興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   31


禁止訪問

積分: 102652


381#
發表於 15-6-5 23:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 jenniecatcat 於 15-06-05 發

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


用戶要求終止服務

積分: 37375


382#
發表於 15-6-5 23:13 |只看該作者
KT0603 發表於 15-6-5 23:00
其實任何熱飲都可以加,好立克、咖啡、甚至古朱力。不過,如果唔煲熱或叮熱,要用滾熱的水,和焗一下,因為 ...

咁我又無肚痛...我唔知..頭先我就咁買左維他紙包奶茶(7-11買放門口, 唔冷唔熱,$4蚊盒特價)


幾個鐘頭前飲...好在無事



不過, 多謝提醒, 我諗熱飲會好飲D


翡翠宮

積分: 87463


383#
發表於 15-6-5 23:22 |只看該作者

引用:打咭,今日求其笠,點知個袋有對耳環,加左

原帖由 nsychristy 於 15-06-05 發表
打咭,今日求其笠,點知個袋有對耳環,加左個look立即變靚亦得,得左。
唔算太求其呀,幾好睇~

不過,如果唔著呢對鞋會仲好睇~


已刪除用户

積分: 42578


384#
發表於 15-6-5 23:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 nsychristy 於 15-06-05 發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 26681


385#
發表於 15-6-5 23:55 |只看該作者
打卡先#384
你地繼續


禁止訪問

積分: 8122

hashtag影視迷勳章 wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


386#
發表於 15-6-6 00:58 |只看該作者

回覆:超媽衣著心得交流室 (2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 56409


387#
發表於 15-6-6 08:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+小manman+於+15-06-05+發表唔

原帖由 nsychristy 於 15-06-05 發表
one piece的好處,9 秒9 出門口

其實我買衫買鞋多數係買 d求其納一兩件就出街唔係好odd既野
一模一樣!我試過有一排返工,日日同一對平底鞋添!永不轉袋,每日連身水筒裙係最近先打扮一下



我的最愛: 老公, 仔仔, 同來緊既女女, 老豆


水晶宮

積分: 56409


388#
發表於 15-6-6 08:57 |只看該作者

引用:Quote:jenniecatcat+發表於+15-6-5+18:18+

原帖由 上校車 於 15-06-05 發表
又positive 咁睇, 個客有話我咁著唔認得, 好好睇,如果我後生10 年溝硬我

當日cocktail 大部份人都著得 ...
都係唔得、唔得。著露肩衫要著冇帶bra,個鬆實跌到落肚臍⋯⋯個bra 又會跌...



我的最愛: 老公, 仔仔, 同來緊既女女, 老豆


水晶宮

積分: 74673


389#
發表於 15-6-6 10:46 |只看該作者
jenniecatcat 發表於 15-6-6 08:57
都係唔得、唔得。著露肩衫要著冇帶bra,個鬆實跌到落肚臍⋯⋯個bra 又會跌...



...
果晚真係提心吊膽,成日望住個鬆驚係咁sin 落肚臍
條裙著左果一次, 之後俾左人

點評

jenniecatcat    發表於 15-6-6 10:46


大宅

積分: 1332


390#
發表於 15-6-6 11:02 |只看該作者

回覆:超媽衣著心得交流室 (2)

之前睇你哋介紹,買咗uniqlo嘅有pad背心,夏天著真係好正,好舒服其實我諗bra top型可能更爽,但佢哋喺香港無出,唔知有無其他牌子有呢?謝謝




用戶要求終止服務

積分: 37375


391#
發表於 15-6-6 13:43 |只看該作者
本帖最後由 mok239 於 15-6-6 16:18 編輯
tzmum 發表於 15-6-6 11:02
之前睇你哋介紹,買咗uniqlo嘅有pad背心,夏天著真係好正,好舒服其實我諗bra top型可能更爽,但佢哋 ...

.


翡翠宮

積分: 87463


392#
發表於 15-6-6 14:31 |只看該作者

回覆:超媽衣著心得交流室 (2)

超媽,我想問下點解之前你教我穿衣之道時話上身鬆就下身窄,如果上身窄就下身鬆,但點解我見你近幾次打唔咭時,上身同下身都鬆既??

好似你個件露肩衫月裙褲,同埋上次有件白色短t襯裙褲,都係上下身都鬆既??


琥珀宮

積分: 197988

親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋


393#
發表於 15-6-6 16:48 |只看該作者

回覆:超媽衣著心得交流室 (2)

今日著闊薄牛+麻質無袖衫,飲下嘢,好舒服
1433580683636.jpg

你若盛開, 蝴蝶便來!


水晶宮

積分: 74673


394#
發表於 15-6-6 18:51 |只看該作者
超級特務 發表於 15-6-6 16:48
今日著闊薄牛+麻質無袖衫,飲下嘢,好舒服
今日咁熱, 長牛仲熱wor


水晶宮

積分: 74673


395#
發表於 15-6-6 18:55 |只看該作者
小manman 發表於 15-6-6 14:31
超媽,我想問下點解之前你教我穿衣之道時話上身鬆就下身窄,如果上身窄就下身鬆,但點解我見你近幾次打唔咭 ...
如果以我理解係講"比例"
超媽既示範雖然闊+闊
但佢有腰線露出
而且上下比例係4:6
明唔明?

點評

Superman-GF    發表於 15-6-9 17:24
jenniecatcat    發表於 15-6-6 22:55


珍珠宮

積分: 35592


396#
發表於 15-6-6 20:59 |只看該作者

回覆:超媽衣著心得交流室 (2)

本帖最後由 jacquesau 於 15-6-6 22:45 編輯

昨天試了這對鞋,款式可以嗎?
請怱略我對醜腳
myphoto.jpg




好好過每一天......


琥珀宮

積分: 197988

親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋


397#
發表於 15-6-6 21:03 |只看該作者

引用:Quote:超級特務 發表於 15-6-6 16:48 今日

原帖由 上校車 於 15-06-06 發表
今日咁熱, 長牛仲熱wor
歎冷氣嘛

你若盛開, 蝴蝶便來!


琥珀宮

積分: 197988

親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋


398#
發表於 15-6-6 21:03 |只看該作者

引用:Quote:小manman 發表於 15-6-6 14:31 超媽

原帖由 上校車 於 15-06-06 發表
如果以我理解係講"比例"
超媽既示範雖然闊+闊
但佢有腰線露出
正解

你若盛開, 蝴蝶便來!


水晶宮

積分: 56409


399#
發表於 15-6-6 22:56 |只看該作者

引用:+本帖最後由+jacquesau+於+15-6-6+22:45+編

原帖由 jacquesau 於 15-06-06 發表
本帖最後由 jacquesau 於 15-6-6 22:45 編輯

昨天試了這對鞋,款式可以嗎?
太窄



我的最愛: 老公, 仔仔, 同來緊既女女, 老豆


水晶宮

積分: 74673


400#
發表於 15-6-7 08:41 |只看該作者
jacquesau 發表於 15-6-6 20:59
昨天試了這對鞋,款式可以嗎?
請怱略我對醜腳
款ok但只適宜脚扁長型

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo