心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


珊瑚宮

積分: 104756


381#
發表於 08-10-27 14:55 |只看該作者
原文章由 lok^^b 於 08-10-27 14:51 發表
唔見好過見

見左仲心up

所以我都話我唔係一個好辛抱lor


子爵府

積分: 11879


382#
發表於 08-10-27 14:55 |只看該作者

我換3 湊女
得意事來,處之以淡。失意事來,處之以忍!


珊瑚宮

積分: 104756


383#
發表於 08-10-27 14:56 |只看該作者
原文章由 lok^^b 於 08-10-27 14:55 發表

我換3 湊女

我都閃啦 夜d見


子爵府

積分: 11879


384#
發表於 08-10-27 14:57 |只看該作者
有無婆媳關係好似相琴拱好嘅呢
原文章由 phoebelamlam 於 08-10-27 18:55 發表

所以我都話我唔係一個好辛抱lor

得意事來,處之以淡。失意事來,處之以忍!


珊瑚宮

積分: 104756


385#
發表於 08-10-27 14:58 |只看該作者
原文章由 lok^^b 於 08-10-27 14:57 發表
有無婆媳關係好似相琴拱好嘅呢

有~~~~winnie呀

不過禾唔係lor


子爵府

積分: 11879


386#
發表於 08-10-27 14:58 |只看該作者
5係要你改

而係我以爲你曾經改過
原文章由 phoebelamlam 於 08-10-27 18:54 發表

咩呀?細龍萬性節,點解要改呀
得意事來,處之以淡。失意事來,處之以忍!


子爵府

積分: 11879


387#
發表於 08-10-27 14:59 |只看該作者
恭喜winnie


我都唔係
原文章由 phoebelamlam 於 08-10-27 18:58 發表

有~~~~winnie呀

不過禾唔係lor
得意事來,處之以淡。失意事來,處之以忍!


翡翠宮

積分: 76971


388#
發表於 08-10-27 16:39 |只看該作者
又5見李提下禾
原文章由 phoebelamlam 於 08-10-27 14:58 發表

有~~~~winnie呀

不過禾唔係lor


子爵府

積分: 13589


389#
發表於 08-10-27 17:23 |只看該作者


珊瑚宮

積分: 104756


390#
發表於 08-10-27 19:48 |只看該作者
原文章由 lok^^b 於 08-10-27 14:58 發表
5係要你改

而係我以爲你曾經改過

今日無訓晏覺,睇得唔清楚呀


珊瑚宮

積分: 104756


391#
發表於 08-10-27 19:49 |只看該作者
原文章由 ringoivy 於 08-10-27 16:39 發表
又5見李提下禾

暫時未發現你係呀


珊瑚宮

積分: 104756


392#
發表於 08-10-27 19:50 |只看該作者
原文章由 kateyu 於 08-10-27 17:23 發表


子爵府

積分: 13589


393#
發表於 08-10-27 21:00 |只看該作者
原文章由 phoebelamlam 於 08-10-27 19:50 發表

有冇咁多 呀?
我就黎熱死喇~


珊瑚宮

積分: 104756


394#
發表於 08-10-27 21:02 |只看該作者
原文章由 kateyu 於 08-10-27 21:00 發表

有冇咁多 呀?
我就黎熱死喇~

我就快嬲死就真呀

我有一個BOX入左最少5套台劇,而家反轉間屋都唔見呀,
無曬我D珍藏,想反煲又小左幾套啦
仲要有兩套係我最愛呀

(點解咁熱呀?????)


侯爵府

積分: 22510


395#
發表於 08-10-27 21:35 |只看該作者
比比咩事放晒蚊

原文章由 phoebelamlam 於 08-10-27 19:50 發表


侯爵府

積分: 22510


396#
發表於 08-10-27 21:37 |只看該作者
冇奶油冇啦啦唔見喎,有冇借左比人呀 / 唔記得放左邊呀

原文章由 phoebelamlam 於 08-10-27 21:02 發表

我就快嬲死就真呀

我有一個BOX入左最少5套台劇,而家反轉間屋都唔見呀,
無曬我D珍藏,想反煲又小左幾套啦
仲要有兩套係我最愛呀

(點解咁熱呀?????) ...


珊瑚宮

積分: 104756


397#
發表於 08-10-27 21:41 |只看該作者
原文章由 vean 於 08-10-27 21:37 發表
冇奶油冇啦啦唔見喎,有冇借左比人呀 / 唔記得放左邊呀

mouth: 唔知會唔會比d囡掉左呀


珊瑚宮

積分: 104756


398#
發表於 08-10-27 21:42 |只看該作者
原文章由 vean 於 08-10-27 21:35 發表
比比咩事放晒蚊

因為無生意呀,呢幾日都好似無咩人上bk,攪到我都無心機上呀


男爵府

積分: 6296

父親節2025勳章 BK福利官勳章 7周年華麗國民 好媽媽勳章 醒目開學勳章


399#
發表於 08-10-27 21:45 |只看該作者
我有上呀,不過未留毛之嘛
原文章由 phoebelamlam 於 08-10-27 21:42 發表

因為無生意呀,呢幾日都好似無咩人上bk,攪到我都無心機上呀



珊瑚宮

積分: 104756


400#
發表於 08-10-27 21:46 |只看該作者
原文章由 tammymhk 於 08-10-27 21:45 發表
我有上呀,不過未留毛之嘛

mouth: 無毛,我鬼知有咩人咩

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo