立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 11240
原文章由 monmonpupu 於 08-8-5 23:23 發表 其實我覺得邊日慶祝都唔係太緊要, 有心咪得lor
伯爵府
積分: 18633
原文章由 mame_susanne 於 08-8-5 23:08 發表 結婚週年紀念會有兩日都得mouth:
珍珠宮
積分: 34708
大宅
積分: 4678
男爵府
積分: 5637
公爵府
積分: 25515
積分: 15757
原文章由 lsyc 於 08-8-6 11:13 發表 Good morning, 諗住個風都偏離了hk, 估吾到今次都可以賺到假期... 我今朝4時半才瞓, 點知d風太嘈瞓吾到, 跟住起身睇風暴消息知道會打8號, 又繼續煲劇到6時半才瞓... ...
原文章由 edentiffany 於 08-8-5 23:00 發表 想當年....分開咗2日攪....因為要就老爺他們係荷蘭返嚟 於是3/8註冊....4/8擺酒囉
原文章由 steffany 於 08-8-6 11:15 發表 早晨~~ 今日日間大部份時間8號風球, 今晚無得.....
原文章由 starry^.^ 於 08-8-6 09:24 發表 我都係wor.....註冊日期同擺酒日期相差一個月
原文章由 steffany 於 08-8-6 11:21 發表 你唔講, 我都唔記得咗星期六係擺酒紀念日添 不過我不嬲都唔理呢日嘅 (因為果日攪到好唔開心)
原文章由 steffany 於 08-8-6 11:22 發表 我又係呀, 不過我係相差一年零兩個月
原文章由 cky05 於 08-8-6 11:14 發表 早晨 今日約會我諗要取消喇
原文章由 cky05 於 08-8-6 11:25 發表 我註冊同擺酒都係分開2日仲差成個幾月喎 不過我就慶祝擺酒果日, 話時話註冊果日係6月幾多號都唔記得咗timmouth:
原文章由 cky05 於 08-8-6 11:15 發表 嘩.........你仲勁過我 睇到第幾集
原文章由 monmonpupu 於 08-8-6 11:29 發表 你地唔覺得擺酒好煩架咩??
原文章由 monmonpupu 於 08-8-6 11:28 發表 食飯好閒啫, 最緊要有一日假嘛
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy