自由講場

跳至

首頁

尾頁
   19


別墅

積分: 552


381#
發表於 14-10-6 22:23 |只看該作者
回覆 為人子女 的帖子

支持你既理據


公爵府

積分: 27110

2024年龍年勳章 畀面勳章


382#
發表於 14-10-6 22:27 |只看該作者
http://www.youtube.com/watch?v=jXLdQJ_a2hQ&feature=youtu.be

請樓主自己看看你們有多和平, 慢慢欣賞

點評

魚兒小寶貝  証明不是警黑合作啦!  發表於 14-10-7 13:23
魚兒小寶貝  果d唔似係學生,似係平時好憎警   發表於 14-10-7 13:21
55699twins  睇到我想喊  發表於 14-10-7 00:26
pooh仔  嘩. 人神共憤  發表於 14-10-6 23:40


男爵府

積分: 7276


383#
發表於 14-10-6 22:37 |只看該作者

引用:回覆+bobolam+的帖子有得轉,起碼有機會等個

原帖由 ivylam82 於 14-10-06 發表
回覆 bobolam 的帖子

有得轉,起碼有機會等個好蘋果,而且有競爭,大家先會努力種下蘋果樹。
你可以咁講,有得轉好過無。我係3個唔同國家住過,至少超過5年,結論係天下烏鴉一樣黑。
以台灣為例,當年國民黨一黨獨大出現好多貪污、選舉舞弊etc,台灣人最後頂唔順轉投民進黨。一開始真係唔錯咖,但好快一樣有貪污。咁又轉國民黨lor..搵埋當初民望最高個位馬英九做啦,宜家又有無好結果?下屆又轉民進黨做下lor咁。結果就係台灣由亞洲四小龍龍頭邊變龍尾。唉....人係自私,宜家香港班議員有邊個唔係為自身利益?



點評

bobolam  同意  發表於 14-10-6 23:32


伯爵府

積分: 18707

王國教室勳章 好媽媽勳章


384#
發表於 14-10-6 22:41 |只看該作者

回覆:為人子女 的帖子

你知唔知喜記老板係比你哋的好學生屈嫁,請糾正言論!



禁止訪問

積分: 249


385#
發表於 14-10-6 22:43 |只看該作者

引用:楼主好似冤鬼甘冤住每个發声既jm

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15556


386#
發表於 14-10-6 22:45 |只看該作者
小小bb 發表於 14-10-6 22:27
http://www.youtube.com/watch?v=jXLdQJ_a2hQ&feature=youtu.be

請樓主自己看看你們有多和平, 慢慢欣賞:go ...
不知所謂! 佢地點解又唔帶埋老母去瞓街?真係賤到咁都有⋯


伯爵府

積分: 18230

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


387#
發表於 14-10-6 22:47 |只看該作者

回覆:puzzledmama 的帖子

首先, 我仔細看了數遍喜記老板的全條片, 你們學生給我的印象是: 麻木不仁, 沒同理心, 更居心叵測的試圖屈人非禮! 相信很多人的即時反應是: 你們玩夠未?? 


我都是反覆睇咗好多次. 片中老闆及居民已懇求佢哋比條生路. 最終又跪又哭都無動於衷. 迫到人家發顛.

但最可怕是佢哋冇憐憫之心. 完全不理他死活. 尤其前面幾個所謂中/大學生. 佢哋好可怕. 我心好寒.

話被非禮女. 仲可以厚顏到話: grabbed her breast. 明明前面心口掛住backpack. 佢哋為咗民主可以老屈. 感覺喺順我者生逆我者亡.

將來靠佢哋. 我死得.

點評

小小bb  好似經衛兵  發表於 14-10-6 22:54
小小bb    發表於 14-10-6 22:53


伯爵府

積分: 18230

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


388#
發表於 14-10-6 23:04 |只看該作者

引用:回覆 puzzledmama 的帖子君子不立危牆以下

原帖由 為人子女 於 14-10-06 發表
回覆 puzzledmama 的帖子

君子不立危牆以下
人家都請求你哋. 又跪又拜比條生路仲唔理性? 但你哋完全無動於衷呀. 迫人入牆角.

再點理性法? 三跪九叩? 叫你哋一聲皇帝萬歲先讓路.

歪理當真理. 而家深深體會時下年青人幾狂妄自大


珍珠宮

積分: 38929


389#
發表於 14-10-6 23:06 |只看該作者

回覆:為人子女, 我有話跟各位家長說 (佔中事件)

希望樓主你明白, 你的敵人不是市民, 不是政府, 不是警察, 不是同你理點不同的親友!每個人也有自己的思想及訴求, 可以爭取, 可以說服他人認同你的理念, 但最基本最重要的原則是不能破壞法治, 不能踐踏其他人的自由及訴求, 因為這是每個人的權利.........

有讀過歷史的, 不論西史定中史都好, 自古以來, 要推翻一個朝代, 必定係有人想做皇帝勝者為王, 所謂一仗功成萬骨枯, 自已係屬於一仗功成的皇帝丫, 定係屬於萬骨枯呢?....請深思一下!

由爭取普選....變化到要特首落台.....再變到連自已都唔知爭取乜野....發動果位或果個團隊, 先係你地的敵人!

請記住, 父母永遠都係愛你們的!

點評

goodday  講得好但樓主唔會明白  發表於 14-10-7 02:16
小小bb  講得好好  發表於 14-10-6 23:28
小小bb  講得好好  發表於 14-10-6 23:27
Queenie1028  Good point  發表於 14-10-6 23:08


大宅

積分: 4807


390#
發表於 14-10-6 23:11 |只看該作者
我現在住台北市, 但我也是買不起樓.
台北市樓價現在也要港幣二百萬以上一間,
我跟老公薪水加起才港幣一萬多,還要供子女讀書,補習.
台灣人自己選出來的馬X九, 很好嗎?你們去問問台灣人吧?!
不如努力的讀書,努力的工作,努力的生活, 靠自己.
不要怨天尤人,把悲憤化為力量去好好生活吧.


男爵府

積分: 9834


391#
發表於 14-10-6 23:26 |只看該作者
回覆 為人子女 的帖子

樓主,
哪個國家地區是實行真普選? 值得香港借鏡?


大宅

積分: 2882


392#
發表於 14-10-6 23:42 |只看該作者

回覆:滑蛋河 的帖子

就係因為班議員同官員個個都為自身利益,我先覺得班學生難得,手法再錯,佢地嘅動機都係單純。而且比起一班覺得香港冇得救嘅成年人,佢地眼中仲有希望;喺只有衣食住行和養妻活兒的普通人之外,他們敢爭取更多,我真心欣賞。

就好似做錯事的乖小孩,想執杯水比你,但反而打爛隻玻璃杯整傷你,你會唔會打佢一身丫?

普選問題係個人選擇,如果覺得所有人都係爛蘋果,自然無需要,甚至可以回復帝制。但如果仍然相信有好蘋果,當然想有機會選個好的。




伯爵府

積分: 18230

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


393#
發表於 14-10-6 23:45 |只看該作者

引用:Play Youtube video請樓主自己看看你們有

原帖由 小小bb 於 14-10-06 發表
http://www.youtube.com/watch?v=jXLdQJ_a2hQ&feature=youtu.be

請樓主自己看看你們有多和平, 慢慢欣賞:go ...
嘩. 學生? 黑社會? 目無法紀. 天理不容


大宅

積分: 3392


394#
發表於 14-10-6 23:52 |只看該作者
''1) 佔中事件的起源, 並非一開始是學生發動了佔領行為
學生只是在公民廣場合法進行罷課集會時, 單純要求與梁振英會面
而梁振英不斷拒絕學生對話的要求,更將學生趕出公民廣場, 而引起佔領公民廣場
究竟事情是政府的錯? 還是學生的錯?''



六四那些學生都坐兩個月,香港那些學生坐一、兩日就話要與特首對話??

點評

monmon108  笑左  發表於 14-10-7 04:47


禁止訪問

積分: 6087


395#
發表於 14-10-6 23:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12243


396#
發表於 14-10-7 00:18 |只看該作者

回覆:為人子女 的帖子

到你要養家,你可能才明白,現在是不用養家的人出來打爛要養家的人的飯碗




子爵府

積分: 13633

想生BB熱投


397#
發表於 14-10-7 00:23 |只看該作者
這就是你們所謂的民主嗎?
http://youtu.be/jXLdQJ_a2hQ


禁止訪問

積分: 6298


398#
發表於 14-10-7 00:30 |只看該作者

回覆:為人子女, 我有話跟各位家長說 (佔中事件)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 34184

好媽媽勳章


399#
發表於 14-10-7 01:01 |只看該作者
Onlok 發表於 14-10-6 21:58
佢無理我呀!我仲等緊樓主覆……
佢都未覆我post#3呀... 都好, 希望佢沈默地諗諗我講既野


男爵府

積分: 7110


400#
發表於 14-10-7 02:00 |只看該作者
Sindy 講得好好!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo