在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1404


381#
發表於 08-7-13 15:23 |只看該作者
原文章由 joannelai930 於 08-7-13 07:24 發表
酌b
happy birthday
聽教聽話
身體健康



酌b
happy birthday

身體健康


大宅

積分: 3842


382#
發表於 08-7-14 00:11 |只看該作者
酌 b ,

祝你生日快樂, 身體健康, 聽教聽話, 人見人愛.


大宅

積分: 3401


383#
發表於 08-7-14 14:50 |只看該作者
酌b,
2歲生日快樂! 做個乖乖健康小寶寶!


大宅

積分: 3401


384#
發表於 08-7-14 14:53 |只看該作者
呢個星期就去游泳啦....好在今日開始間中有陽光無咁凍.
我地都撞左去聽"教說話"講座的時間, 算啦! 可以等下次9月先去聽.


伯爵府

積分: 15067


385#
發表於 08-7-14 19:55 |只看該作者
補祝...
酌b2歲生日快樂!
聽教聽話!
健健康康!
快高長大!
日日好胃口!!!!!!


伯爵府

積分: 15067


386#
發表於 08-7-14 19:56 |只看該作者
原文章由 mavis_chiu 於 08-7-14 14:53 發表
呢個星期就去游泳啦....好在今日開始間中有陽光無咁凍.
我地都撞左去聽"教說話"講座的時間, 算啦! 可以等下次9月先去聽.


到時唔使聽啦!


伯爵府

積分: 15067


387#
發表於 08-7-14 20:05 |只看該作者
原文章由 jjtseung 於 08-7-14 19:56 發表

到時唔使聽啦!


仲有啊! 唔好以為佢地唔講係唔識講, 其實已經好似棉花咁吸收佐好多好多! ㄧ開口就會停唔到口, 所以大人真係要小心自己說話...
汶汶呢幾日成日話:"姑姐... 鬧鬧""爺爺... 鬧鬧"... 皆因汶女麻咁同佢講, 仲要連女麻女麻的語氣都學埋, 壓低把聲粗聲粗氣咁講!


伯爵府

積分: 15067


388#
發表於 08-7-14 20:12 |只看該作者
我地終於都搞掂! 擺佐傢私之後先感覺到原來新屋大好多, 結構仲好, 比想像中靜d, 連老人家都話夜晚訓覺開住窗都唔覺嘈!
汶汶的小天地大佐好多好多, 佢係新居都好好訓, 下午覺訓3個鐘, 夜晚訓around10個鐘!

呢兩日我會比心機update個blog!


別墅

積分: 788

好媽媽勳章 醒目開學勳章


389#
發表於 08-7-14 20:17 |只看該作者
祝酌b快高长大,健康快乐!日日快乐!听妈咪话


伯爵府

積分: 15067


390#
發表於 08-7-14 20:21 |只看該作者
甜媽&各位媽咪...

我的小事故 + 溫馨提示~~~

我因為想貪快掛正副畫... 就企係張唔太穩的櫈度, 就咁跌落地, 背同頭都撞親, 頭仲9秒9起佐個"IFC"... 去到醫院醫生都覺得好勁下, 要照磁力共振先得... TOUCH WOOD好彩照完CT話無事!

所以大家都要小心家居意外, 唔好似我咁貪快, 有梯都唔用!


伯爵府

積分: 15067


391#
發表於 08-7-14 20:22 |只看該作者
原文章由 vane@nana 於 08-7-5 21:10 發表

再大啲個肚, 真係累ka...... 唔緊要, 到時如果你唔累我去美孚找你們lor, 只要大家一齊玩就開心ka la

我睇佐啦! 我呢樹搭102一程車到美孚!


大宅

積分: 1404


392#
發表於 08-7-15 11:54 |只看該作者

回覆 #2 jjtseung 的文章

好彩無事


大宅

積分: 1404


393#
發表於 08-7-15 11:55 |只看該作者
原文章由 jjtseung 於 08-7-14 20:12 發表
我地終於都搞掂! 擺佐傢私之後先感覺到原來新屋大好多, 結構仲好, 比想像中靜d, 連老人家都話夜晚訓覺開住窗都唔覺嘈!
汶汶的小天地大佐好多好多, 佢係新居都好好訓, 下午覺訓3個鐘, 夜晚訓around ...




大宅

積分: 1404


394#
發表於 08-7-15 11:57 |只看該作者
女發高燒, 今個week home gathering 我不去了......妳們開心聚吧!


大宅

積分: 3401


395#
發表於 08-7-15 14:45 |只看該作者
汶媽,
唉呀! 真係要小小心呀! 依家好d未仲有無痛呀!
咁快搞掂新居, 汶汶又開心, 真好!
等天氣好d, 去係度玩啦!!!!


大宅

積分: 3401


396#
發表於 08-7-15 14:49 |只看該作者
nana,
呀女奴發高燒, 有無咩特別呀, 瞓唔瞓到? 飲多d水, 食粉麵之類唔好食粥或者飯啦.


伯爵府

積分: 15067


397#
發表於 08-7-15 16:59 |只看該作者
原文章由 mavis_chiu 於 08-7-15 14:49 發表
nana,
呀女奴發高燒, 有無咩特別呀, 瞓唔瞓到? 飲多d水, 食粉麵之類唔好食粥或者飯啦.

係呀, 亞女而加退燒未ㄚ? 係lor, 唔好食得太飽, 飲多d水!


伯爵府

積分: 15067


398#
發表於 08-7-15 17:08 |只看該作者
原文章由 mavis_chiu 於 08-7-15 14:45 發表
汶媽,
唉呀! 真係要小小心呀! 依家好d未仲有無痛呀!
咁快搞掂新居, 汶汶又開心, 真好!
等天氣好d, 去係度玩啦!!!!

而加仲有層唐樓ㄚ! 當然仲痛緊! :;pppp:

我有汶公汶婆+超級無敵的姐姐幫手, 汶汶湊佐去汶女麻汶爺度3日3夜我地都無見過佢, 汶汶第一次離開我地獨自係出邊過夜, 竟然日日開心晚晚好訓(真係無人性)! ... 所以我地先執得咁快手!
我地的野都算多得好緊要, 已經無床無衣櫃, 無mud大電器, 都要1車半的大車先裝到! 真係要讚下工聯會的搬屋公司, 佢地臨時call extra多1架車2個人來幫手, 都無話加$$! (原本已經平過出邊成千銀), 服務又好, 正!
歡迎你地來玩啊!


大宅

積分: 1404


399#
發表於 08-7-15 21:59 |只看該作者
原文章由 mavis_chiu 於 08-7-15 14:49 發表
nana,
呀女奴發高燒, 有無咩特別呀, 瞓唔瞓到? 飲多d水, 食粉麵之類唔好食粥或者飯啦.



Thank you!

除左勁扭計外也ok ka......

不過全家也中招!


大宅

積分: 1404


400#
發表於 08-7-15 22:00 |只看該作者
原文章由 jjtseung 於 08-7-15 16:59 發表

係呀, 亞女而加退燒未ㄚ? 係lor, 唔好食得太飽, 飲多d水!



Thank you! 我會狂比水佢ka la

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo