

積分: 7778


398#
發表於 14-9-16 12:27 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+yanbeebee+於+14-09-16+發表

原帖由 ChoMan 於 14-09-16 發表
有無驗綠d呀?
綠d白雪雪




男爵府

積分: 7778


399#
發表於 14-9-16 12:28 |只看該作者

引用:Quote:yanbeebee+發表於+14-9-16+11:53+我

原帖由 02November 於 14-09-16 發表
好深呀!!!!!!!!!一定bingo!!!!!!
但綠d今朝都係白雪雪




大宅

積分: 2717


400#
發表於 14-9-16 12:29 |只看該作者
ChoMan 發表於 14-9-16 08:32
我應該係18號嫁。頭先驗咗紅d.
你仲深呀!!!!!!!!!一定bingo!!!!!!所以綠d已經有淺淺控

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo