影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 11240


381#
發表於 08-8-5 23:33 |只看該作者
現在已1無咩所謂lu
係初初1,2年就緊張d
原文章由 monmonpupu 於 08-8-5 23:23 發表
其實我覺得邊日慶祝都唔係太緊要, 有心咪得lor


[img]


伯爵府

積分: 18633

好媽媽勳章 畀面勳章 睛靈勳章


382#
發表於 08-8-6 09:24 |只看該作者
我都係wor.....註冊日期同擺酒日期相差一個月

原文章由 mame_susanne 於 08-8-5 23:08 發表
結婚週年紀念會有兩日都得mouth:


珍珠宮

積分: 34708


383#
發表於 08-8-6 10:04 |只看該作者
8號波, 個個都未起身
  


大宅

積分: 4678


384#
發表於 08-8-6 10:43 |只看該作者
早晨~~~~~~~~~~~~€


男爵府

積分: 5637

好媽媽勳章


385#
發表於 08-8-6 11:13 |只看該作者
Good morning, 諗住個風都偏離了hk, 估吾到今次都可以賺到假期...

我今朝4時半才瞓, 點知d風太嘈瞓吾到, 跟住起身睇風暴消息知道會打8號, 又繼續煲劇到6時半才瞓...
300년이 지나도 당신을 사랑겠습니다.


公爵府

積分: 25515


386#
發表於 08-8-6 11:14 |只看該作者
早晨
今日約會我諗要取消喇


伯爵府

積分: 15757

畀面勳章


387#
發表於 08-8-6 11:15 |只看該作者
早晨~~
今日日間大部份時間8號風球,
今晚無得.....
生從何來?死往何去?
萬般帶不走,唯有業隨身。


公爵府

積分: 25515


388#
發表於 08-8-6 11:15 |只看該作者
嘩.........你仲勁過我
睇到第幾集




原文章由 lsyc 於 08-8-6 11:13 發表
Good morning, 諗住個風都偏離了hk, 估吾到今次都可以賺到假期...

我今朝4時半才瞓, 點知d風太嘈瞓吾到, 跟住起身睇風暴消息知道會打8號, 又繼續煲劇到6時半才瞓... ...


伯爵府

積分: 15757

畀面勳章


389#
發表於 08-8-6 11:21 |只看該作者
原文章由 edentiffany 於 08-8-5 23:00 發表
想當年....分開咗2日攪....因為要就老爺他們係荷蘭返嚟
於是3/8註冊....4/8擺酒囉

你唔講, 我都唔記得咗星期六係擺酒紀念日添
不過我不嬲都唔理呢日嘅
(因為果日攪到好唔開心)
生從何來?死往何去?
萬般帶不走,唯有業隨身。


公爵府

積分: 25515


390#
發表於 08-8-6 11:21 |只看該作者




原文章由 steffany 於 08-8-6 11:15 發表
早晨~~
今日日間大部份時間8號風球,
今晚無得.....


伯爵府

積分: 15757

畀面勳章


391#
發表於 08-8-6 11:22 |只看該作者
原文章由 starry^.^ 於 08-8-6 09:24 發表
我都係wor.....註冊日期同擺酒日期相差一個月

我又係呀, 不過我係相差一年零兩個月
生從何來?死往何去?
萬般帶不走,唯有業隨身。


公爵府

積分: 25515


392#
發表於 08-8-6 11:25 |只看該作者
我註冊同擺酒都係分開2日仲差成個幾月喎
不過我就慶祝擺酒果日,
話時話註冊果日係6月幾多號都唔記得咗timmouth:


原文章由 steffany 於 08-8-6 11:21 發表

你唔講, 我都唔記得咗星期六係擺酒紀念日添
不過我不嬲都唔理呢日嘅
(因為果日攪到好唔開心)


伯爵府

積分: 15757

畀面勳章


393#
發表於 08-8-6 11:25 |只看該作者
又無得用機啦
生從何來?死往何去?
萬般帶不走,唯有業隨身。


公爵府

積分: 25515


394#
發表於 08-8-6 11:26 |只看該作者
差咁遠



原文章由 steffany 於 08-8-6 11:22 發表

我又係呀, 不過我係相差一年零兩個月


珍珠宮

積分: 34708


395#
發表於 08-8-6 11:28 |只看該作者
食飯好閒啫, 最緊要有一日假嘛
原文章由 cky05 於 08-8-6 11:14 發表
早晨
今日約會我諗要取消喇
  


珍珠宮

積分: 34708


396#
發表於 08-8-6 11:29 |只看該作者
你地唔覺得擺酒好煩架咩??
原文章由 cky05 於 08-8-6 11:25 發表
我註冊同擺酒都係分開2日仲差成個幾月喎
不過我就慶祝擺酒果日,
話時話註冊果日係6月幾多號都唔記得咗timmouth:
  


男爵府

積分: 5637

好媽媽勳章


397#
發表於 08-8-6 11:33 |只看該作者
原文章由 cky05 於 08-8-6 11:15 發表
嘩.........你仲勁過我 睇到第幾集
睇到54咋! 我昨晚好有精神睇, 若不是諗住要返工, 我係會一直睇落去添...

睇到現在, 又多了個元嬪, 好鬼討厭佢! 由洪承旨肯接受佢姐姐入宮, 我就好擔心呢兩位以后的角式會有乜轉變, 唉...

要等世孫和松淵的元孫真係等到頸都長左幾吋!
300년이 지나도 당신을 사랑겠습니다.


男爵府

積分: 5637

好媽媽勳章


398#
發表於 08-8-6 11:36 |只看該作者
原文章由 monmonpupu 於 08-8-6 11:29 發表
你地唔覺得擺酒好煩架咩??
係好煩, 所以當年我係冇攪呢d野!!!
300년이 지나도 당신을 사랑겠습니다.


公爵府

積分: 25515


399#
發表於 08-8-6 11:42 |只看該作者
咁又係



原文章由 monmonpupu 於 08-8-6 11:28 發表
食飯好閒啫, 最緊要有一日假嘛


公爵府

積分: 25515


400#
發表於 08-8-6 11:44 |只看該作者
唔煩喎......擺酒其實冇咩做,
揾酒樓租衫派貼做完



原文章由 monmonpupu 於 08-8-6 11:29 發表
你地唔覺得擺酒好煩架咩??

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo