跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18922


381#
發表於 08-8-27 16:36 |只看該作者
原文章由 babymilkmilk 於 08-8-27 04:35 PM 發表



哈哈,你好似selina架~好靚女!




我都覺得Eva靚女...但佢上次話如果我再講就唔愛我


子爵府

積分: 10674


382#
發表於 08-8-27 16:36 |只看該作者
好期待, 極之期待!!!!!!!!
原文章由 babymilkmilk 於 08-8-27 16:32 發表



咪係,你及好快有好日子過~


大宅

積分: 3765


383#
發表於 08-8-27 16:37 |只看該作者
原文章由 穎穎豬媽 於 08-8-27 16:34 發表

係咪真架....



hi,winnie ,去左邊呀??


子爵府

積分: 10503


384#
發表於 08-8-27 16:37 |只看該作者
原文章由 julieann 於 08-8-27 16:35 發表




係呀...就係見佢連msn都無上呀...我諗佢真係好忙呀

有呀...我見到佢呀


子爵府

積分: 10674


385#
發表於 08-8-27 16:37 |只看該作者
咁.........selina靚o者, 我都唔靚..............
原文章由 babymilkmilk 於 08-8-27 16:35 發表



哈哈,你好似selina架~好靚女!


男爵府

積分: 6936


386#
發表於 08-8-27 16:37 |只看該作者
原文章由 babymilkmilk 於 08-8-27 16:30 發表 上次見gracy , gracy多唔多頭髮??其實gracy得d毛仔~:;pppp:


唔係喎,好靚女喎,大左實溝c仔


男爵府

積分: 6936


387#
發表於 08-8-27 16:38 |只看該作者
原文章由 毛B 於 08-8-27 16:31 發表
我都係打風果日打左次牌咋, 之前都好耐未打喇


我最後一次打係未生前


大宅

積分: 3765


388#
發表於 08-8-27 16:38 |只看該作者
原文章由 julieann 於 08-8-27 16:36 發表




我都覺得Eva靚女...但佢上次話如果我再講就唔愛我


哈哈~gum Eva 仲愛唔愛我 ga ??


大宅

積分: 2038


389#
發表於 08-8-27 16:38 |只看該作者
原文章由 毛B 於 08-8-27 16:27 發表
得八日咋, 扣埋星期六日, 佢放下假, 好快唔駛見到佢喇

嘩........你就好啦................我阿姐睇怕係度艱養老了...


子爵府

積分: 10503


390#
發表於 08-8-27 16:39 |只看該作者
原文章由 julieann 於 08-8-27 16:36 發表




我都覺得Eva靚女...但佢上次話如果我再講就唔愛我

咁真係靚嘛...好啦好啦...唔講喇, 淨係望啦


大宅

積分: 3765


391#
發表於 08-8-27 16:39 |只看該作者
原文章由 毛B 於 08-8-27 16:33 發表
都ok喎, 唔係好少o者



多謝先~


子爵府

積分: 10674


392#
發表於 08-8-27 16:39 |只看該作者
阿姐走左初期我都可能小d上黎架, 咁有新阿姐黎點都要幫下手o既, 互相幫忙麻, 我地都唔想搞到好似而家呢位阿姐咁 "大家都唔開心"
原文章由 elkykit 於 08-8-27 16:35 發表

當然啦...我都想以後晏晝見妳多D嘛


子爵府

積分: 10674


393#
發表於 08-8-27 16:40 |只看該作者
thomas太太終於都得閒dd喇
原文章由 elkykit 於 08-8-27 16:37 發表

有呀...我見到佢呀


子爵府

積分: 10503


394#
發表於 08-8-27 16:41 |只看該作者
原文章由 毛B 於 08-8-27 16:39 發表
阿姐走左初期我都可能小d上黎架, 咁有新阿姐黎點都要幫下手o既, 互相幫忙麻, 我地都唔想搞到好似而家呢位阿姐咁 "大家都唔開心"

咁又係...大家識做咪好相處D囉!!! 好過而家咁嘛


大宅

積分: 3765


395#
發表於 08-8-27 16:41 |只看該作者
原文章由 毛B 於 08-8-27 16:37 發表
咁.........selina靚o者, 我都唔靚..............



你真係好似 selina ga,所以一齊靚囉~


大宅

積分: 2038


396#
發表於 08-8-27 16:41 |只看該作者
原文章由 julieann 於 08-8-27 16:29 發表




梗係啦...咁多腳....
點解呢排唔見may既?

我上星期日係德福撞到阿may呀........


伯爵府

積分: 18922


397#
發表於 08-8-27 16:41 |只看該作者
原文章由 elkykit 於 08-8-27 04:39 PM 發表

咁真係靚嘛...好啦好啦...唔講喇, 淨係望啦




哈哈哈...一陣Eva話我成個變態婆咁望佢咪死


子爵府

積分: 10503


398#
發表於 08-8-27 16:41 |只看該作者
原文章由 毛B 於 08-8-27 16:40 發表
thomas太太終於都得閒dd喇

THOMAS太太


子爵府

積分: 10674


399#
發表於 08-8-27 16:42 |只看該作者
唔係溝死仔, 係比仔溝呀, 以瑤瑤d質素邊駛去溝仔, 梗係比仔溝喇, 排隊排到過哂海呀
原文章由 TVb08 於 08-8-27 16:37 發表


唔係喎,好靚女喎,大左實溝c仔


大宅

積分: 3765


400#
發表於 08-8-27 16:42 |只看該作者
原文章由 TVb08 於 08-8-27 16:37 發表


唔係喎,好靚女喎,大左實溝c仔



E ........ 係咪呀 ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo