在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 23932


381#
發表於 05-5-11 11:02 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

我已後會先睇清楚附近有冇老師/25仔至take action
wingcc 寫道:
~~
而傢不可以體罰ga,會比人告ga

三思而後行的重要性....會寫dmudongdong.....個學生仔


大宅

積分: 1725


382#
發表於 05-5-11 11:03 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

Cathyneo

我都知而家d學生好惡搞, 特別係有d 不良中學生 ,
為人帥表真係耍識得平衡下自己先得
Cathyneo 寫道:
Emily_bb
唔開心點得,EQ低d都唔掂,唔係每日對住啲馬騮會
個學生仔咪罰佢作文,「三思而後行的重要性」。

cathy


伯爵府

積分: 17559


383#
發表於 05-5-11 11:07 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

講體罰..................今朝唔開心,天兒趕換校服唔合作,諗住打佢大肶一下。死伙重手得際,自己手都痛,大獲有手指印。天兒喊到好似"湯猪"噤!重話唔好打我,好可憐個樣。近來EQ奇低 :-( :-(


侯爵府

積分: 23932


384#
發表於 05-5-11 11:10 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

MY POOR 天兒 :-( :-( :-(
wensi 寫道:
講體罰..................今朝唔開心,天兒趕換校服唔合作,諗住打佢大肶一下。死伙重手得際,自己手都痛,大獲有手指印。天兒喊到好似"湯猪"噤!重話唔好打我,好可憐個樣。近來EQ奇低 :-( :-(


子爵府

積分: 10930


385#
發表於 05-5-11 11:26 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

wensi,

你今晚要好好“安慰”下天兒,而傢的小朋友好脆弱ga :-P

wensi 寫道:
講體罰..................今朝唔開心,天兒趕換校服唔合作,諗住打佢大肶一下。死伙重手得際,自己手都痛,大獲有手指印。天兒喊到好似"湯猪"噤!重話唔好打我,好可憐個樣。近來EQ奇低 :-( :-(


子爵府

積分: 10930


386#
發表於 05-5-11 11:27 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

Cathyneo,

你放假的時候,多d去輕鬆自己

Cathyneo 寫道:
點止體罰唔得,罰抄都唔得,大聲d都話唔得。所以叫佢作文反省好過。
我教數,不過要做中三班主任,所以都練到成仙。
cathy


民房

積分: 22


387#
發表於 05-5-11 12:34 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

而家d小朋友真係好難教, 我女仲細(10.5個月), 第時我都擔心唔知點教女, 搵d兒童心理學讀下先


民房

積分: 22


388#
發表於 05-5-11 12:40 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

放假仲忙吖


子爵府

積分: 10930


389#
發表於 05-5-11 13:17 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

PinkyFung77,

而傢的小朋友,不可以打,不可以閙,有時候,真的不知道有什麽態度對她地? :cry:

PinkyFung77 寫道:
而家d小朋友真係好難教, 我女仲細(10.5個月), 第時我都擔心唔知點教女, 搵d兒童心理學讀下先


男爵府

積分: 7378


390#
發表於 05-5-11 13:48 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

所以我打死都唔肯生多個,而家呢個算好好揍,我驚第二個會報仇咁仇,超難教。
我識一d朋友,第一個姐姐勁正,名校10名以內,文武雙全,人又乖,但第二個都聰明,但有學習障礙,自我控制能力低,而家要讀國際學校。
cathy


子爵府

積分: 10930


391#
發表於 05-5-11 13:51 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

Cathyneo,

我都係不會生多個,怕教她。


Cathyneo 寫道:
所以我打死都唔肯生多個,而家呢個算好好揍,我驚第二個會報仇咁仇,超難教。
我識一d朋友,第一個姐姐勁正,名校10名以內,文武雙全,人又乖,但第二個都聰明,但有學習障礙,自我控制能力低,而家要讀國際學校。
cathy


男爵府

積分: 7378


392#
發表於 05-5-11 13:56 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

我學校並不是甚麼名校,啲細路大部份來自中下階層,父母大部份唔得閒教、唔識教、唔理,所以啲小朋友都好多問題,不過大部份男仔就是打機,女仔就icq識人,中哂毒,所以我成日同家長講屋企唔好放電腦,但冇人肯聽,佢地話唔俾個仔打機佢會發脾氣。
cathy


子爵府

積分: 10930


393#
發表於 05-5-11 14:01 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

~~

其實,教導仔女,家長都要負大ge責任,不可能靠曬學校。就算屋企唔放電腦,外面都有好多方法用到電腦ga,網吧之類,我成日見到好多學生係裏面打機。只要父母多d時間陪下小朋友,同他傾下計,問題就會少好多 :cry:

Cathyneo 寫道:
我學校並不是甚麼名校,啲細路大部份來自中下階層,父母大部份唔得閒教、唔識教、唔理,所以啲小朋友都好多問題,不過大部份男仔就是打機,女仔就icq識人,中哂毒,所以我成日同家長講屋企唔好放電腦,但冇人肯聽,佢地話唔俾個仔打機佢會發脾氣。
cathy


民房

積分: 22


394#
發表於 05-5-11 15:10 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

係吖, 而家d細路會有好多籍口去學壞, 屋企唔放電腦都唔係辦法, 最緊要都係陪佢地多d, 關心多d


民房

積分: 22


395#
發表於 05-5-11 15:14 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

我又唔會唔再生喎, 生多個, 兩個小朋友可以一齊玩, d小朋友唔會咁自私, 教就到時先再諗


侯爵府

積分: 23932


396#
發表於 05-5-11 15:15 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

所以我5敢放栗子係TKO讀書 [quote]
wingcc 寫道:
~~

其實,教導仔女,家長都要負大ge責任,不可能靠曬學校。就算屋企唔放電腦,外面都有好多方法用到電腦ga,網吧之類,我成日見到好多學生係裏面打機。只要父母多d時間陪下小朋友,同他傾下計,問題就會少好多 :cry:


侯爵府

積分: 23932


397#
發表於 05-5-11 15:17 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

栗子間幼稚園耐5耐有EVENING COURSE比家長學兒童心理 / 教仔............
PinkyFung77 寫道:
而家d小朋友真係好難教, 我女仲細(10.5個月), 第時我都擔心唔知點教女, 搵d兒童心理學讀下先


子爵府

積分: 10930


398#
發表於 05-5-11 15:27 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

栗子媽媽,

所以我5敢放栗子係TKO讀書.........你會比她係邊度讀?


侯爵府

積分: 23932


399#
發表於 05-5-11 15:35 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

HH / HMT

wingcc 寫道:
栗子媽媽,

所以我5敢放栗子係TKO讀書.........你會比她係邊度讀?
[/quote]


子爵府

積分: 10930


400#
發表於 05-5-11 15:36 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

~~
其實一個GA小朋友不一定自私,最緊要就係父母點樣教她,她吸收什麽,教就真係好重要GA :-P

PinkyFung77 寫道:
我又唔會唔再生喎, 生多個, 兩個小朋友可以一齊玩, d小朋友唔會咁自私, 教就到時先再諗

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo