自由講場

跳至

首頁

尾頁
   25


子爵府

積分: 11411


381#
發表於 19-5-10 12:05 |只看該作者
千千萬萬 發表於 19-5-10 10:51
妳嘅朋友們佢哋會唔會上BK㗎? 又或者佢哋嘅另一半呢?
我點知呀!都唔係用真名.我都是這幾年才上這個,仔女大才得閒.


翡翠宮

積分: 75399


382#
發表於 19-5-10 12:07 |只看該作者
千千萬萬 發表於 19-5-10 09:32
如果一個鋪近九成喺答十萬左右,呢近九成中又有至少三分一喺二十至三十萬,呢個比例令人大開眼界,隻可以 ...

十幾年,double咗唔算好奇
早兩日填報稅表,睇返以前個數,c6計,佢今年個數,係11/12年度嘅170%。我自己就唔好提,放棄咗衝事業了
xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxo


男爵府

積分: 8438


383#
發表於 19-5-10 12:50 |只看該作者
bmuimami 發表於 19-5-10 12:07
十幾年,double咗唔算好奇
早兩日填報稅表,睇返以前個數,c6計,佢今年個數,係11/12年度嘅170%。我自己 ...

難怪香港D樓狂升,如果喺咁計,香港D物價指數又唔算高喎,始終稅率低,落袋嘅錢多好多,上曬岸呢縶真係好運,人工高,屋價平,屋企老人走咗,D親戚少聯絡,所以唔知個行情,喺呢度成日有人呻樓價癲,嘢食又貴咗,人工又唔加,我照呢D常情估計咋。


瑪瑙宮

積分: 149612

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章


384#
發表於 19-5-10 13:21 |只看該作者
千千萬萬 發表於 19-5-10 12:50
難怪香港D樓狂升,如果喺咁計,香港D物價指數又唔算高喎,始終稅率低,落袋嘅錢多好多,上曬岸呢縶真係好 ...

如果真係咁多人搵咁多錢 , 社會怨氣就唔會咁大啦。


珍珠宮

積分: 48513

2018復活節勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


385#
發表於 19-5-10 13:33 |只看該作者
30 萬
愛 我 就 別 傷 害 我


大宅

積分: 3153

開心吸收勳章 熱血勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


386#
發表於 19-5-10 13:35 |只看該作者


男爵府

積分: 8789


387#
發表於 19-5-10 13:37 |只看該作者
Fishqqma 發表於 19-5-10 13:21
如果真係咁多人搵咁多錢 , 社會怨氣就唔會咁大啦。

咁醫生都搵唔少錢, 但醫生怨氣都好大。。。
香港人有錢無錢都怨氣大。。。


男爵府

積分: 8356


388#
發表於 19-5-10 13:39 |只看該作者
Fishqqma 發表於 19-5-9 08:34
繼普通文員三萬蚊一個月薪金,
BK又升level,
十萬一個月唔夠使或者掹掹緊, 要慳住慳住使

呢到好多闊太


瑪瑙宮

積分: 149612

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章


389#
發表於 19-5-10 13:44 |只看該作者
keung0413 發表於 19-5-10 13:37
咁醫生都搵唔少錢, 但醫生怨氣都好大。。。
香港人有錢無錢都怨氣大。。。
...

本帖最後由 Fishqqma 於 19-5-10 19:03 編輯

明顯係另一種怨氣。
怨氣都有好多種, 唔能夠一概而論。


子爵府

積分: 11411


390#
發表於 19-5-10 15:00 |只看該作者
唔係個個Day1就揾十幾二十萬,二十多年前,邊有咁多人住私樓,好多屋邨出身,靠勤力拼搏捱出來.


大宅

積分: 3820


391#
發表於 19-5-10 15:19 |只看該作者
rean_chau 發表於 19-5-9 09:45
講十萬唔多果啲, 好多時係因為呢個收入滿足唔到佢地個生活圈.
講3萬好夠, 好多時係佢生活圈子入面係比較比 ...

本帖最後由 Gee2020 於 19-5-10 15:19 編輯

有道理!

其實香港好多有錢人,
唔一定係高官或專業人士,
但有好多做小生意或中小企⋯⋯


翡翠宮

積分: 75399


392#
發表於 19-5-10 15:51 |只看該作者
千千萬萬 發表於 19-5-10 12:50
難怪香港D樓狂升,如果喺咁計,香港D物價指數又唔算高喎,始終稅率低,落袋嘅錢多好多,上曬岸呢縶真係好 ...

本帖最後由 bmuimami 於 19-5-10 16:28 編輯

樓價就呢十年八年癲啫,真係貴。但我想講二三十年前,我哋年代係可以中學畢業都可以搵份文職工,銀行工,買層樓百零萬細細地叫住得人。而家?幾百萬得二百呎


子爵府

積分: 12928


393#
發表於 19-5-10 15:59 |只看該作者
Fishqqma 發表於 19-5-10 08:20
紋眉$3000 唔係一次搞掂㗎,唔係包幾次補㗎咩? 我唔好整,不過聽朋友講咋。
...

佢包一次補,當佢一日做四個紋的已12,000⋯⋯
Sweetheartb


子爵府

積分: 12928


394#
發表於 19-5-10 16:01 |只看該作者
小小bb 發表於 19-5-10 08:11
有可能嗰個女仔手藝出眾,所以咁好生意。其他嗰啲拍烏蠅都唔定。

絕對係
Sweetheartb


公爵府

積分: 27112

2024年龍年勳章 畀面勳章


395#
發表於 19-5-10 16:44 |只看該作者
keung0413 發表於 19-5-10 13:37
咁醫生都搵唔少錢, 但醫生怨氣都好大。。。
香港人有錢無錢都怨氣大。。。
...

醫生不一定好有錢,但估計應該月薪十萬以上。之前聽新聞話有位小朋友有罕見癌病,佢阿爸是醫生都話無$200萬醫療費,最後要誠哥出手打救。



珍珠宮

積分: 40262

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2021可愛聖誕B勳章 減齡達人勳章


396#
發表於 19-5-10 16:45 |只看該作者
Fishqqma 發表於 19-5-9 08:44
呢個係一個新嘅bk指標



公爵府

積分: 27112

2024年龍年勳章 畀面勳章


397#
發表於 19-5-10 16:46 |只看該作者
Gee2020 發表於 19-5-10 15:19
本帖最後由 Gee2020 於 19-5-10 15:19 編輯

有道理!

是。好多人賺到錢,但不入薪俸稅表內。


男爵府

積分: 7868


398#
發表於 19-5-10 18:32 |只看該作者
vivibabyvivi 發表於 19-5-9 16:20
入職就3萬?如果做得耐就唔奇

其實會唔會係你見識少?一定要做得耐先有3萬,我自己做過既mnc所有reception 90後都有3萬月薪,b仔三個月


男爵府

積分: 7868


399#
發表於 19-5-10 18:41 |只看該作者
tester5 發表於 19-5-9 14:46
「想」有30萬啫,我唸每期六合彩都好多人「想」有幾千萬。有咩問題呢~
...

本帖最後由 lovelyjimjim 於 19-5-10 19:12 編輯

咪係囉,樓主口口聲聲叫人唔好咁認真,其實佢自己先係最認真,睇咁多個page 佢d comment不斷暗示嘲諷人地d高人工既係吹水,其實有必要咩,十萬又好三十萬都好,我都一定唔會先assume人地冇or吹,更何況講30萬既jm只係話想。。。


琥珀宮

積分: 182849

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


400#
發表於 19-5-10 18:58 |只看該作者
lovelyjimjim 發表於 19-5-10 18:32
其實會唔會係你見識少?一定要做得耐先有3萬,我自己做過既mnc所有reception 90後都有3萬月薪,b仔三個月
...

係呀我見識真係好少,多謝你提點我呀

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo