立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珊瑚宮
積分: 101282
yanyan-mummy 發表於 21-9-6 06:20 成晚冇瞓
yanyan-mummy 發表於 21-9-6 06:20 你今日好d嗎?
彩鑽殿
積分: 610017
pomanlife 發表於 21-9-6 08:26 早晨
yickly 發表於 21-9-6 08:34 早副
pomanlife 發表於 21-9-6 08:47 今日感覺好啲未呀?
珍珠宮
積分: 47875
yickly 發表於 21-9-6 09:02 還有微咳,唔太嚴重,但仲係好累
pomanlife 發表於 21-9-5 20:54 自開自隊
kin818kin 發表於 21-9-6 11:50 大家好 我上星期六打左第一針,除左針位有痛,其他感覺良好,無發燒
yickly 發表於 21-9-6 11:54 早晨kin 真係好
kin818kin 發表於 21-9-6 12:04 希望第二針都順利
yickly 發表於 21-9-6 12:05 大家都要順利 你第二針幾時打
kin818kin 發表於 21-9-6 12:06 25號 你呢?
yickly 發表於 21-9-6 12:07 30號,之後十一國慶假期放3日,多啲時間抖下
kin818kin 發表於 21-9-6 12:10 你幾號打第一針?
kin818kin 發表於 21-9-6 12:11 你病係打針既反應?
yickly 發表於 21-9-6 12:21 星期五晚6點打完針,8點開始嚟料,勁頭痛、手痺痛、咳、心跳快,最後捱到星期日噴了哮喘藥 ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy